Få jeres HPV-vaccine i Fitness World!

6 Mar

Til alle jer, der ikke har fået den endnu vil jeg blot tippe jer om dette fantastiske initiativ som Fitness World har gjort sig! Du kan nemlig i uge 11 og 12 (fra mandag den 11. marts) få HPV-vaccinen gratis, hvis du er født mellem 1985 og 1992 enten før eller efter træning. Hvor nemt er det ikke lige? Så skal man ikke bestille tid ved lægen eller tage fri fra arbejde for at nå forbi. Vi er jo hele tiden nede at træne alligevel, så vi kan lige så godt tage vaccinen med 😉

Til information så fortages vaccinationerne af sygeplejersker fra Danske Lægers Vaccinations Service. Så det er helt safe.

Jeg er allerede igang hos lægen ellers havde jeg klart gjort brug af dette tip!

FW

9 kommentarer to “Få jeres HPV-vaccine i Fitness World!”

  1. Marie Troelsgaard 6. marts 2013 hos 21:39 #

    Jeg har fået mine to første i Fittness World og kan kun anbefale det 🙂 Synes ikke man skal være utryg ved at få det gjort af sygeplejersker – de stikker da meget mere i patienter end læger ! 😉
    Mht 2. og 3. gang, så får man en mail, når det er tid til en ny tur 🙂

    • Fit For Livin 7. marts 2013 hos 08:36 #

      Det er smart, jeg forstår godt du fik det gjort der 🙂 Det er da så meget nemmere 🙂

  2. Dís 6. marts 2013 hos 19:04 #

    Skal man være medlem af Fitness World?

    • Fit For Livin 6. marts 2013 hos 19:38 #

      Det tror jeg man skal.

  3. Mariane 6. marts 2013 hos 18:20 #

    Det er da et fint initiativ, men det er jo ikke en enkel indsprøjtning, men 3 stk. Hvordan mon de vinkler den? Jeg er nok stadig mere tryg ved at lade lægen gøre det. 🙂

    • Fit For Livin 6. marts 2013 hos 19:38 #

      Jeg tror de laver det regelmæssigt (tror der skal gå nogle måneder imellem hver), så man også kan få de andre sprøjter 🙂 Jeg tror ikke der er så meget forskel på om det er en sygeplejerske eller læge, der udfører det 🙂 Det er jo blot et enkelt stik.

    • Camilla 7. marts 2013 hos 14:16 #

      Jeg har gjort brug af FW til alle stikkene. Skal have nr. 3 her næste gang. Man bestiller tid gennem lægernes vaccinations et-eller-andet, og så sidder der en sød sygeplejerske og sørger for at det hele foregår rigtigt (tager også kun ca. 3 sekunder, og så kan man gå direkte igang med at træne). Fungerer helt fint at gøre det hos FW. 🙂 Plus du kan få stikkene på nogle gode tidspunkter, hvis du ikke har tid til at møde op hos lægen om formiddagen. Jeg har først tid kl. 18, så kan sagtens tage på arbejde som normalt.

  4. Maria 6. marts 2013 hos 17:48 #

    Fedt intiativ! Bare ærgerligt at man er fra 1983…. :-/

    • Fit For Livin 6. marts 2013 hos 19:37 #

      Det er altså lidt unfair det ikke er gratis for alle :/ Det bliver det forhåbentligt med tiden.

Skriv et svar

