Fit For Livin 1 år!

25 feb

I lørdags havde bloggen 1 års fødselsdag! Det er for vildt, at der allerede er gået et helt år! Jeg havde aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig, at så mange havde lyst til at læse med og skrive søde kommentarer. For ligeså meget som vi kan inspirere jer, så inspirerer I os.

Det har altid været vigtigt for os, at inddrage læserne og drage nytte af jeres erfaringer såvel som I kan bruge vores erfaringer. Det er jo hele ideen bag blogmediet. Af samme grund svarer vi altid på jeres kommentarer. Det er da mega træls, at bruge tid på at ligge en kommentar men aldrig få svar tilbage. Hvad er så meningen med en blog?

DSC01501

I anledning af det første år, får I hermed nogle random facts knyttet til bloggen:

– Vi hed ikke Fit For Livin til at starte med. De første 3 dage hed bloggen Notoriously Fit. Problemet var bare, at det var lidt svært at stave til Notoriously og gav egentligt heller ikke så meget mening, så vi ændrede det kort efter og hold op jeg er glad for det 🙂

– Bloggen hedder Fit For Livin. Grunden til der er et 4-tal i webadressen skyldes, at det andet domæne var optaget.

– Jeg husker tydeligt den aller første kommentar vi modtog. Jeg var helt oppe at køre, for det betød vi havde en læser 😉 I dag har lidt flere. Af hjertet tak!

– Nogle af de mest debaterede og populære indlæg i bloggens historie, er indlægget om Ortoreksi, min graviditet, Mascha Vangs udtalelse om graviditet (bloggen blev i den forbindelse nævnt i Go’ Morgen DK), Miley Cyrus’ kropsforvandling, anvendelse af slankepiller og kopiering af andres indhold. Generelt emner, der virkelig kan få folk til tasterne.

– Vi blev i november/december kåret til månedens blog i Fit Living.

– Da vi startede ud, eksisterede der nærmest ingen sundhedsblogs. Egentligt mærkeligt, da der jo klart har været mangel på det. Heldigvis er der i dag en masse 🙂

– Bloggen blev egentlig grundlagt idet jeg skrev speciale om Fitness dk, branding af sundhed, sociale medier osv. Det er det bedste, der er kommet ud af hele processen og har gavnet mit CV på så mange måder.

– Jeg har mange ideer for bloggens fremtid og er allerede igang med et, indtil videre, hemmeligt projekt.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor længe I har læst med? Måske I endda kan huske, hvordan I faldt over bloggen? 🙂

55 kommentarer to “Fit For Livin 1 år!”

  1. Randi 27. februar 2013 hos 10:15 #

    Tillykke med fødselsdagen! Jeg kan ikke huske hvordan jeg fandt jer, sikkert via en anbefaling på en anden blog, som jeg havde fundet via en anbefaling fra en tredje blog, som jeg… 😉 Jeg har vel fulgt jer i en tre – fire måneder vil jeg tro.

    I er min all time favourite, og den eneste blog, som jeg besøger dagligt 🙂 Jeg læser både blogindlæg, kommentarerne og jeres svar, der ofte også er super oplysende.

    I er en af mine hovedinspirationskilder til min egen livsstilsændring, der bl.a. indebærer tung styrketræning og brug af kosttilskud (tak for dét indlæg i øvrigt). Jeg elsker at I er så fokuserede omkring bloggens tema, det hele er velskrevet og udstråler seriøsitet og engagement.

    Jeg håber bloggen her kommer til at fejre to års fødselsdag, og held og lykke med det hemmelige projekt 🙂

    • Fit For Livin 27. februar 2013 hos 16:08 #

      Taaak 😀 Det varmer! Det er rart at vide, at det man gør kan fungere som en motivationskilde for nogen derude.

      Og sejt med din livsstilsændring, det er godt gået! Det motiverer i den grad også mig 🙂

  2. Roos 26. februar 2013 hos 14:26 #

    I love reading your blog, it’s inspiring and one of the best health and fitness blogs out there! I have been following you for about 8 months now and am looking forward to many more posts to come! 🙂

    • Fit For Livin 26. februar 2013 hos 15:18 #

      Thank you so much! 8 months is a long time. I’m so happy you like to read our blog 🙂

  3. Marie Troelsgaard 26. februar 2013 hos 08:44 #

    Tillykke ! Jeg håber I har tænkt jer at blive ved med at blogge længe endnu 🙂
    Har læst med siden sommerferien – og tjekker ind hver dag for at få mit sundhedsfix 😉

    • Fit For Livin 26. februar 2013 hos 10:56 #

      Mange tak. Det har vi i den grad 🙂 Wauw så har du læst med længe, det er så hyggeligt 🙂

  4. 2s1g 26. februar 2013 hos 01:04 #

    Jeg, Louise, har fulgt med i et halvt års tid vil jeg tro. Jeg elsker jeres Be inspired on a saturday og det har hjulpet mig igennem mange ting med mit arbejde med fitness. Nu er mig og min veninde blevet inspireret til vores egen personlige blog så vi kan nå vores mål og lade andre følge med op til WBFF. Så føler man sig mere tvunget til at få gjort tingene når der er læsere. Tak for inspirationen.
    Louise
    http://www.2shapes1goal.com

    • Fit For Livin 26. februar 2013 hos 10:51 #

      Jeg elsker også selv motivationsbilleder, så er virkelig glad for de har kunne motivere dig til at træne hårdt 🙂 Og fedt I er blevet inspireret til selv at starte en blog, det forpligter nemlig rigtig meget overfor en selv. Jeg kigger forbi med det samme 🙂

      • 2s1g 26. februar 2013 hos 11:44 #

        Præcis. Men det er nu dejligt når man er to, så man kan støtte hinanden. Det skal du være mere end velkommen til 😀 Og også til at give noget ris og ros hvis du skulle have lyst!

      • Fit For Livin 26. februar 2013 hos 15:17 #

        Ja, det er skønt 🙂 Jeg synes jeres blog er rigtig fin og motiverende. Håber virkelig du kan stille op i den konkurrence, nu hvor du har kæmpet så meget for det!

  5. louise 25. februar 2013 hos 22:25 #

    da jeg fandt jeres blog havde i skrevet 5-10 indlæg, så tror godt og vel jeg har læst med siden start! utroligt at der allerede er gået et helt år!!! keep up the good work!! 🙂

    • Fit For Livin 26. februar 2013 hos 10:50 #

      Hold da op, så har du været her næsten siden dag 1. Skønt 🙂 Ja, tiden flyver afsted, når man laver noget man kan li’:)

  6. Iben 25. februar 2013 hos 21:12 #

    Uhh, tillykke til jer og bloggen!
    Jeg nyder at følge med på jeres blog hver dag. Tror jeg har fulgt med siden foråret eller tidlig sommer og fandt jeres blog, da jeg kiggede under “fitness” på bloglovin.. Det har i hvert fald været en fornøjelse at følge jer.
    Synes generelt i har berørt mange gode og interessante emner, og kan godt lide bloggen er så alsidig, som den er inden for fitness/sundhedsområdet (:
    Jeg kan kun sige keep up the good work!

    • Fit For Livin 26. februar 2013 hos 10:49 #

      Hvor er du sød, af hjertet tak 🙂 Vi lover at fortsætte i samme stime.

  7. beki 25. februar 2013 hos 19:47 #

    Stort tillykke!

    Jeg fandt bloggen, da jeg søgte nye inspirerende blogs under “health”-kategorien i Bloglovin’ og klikkede allerede efter 10min på follow-knappen..

    • Fit For Livin 26. februar 2013 hos 10:48 #

      Der er simpelthen også så meget inspiration at hente under den kategori 🙂 Tak fordi du følger med.

  8. Lise 25. februar 2013 hos 19:06 #

    Tillykke 😀
    Hmm jeg har læst med i laang tid. Kan faktisk ikke huske hvordan jeg fandt jeres blog, men jeg er glad for, at jeg gjorde 😉

    • Fit For Livin 26. februar 2013 hos 10:47 #

      Fedt, håber du har lyst til at blive 🙂

  9. Connie 25. februar 2013 hos 18:02 #

    STORT tillykke … kan godt forstå, at I er glade 🙂 … Jeg har fulgt med i 3 måneder, vil jeg skyde på … og jeg tror, at bloggen dukkede op i forbindelse med, at jeg har googlet et eller andet med sund kost og/eller motion 🙂 … Det er dejligt inspirerende at læse med her, og det gør jeg dagligt 🙂
    Hilsen Connie
    http://www.larsenringsted.blogspot.com

    • Fit For Livin 25. februar 2013 hos 18:34 #

      Tak 😀 Skønt du finder inspiration herinde 🙂 Ja, Google kan nogle gange lede én steder hen man ikke havde troet, det kender jeg selv 🙂

  10. Ditte 25. februar 2013 hos 18:02 #

    Tillykke med det! Jeg vil skyde på at jeg ca har læst med i godt 4 måneder. Jeg fandt den igennem en anden blog, som anbefalede jeres blog. Og hold nu op jeg er glad for at jeg fandt jer! Det er min yndlings blog og følger med i hvert eneste opslag! Elsker at I svarer på alle kommentarer og evt. spørgsmål! Bliver helt beæret hver gang at jeg får et svar! Elsker jeres blog! Den er virkelig vellykket!!! Knus

    • Fit For Livin 25. februar 2013 hos 18:34 #

      Hvor er du sød, mange tak 🙂 Alle har fortjent et svar, ellers kan man som læser ikke bruge en blog til så meget 🙂 Det er jo kommunikation, der skal gå begge veje, så er det bare sjovest 🙂 Håber du har lyst til at blive her i mange flere måneder.

  11. Mathilde 25. februar 2013 hos 15:52 #

    Tillykke med jubilæet! Tror jeg har læst med i et halvt års tid, sådan cirka 🙂 Læser med for motivationens skyld og så selvfølgelig fordi jeg hygger mig, når jeg besøger siden. Googlede mig i sin tid frem til bloggen – sikkert ved at søge på noget ala “sund blog”, “sunde opskrifter blog” eller noget i den stil.

    • Fit For Livin 25. februar 2013 hos 18:32 #

      Tak 🙂 Et halvt år er også længe. Motivation er også så vigtigt, når man skal holde gejsten op ved den sunde livsstil, det kender jeg fra mig selv 🙂 Ej, hvor sjovt du fandt den sådan. Jeg kan sagtens se at nogle forvilder sig herind ved en søgning på Google, men har aldrig nogen ide om de bliver her 🙂 Men det er du beviset på, at nogle gør 🙂

  12. leaandersen_90@hotmail.com 25. februar 2013 hos 15:31 #

    Tillykke med det :).
    Jeg troede faktisk bloggen havde eksisteret længere :). Derfor tror jeg også jeg næsten har fulgt med fra start af.
    Det er helt klar en af mine yndlings blogs det her :).
    En af grundende er bla. at man altid får respons på sin kommentar.
    Selvom jeg ikke kommenterer her så tit, så læser jeg ofte kommentar, og der i blandt er der jo også mange spørgsmål jeg selv gerne vil have svar på. Og heldigvis så er der jo næsten altid et svar fra dig :).
    Det kunne mange andre blogs virkelig lære noget af.

    • Fit For Livin 25. februar 2013 hos 18:31 #

      Det føles også som om den altid har været en del af os, så mentalt er den meget ældre 😉 Jeg er så enig med dig i, at svar på kommentarer er noget af det vigtigste, når man læser blogs. Når jeg selv spørger om noget/kommenterer, er det bare federe at få lidt respons. Jeg ved godt at, topbloggerne har mange kommentarer at forholde sig til, men det er bare rarest at høre tilbage 🙂 Ellers kunne man ligeså godt læse et almindeligt blad.

      • leaandersen_90@hotmail.com 2. marts 2013 hos 21:05 #

        Præcis 🙂

  13. Hell 25. februar 2013 hos 15:28 #

    Well.. stødte på den via Blogloving og har været fast gæst siden november sidste år. Det skyldes mest at bloggen er så velskrevet, fede lørdagsbilleder og herlige træningsvideoer.

    • Fit For Livin 25. februar 2013 hos 18:28 #

      Tusind tusind tak, ikke mindst for at dele dine favoritindlæg, det giver mig en indikation om, hvad I bedst kan li’ derude 🙂

  14. bykhs 25. februar 2013 hos 15:27 #

    Jeg har fulgt med, næsten lige fra starten. Jeg tjekker flere gange om dagen for at se om der er kommet et nyt indlæg. Det er en fantastisk blog! 😀 Tillykke med årsdagen 🙂

    • Fit For Livin 25. februar 2013 hos 18:27 #

      Du er en af dem jeg husker bedst, altså helt fra starten 😀 Du er altid så sød til at ligge en kommentar, det er meget værdsat. Mange tak 🙂

      • bykhs 25. februar 2013 hos 19:13 #

        Det varmer rigtigt meget at læse denne kommentar 🙂 Jeg er en trofast læser og det vil jeg blive ved med at være 🙂

  15. minimizedstyling 25. februar 2013 hos 15:08 #

    Jeg har læst med i et halvt års tid tror jeg, sådan +/-…
    Jeg faldt ved et tilfæde over bloggen på Bloglovin da jeg surfede rundt efter ny inspiration… – og siden jeg har læst med 🙂

    • Fit For Livin 25. februar 2013 hos 18:26 #

      Bloglovin er genial til at finde nye blogs, tror jeg finder nye hver uge 😀 Hyggeligt du stadigvæk læser med herinde 🙂

  16. Fit´n Run 25. februar 2013 hos 14:56 #

    Stort tillykke med bloggen – og hvor er det sejt gået i har fået så meget succes med bloggen 🙂 Et skulderklap herfra 🙂

    • Fit For Livin 25. februar 2013 hos 21:37 #

      Mange tak 😀

  17. Betina 25. februar 2013 hos 14:22 #

    Tillykke med bloggen 🙂 Jeg har fulgt med siden oktober/november. Mener jeg fandt ind på bloggen ret tilfældigt, da jeg en dag sad og surfede lidt rundt for at finde tips til vask af løbetøj. Blev dog med det samme fast læser, da jeg hurtigt faldt for stilen og tonen, og jeres indlæg er stadig nogle af dem jeg prioriterer højst at få læst blandt alle de blogs jeg følger 🙂

    • Fit For Livin 25. februar 2013 hos 18:25 #

      Tak 😀 Ej, hvor sjovt! Er glad for du endte lige her og ikke mindst stadig kigger forbi 🙂

  18. Line 25. februar 2013 hos 14:20 #

    Jeg følger med dagligt.. Det første jeg tjekker om morgenen, og det sidste jeg tjekker inden jeg går i seng.. Jeg har læst mange sundheds/fitness blogs gennem tiden – men må indrømme, at Fit For Livin er den eneste blog jeg virkelig holder fast ved og får motivation fra! Jeg har læst med siden maj tror jeg. Fortsæt det gode arbejde, det betyder meget 🙂

    • Fit For Livin 25. februar 2013 hos 14:25 #

      Det var godt nok pæne ord, tusind tak Line 🙂 Vil gøre alt for at leve op til det. Er virkelig glad for du kan blive motiveret af bloggen 🙂

  19. fitandfashion 25. februar 2013 hos 14:08 #

    TILLYKKE med årsdagen. Jeg har læst med i godt 6 måneder nu (tror jeg). Jeg fandt jere blog via en anbefaling på Emilies blog. Er så glad for jeg fandt jer 🙂

    • Fit For Livin 25. februar 2013 hos 14:23 #

      Tak 🙂 Og skønt at anbefalinger kan føre til, at man opdager nye blogs 🙂 Elsker når andre laver anbefalinger, jeg falder altid over skjulte perler.

  20. Julie 25. februar 2013 hos 14:08 #

    Tillykke! 🙂
    Jeg har faktisk ikke læst med så længe, kun noget der ligner 2 uger men fit for livin er allerede min yndlings blog 🙂

    • Fit For Livin 25. februar 2013 hos 14:23 #

      Velkommen til 🙂 Hvor er jeg glad for du kan li’ at følge med 🙂

  21. camillastokholm 25. februar 2013 hos 14:01 #

    Tillykke med det første år – forhåbenligt kommer der mange flere 😉

    • Fit For Livin 25. februar 2013 hos 14:22 #

      Tak. Jeg håber virkelig, at overskudet bliver ved med at være der, så vi kan få flere år her på bloggen 🙂

  22. amalie 25. februar 2013 hos 13:42 #

    Jeg har læst med længe, tror fra april sidste år :-)! I er bare for seje! Men kan desværre ikke huske hvordan jeg fandt bloggen, måske igennem en anbefaling fra en anden blogger 🙂

    Mange hilser Amalie, VoresBoble.dk

    • Fit For Livin 25. februar 2013 hos 13:51 #

      Tak Amalie 🙂 I/du var jo også en af de første bloggere inden for samme område, så kan huske din fra næsten da vi startede 🙂

      • amalie 25. februar 2013 hos 20:23 #

        Ja lige præcis :D!

  23. Maj 25. februar 2013 hos 13:31 #

    Stort tillykke med bloggens første år – det har været en fornøjelse at følge med. Jeg har læst med siden engang i sommers – måske sent forår, tror jeg. Jeg faldt over bloggen via bloglovin’, så vidt jeg husker. Jeg elsker stadig, når jeg ser på bloglovin’, at I er kommet med endnu et indlæg 🙂 Skøn, skøn blog!

    • Fit For Livin 25. februar 2013 hos 13:50 #

      Hvor er du sød og mange mange tak, vildt tiden kan gå så hurtigt 🙂

  24. Anne 25. februar 2013 hos 13:10 #

    Jeg følger dagligt bloggen med stor interesse. Bliv endelig ved! Stor ros og tillykke med det “andet barn”. 😀

    • Fit For Livin 25. februar 2013 hos 13:49 #

      Haha, det andet barn 😉 Hvor hyggeligt! 🙂 Vi vil forsøge at fortsætte i samme stime og konstant forbedre os.

  25. Willemijn 25. februar 2013 hos 13:06 #

    I’ve been reading your blog since half March 2012. Quite an early adopter, lol. I didn’t know your blog was so new those days. But now you make me very curious to your secret project!

    I really liked the orthorexy page as well. Good to pay attention to those things as well, especcially at fitness blogs!

    • Fit For Livin 25. februar 2013 hos 13:48 #

      You were very early 😉 I really value all your nice comments and love your blog as well 🙂

Skriv en kommentar