Be inspired on a saturday #48

23 Feb

Marriage Looking down Healthy lunch Hardcore Fit and happy Perfect back Pull Athlete Blast Drop it like a squat

Source: Tumblr (The Tumblr Gym + Its no piece of cake)

4 kommentarer to “Be inspired on a saturday #48”

  1. Sheila 24. februar 2013 hos 18:36 #

    -Da jeg så billedet med stangspringeren, kom jeg til at tænke på OL: Jeg ser altid atletik – det er det mest spændende, men altså også vildt inspirerende og imponerende at se de dér veltrimmede, kvindelige atleter *suk* 🙂

    • Fit For Livin 25. februar 2013 hos 11:30 #

      De har virkelig de flotteste kroppe 🙂 Elsker deres tonede look. Og så er de bare vildt dygtige. Elsker også den disciplin 🙂

  2. nannasmed 24. februar 2013 hos 13:54 #

    Wow, vanvittig pæn mave på billede nr. 5! Det må da kunne motivere enhver 🙂

    • Fit For Livin 25. februar 2013 hos 11:29 #

      Lige præcis! Min ligner langt fra, men det inspirerer mig til at arbejde for det 🙂

Skriv et svar

