Fit4livin.dk – We are moving to a new domain – Fit4livin.dk

10 mar

I forbindelse med en masse ændringer, der kommer til at ske inden for et par måneder (mere om det snart), er vi flyttet over på eget domæne. Jeg håber I har lyst til at følge med os på nye eventyr. Bloglovin’ læsere føres automatisk derover inden for nogle dage. Til jer andre vil jeg anbefale at bogmærke siden, så I kan følge os fast.

Det er helt nyt, så der er måske lidt begyndervanskeligheder. Jeg håber I kan bære over med os 🙂 Hvis I har nogle kommentarer, ris eller ros, så smid det endelig ovre i kommentarfeltet på den nye blog og vi får det ordnet hurtigst muligt.

Tjek bloggen ud – fit4livin.dkfit4livin.dkfit4livin.dkfit4livin.dk.

// We are moving our platform. Check out our new domain fit4livin.dk. If you follow us on Bloglovin’ you don’t have to do anything. If you don’t feel free to bookmark our new site.

Fit For Livin inspo

9 kommentarer to “Fit4livin.dk – We are moving to a new domain – Fit4livin.dk”

  1. characteristic 18. maj 2013 hos 20:23 #

    I haven’t been on wordpress.com in a while, just came back today.

  2. Pia J. 11. marts 2013 hos 13:27 #

    Tillykke med det nye domæne. Det ser super godt ud… Og hvor er det rigtigt at sommerkroppen skal der trænes til om vinteren..!!!

    • Fit For Livin 11. marts 2013 hos 13:35 #

      Tusind tak Pia 🙂 Lige præcis, man må ikke glemme træning og sund kost om vinteren blot fordi vi er gemt væk i en masse tøj.

  3. Miranda 11. marts 2013 hos 10:23 #

    Ihh hvor ser den godt ud den nye side! Jeg har allerede en masse spørgsmål omkring hvordan I har gjort. Jeg har længe gået og tænkt på at opdatere min blog. Dens udseende er ikke som jeg gerne vil have den til at være, men for mig som ik er en PC haj, så tager det evigheder at få bare ændret lidt.
    Måske et par fif vil være godt for mig..

    Jeg har samme issue med min blog – at jeg synes det bliver ekstremt smalt selve billedet. Plus jeg har endnu ikke fundet ud af hvordan jeg laver en blogroll..jeg er faktisk ik engang sikker på, at den blog format jeg bruger kan det som jeg gerne vil….sjovt som man finder ud af det hen af vejen…

    Tillykke med den fine nye side.

    • Fit For Livin 11. marts 2013 hos 11:59 #

      Jeg kan sige så meget, at det er et stort arbejde 😉 Jeg kan ikke hjælpe så meget med din egen side, da vi selv har bygget vores helt op fra bunden og det er Rasmus, der har rodet med det. Det vigtigste er blot at man køber sit eget domæne og derefter vælger styresystem (evt. WordPress) og så er det bare igang med at lege. Man behøver dog ikke at lave alt fra bunden selv, der findes udemærket skabeloner, hvis man ikke så god til alt det tekniske 🙂

      En blogroll er jo blot en side man opretter, ligesom “About us” osv. Det kan alle lave 🙂

  4. bykhs 10. marts 2013 hos 21:53 #

    Tillykke!!! 😀 Den nye ser ligeså lækker ud som den gammel. En gang tillykke igen 🙂

    • Fit For Livin 10. marts 2013 hos 22:02 #

      Mange tak 🙂

  5. Tine / Fitspiration 10. marts 2013 hos 21:39 #

    Tillykke med jeres nye domæne! Det er simpelthen SÅ fint =)

    • Fit For Livin 10. marts 2013 hos 21:49 #

      Tusind tak søde Tine 🙂

Skriv en kommentar