My secret tip: Spanx!

16 jan

De fleste kender til Spanx og nogle af jer har måske også prøvet dem? Jeg vidste dog ikke, før denne inspirerende modeblogger bloggede om dem, at Spanx simpelthen også laver verdens bedste tights! De falder ikke ned, ruller ikke sammen foroven og kan holde til mange ganges brug.

Selvom vi kvinder træner regelmæssigt og spiser forholdsvis sundt, kan vi stadigvæk have brug for en hjælpende hånd, når vi skal have noget stramt tøj på. Jeg har især brug for det efter fødslen, da mave + bagdel bare er lidt løsere end førhen, og der reder Spanx mig altså.

Spanx 2

Jeg gik på jagt i Magasin efter dem, da de vidst er de eneste der fører dem i Danmark, og de var sørme nedsat! De er nemlig forholdvis dyre oprindeligt, men lige pt. er der altså 50 % på deres tights m.m., så et par kun koster omkring 170 kr. Jeg hamstrede dem + sådan nogle opstrammende shorts man kan have på under en nederdel eller kjole, når man skal have bare ben til sommer. Det er altså helt vildt hvad de gør ved ens bagdel, lår og mave. Alt strammes op uden det er ubehageligt og de gør bare et eller andet fantastisk ved ens krop! Jeg kommer til at bo i dem!

Spanx 1

Andre der er faldet for Spanx fantastiske univers eller måske allerede bruger dem?

Edit: De har dem hos NELLY! I finder dem lige her (dog ikke på udsalg)! Og det er de her shorts jeg også købte! De er lige så geniale!

OBS: Dette er ikke et sponsoreret indlæg, men blot et rigtig godt tip til hvordan vi kvinder kan “snyde” os til en fladere mave og mere “tight” lår og baller 😀 Hvem vil ikke det?

18 kommentarer to “My secret tip: Spanx!”

  1. Emilie 17. januar 2013 hos 21:59 #

    Jeg bruger nogle fra wolford – så absolut ikke de billigste, men virkelig uundværlige og guddommelige! De strammer lige lidt ind på maven og man ser slank og lækker ud:

    http://www.wolfordshop.dk/produkt/boutique/fatal-50/10788/g500004723

    Så jeg kan ikke være mere enig – de er fantastiske 😉

    //Emilie
    http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

    • Fit For Livin 18. januar 2013 hos 19:09 #

      Wolford er også lækkert! Men lidt for dyrt til mig, men hold nu op jeg kunne købe mig fattig i deres ting 🙂

  2. eatlovetrain 16. januar 2013 hos 21:22 #

    Vidste ikke de lavede tights (og elsker tights!). Så tak for tip!

    • Fit For Livin 17. januar 2013 hos 07:46 #

      Nej, det vidste jeg heller ikke, så blev så glad 🙂

  3. ditte marie 16. januar 2013 hos 19:12 #

    De er super! De har også nogle i noget så simpelt som føtex. De hedder Magic Lift og er af mærket Stinna. Nu har jeg ikke prøvet Spanks, men Magic Lift er også virkelig anbefalelsesværdige og koster kun 60 kr. pr. pakke 🙂

    • Fit For Livin 16. januar 2013 hos 20:33 #

      Fantastisk tip! For Spanx er lidt halvdyrt, når det ikke er på tilbud 🙂 De skal prøves.

  4. Sara 16. januar 2013 hos 16:14 #

    Hvordan er de i størrelsen? 🙂

    • Fit For Livin 16. januar 2013 hos 18:09 #

      Det er svært at beskrive 🙂 Der er sådan en størrelsesguide når man køber dem, bagpå pakken. Så tager den udgangspunkt i ens vægt og højde, og så skal man enten have str. A, B. C eller D. Jeg er en B. Kan se på Nelly de har normale størrelser, og der vil jeg være en M er jeg sikker på. Jeg er 170 cm. høj og vejer normalt 58/60 kg. Jeg kan dog også passe dem nu, hvor jeg vejer en 6 kg. mere.

  5. Erika 16. januar 2013 hos 14:04 #

    Og de giver ikke delle på maven? Eller er de højtaljede?

    • Fit For Livin 16. januar 2013 hos 14:15 #

      Nej det gør de ikke, ikke på mig i hvert fald. De er mere højtaljet end på billedet og strammer blot maven ind. De er ikke ligesom normale strømpebukser. Hele “shortsdelen” har et eller andet indbygget så alt strammes op og løftes 🙂

      • Erika 16. januar 2013 hos 16:18 #

        Ej, fedt! De er dog lidt dyre 😦 men tak 🙂

      • Fit For Livin 16. januar 2013 hos 18:09 #

        Ja desværre lidt dyre, derfor var det så fedt at Magasin havde dem på tilbud.

    • Fit For Livin 16. januar 2013 hos 14:23 #

      De findes også i en helt højtaljet model så jeg lige 🙂 http://nelly.com/dk/tøj-til-kvinder/undertøj/strømpebukser-stay-ups/spanx-100297/high-waisted-tight-end-t-204468-14/

  6. Kia 16. januar 2013 hos 13:18 #

    Fantastisk tip! 🙂 Bliver nødt til at tage forbi Magasin hurtigst muligt og hapse et par!

    • Fit For Livin 16. januar 2013 hos 13:31 #

      Det forstår jeg godt! 🙂 I Aarhus er de ved strømpebukserne lige over Joe & The Juice.

  7. Mette 16. januar 2013 hos 13:09 #

    Ved du hvor man ellers kan købe dem for Aalborg har ikke magasin!

    • Fit For Livin 16. januar 2013 hos 13:31 #

      Jeg ved desværre ikke hvor de ellers forhandles, udover Magasin og vidst online på deres egen side 😦 Øv Magasin ikke er i Aalborg. Måske andre ved om andre butikker har dem?

Trackbacks/Pingbacks

  1. SPANX // RE-POST.. | The Insider by Rikke May - 26. januar 2013

    […] ELSE HAS A CRUSH ON SPANX… læs her om det hos […]

Skriv en kommentar