Musthave: Kari Traa SS13

6 mar

Jeg har endnu til gode at prøve Kari Traas lækre træningstøj. Det må være mit næste køb. Det ser virkelig lækkert ud og folk laver ikke andet end at lovprise det. Jeg er især vild med deres forår/sommer kollektion, som I ser nedenfor. Jo mere farverigt træningstøj er, des bedre ifølge mig! Det skal helst være helt neon, haha 😉

Jeg har googlet lidt og man kan bl.a. købe deres tøj forholdsvis billigt her og her.

Nogen, der ejer noget Kari Traa og er det virkelig så fantastisk som man hører?

Kari Traa 1 Kari Traa 2 Kari Traa 3 Kari Traa 4 Kari Traa 5

Kari Traa 6

// I just love this Norwegian work out line. It’s very pretty and good quality at the same time. Check it out!

30 kommentarer to “Musthave: Kari Traa SS13”

  1. nannasmed 8. marts 2013 hos 16:45 #

    Jeg er VILD med Butterfly-serien! Den kan jeg i hvert fald roligt at anbefale. Har to toppe og en langarmet trøje derfra og det er noget af mit favoritløbetøj.

    • Fit For Livin 8. marts 2013 hos 17:39 #

      Den er virkelig også fed den serie! Jeg er så hooked på det nu 🙂

  2. Anne-Sofie HH 8. marts 2013 hos 14:46 #

    Jeg er ret vild med den pink sports bh og trænings top 🙂 Jeg må dog indrømme at lyselilla ikke lige er min yndlingstræningsfarve.

    • Fit For Livin 8. marts 2013 hos 17:34 #

      Jeg kan godt li’ lyselilla, men er endnu vildere med det pink 🙂 Det er lige mig 😀

  3. Anna 7. marts 2013 hos 11:06 #

    Det er helt fantastisk at træne i! Blødt, åndbart og så behageligt at have på 🙂 Do it! Har selv både bukser, top, t-shirt og en langærmet.

    • Fit For Livin 7. marts 2013 hos 13:09 #

      Jeg kan høre, at det lige er noget for mig. Det skal prøves 🙂

  4. Frede 7. marts 2013 hos 09:30 #

    Det er vildt lækkert og super god kvalitet. Jeg købte en top og hue på http://www.dinsport.dk/

    • Fit For Livin 7. marts 2013 hos 10:12 #

      Dinsport har også et rigtig godt udvalg 🙂

  5. bykhs 6. marts 2013 hos 20:03 #

    Nøøj, hvor er jeg helt hooked på den lille løbejakke 😀

    • Fit For Livin 6. marts 2013 hos 20:38 #

      Den er så fin 🙂

  6. Ditte P 6. marts 2013 hos 17:22 #

    Jeg har butterfly toppen (ærmeløs) og den er super rar at have på. Meget blød og behagelig. Bruger den både til crossfit og til yoga 🙂

    • Fit For Livin 6. marts 2013 hos 19:37 #

      Dem ser jeg overalt, det er virkelig en flot model 🙂 Er helt vild med det print.

  7. Signe 6. marts 2013 hos 16:46 #

    Jeg fik et sæt da jeg bestilt et abonnement på IForm. Det er vildt lækkert at have på. Synes dog at tights’ne fik synlige tråde allerede efter 2 ganges brug, nok fordi jeg kom til at lade vægte glide henover dem – men synes ikke at det er helt optimalt, så vil ikke anbefale dem til styrketræning.

    • Fit For Livin 6. marts 2013 hos 19:36 #

      Det lyder da også træls, kan være de er bedst til let styrketræning eller løb så 🙂

  8. Nadia 6. marts 2013 hos 16:16 #

    Åhh de shorts ❤

    • Fit For Livin 6. marts 2013 hos 16:39 #

      De er SÅ fede! Rigtig sommer træningsshorts 🙂

      • Nadia 6. marts 2013 hos 19:45 #

        Kan lige se mig træne i dem på ferien til sommer.. 🙂 Jeg må spare op.. 😉

  9. Lise-P 6. marts 2013 hos 15:45 #

    Sikke en vild refleksvest…

    Shortsene er super fede. Kan lige se mig træne i dem på ferien til sommer 🙂

    • Lise-P 6. marts 2013 hos 15:46 #

      Venter i øvrigt på en pakke med mit første træningstøj fra Kari Traa 🙂

      • Fit For Livin 6. marts 2013 hos 16:02 #

        EJ, hvor fedt 🙂 Hvor har du bestilt fra?

    • Fit For Livin 6. marts 2013 hos 16:02 #

      Ja, maks vild refleksvest 😉 Shortsene er også dem jeg er mest hooked på + træningstoppen.

  10. Fit´n Run 6. marts 2013 hos 14:07 #

    Jeg har den langærmet tætsiddende butterfly træningstrøje i pink, og den er super lækker 🙂 Både som mellemlag til udendørs løb, men også i træningscenteret hvis det er lidt køligt en dag 🙂

    /Camilla – http://www.fitnrun.bloggersdelight.dk
    En blog om træning, løb og sund livsstil.

    • Fit For Livin 6. marts 2013 hos 16:01 #

      Godt at høre det kan bruges til flere forskellige sportsgrene 🙂

  11. Rikke Bundgaard 6. marts 2013 hos 13:51 #

    ELSKER mit Kari Traa!!! Det gør træningen skønnere 🙂 Og jeg kan fortælle, at der først nu begynder at komme rigtigt fokus på træningstøj fra Kari Traa, da det jo tidligere har været lavet som skiundertøj og lignende 😉 Så glæd jer 😀

    • Fit For Livin 6. marts 2013 hos 16:01 #

      Det er virkelig fedt I gider dele jeres erfaringer! Jeg læste godt hun var skisportsstjerne og havde startet inden for den branche. Jeg synes faktisk også det er et kvalitetsstempel, at en rigtig sportsudøver står bag. Så ved hun ligesom, hvad det kræver 🙂

  12. sofiepigen 6. marts 2013 hos 13:28 #

    Det ser vildt lækkert ud! Jeg har lige spørgsmål, hvilke (sådan forholdsvis SU-prisvenlige) mærker kan du anbefale af sportstøj? Jeg styrketræner rigtig meget, men har altid bare sweatpants og en svedtranporterende t-shirt på, og jeg ligner noget der er løgn. Virkningen af træningen er jo den samme, men vil da gerne se bare lidt pæn ud selvom jeg sveder så det driver 😉

  13. Marlene 6. marts 2013 hos 12:52 #

    Jeg har Kari Traa sportsundertøj, det er superlækkert!

    • Fit For Livin 6. marts 2013 hos 16:00 #

      Fedt at høre 🙂

  14. fitandfashion 6. marts 2013 hos 11:57 #

    Neon Farver og træningstøj er ALTID en god kombination. Så er man også let at få øje på. Synes de ting du har fundet ser VILDT lækre ud. Skal da vist lige ind og se lidt nærmere på det!

    • Fit For Livin 6. marts 2013 hos 16:00 #

      Lige præcis! 🙂 Jeg er også helt vild med deres styles, så skal jeg bare bestemme mig for, hvad jeg skal købe 🙂

Skriv et svar

