I just love Blogilates #3

4 Mar

Jeg introducerede jer for mine Blogilates yndlingsvideoer til henholdsvis ben og inderlår her og her.

I denne omgang vil jeg dele min favoritvideoer til arme og skuldre. Det ser ikke ud af meget, men det gør det egentlig aldrig. Bagefter får man dog lige pludselig fornyet respekt for disse simple øvelser 😉

// My favorite Blogilates videoes for working out my arms at home. Try them!

 

9 kommentarer to “I just love Blogilates #3”

  1. Mie 5. marts 2013 hos 22:49 #

    Jeg er så glad for Jeres blog! Har fundet alle de videoer jeg træner til herinde. Lige nu er jeg oppe på 6 videoer jeg bruger 🙂 Og jeg er ikke god til armbøjninger, så jeg tænker at den første video i dette indlæg vil være et okay alternativ?! 🙂 Vil nemlig gerne af med den delle der kommer når man står med armene ned langs siden… Ved ikke om det virker når jeg laver denne video? Men nu må jeg prøve.

    • Fit For Livin 6. marts 2013 hos 08:16 #

      Ej, hvor fedt at høre 🙂 De første video er et rigtig godt alternativ, men den er også hård. Men den kan du sagtens gå igang med 🙂 Den rammer det område du omtaler og så vil du også have godt af, at lave andre triceps øvelser. Se evt. indlægget fra en lille uge siden om øvelser til at få tonede arme.

      • Mie 6. marts 2013 hos 15:57 #

        Jeg prøvede lige kort i går og i modsætning til rigtige armbøjninger er dette en øvelse jeg rent faktisk kan lave uden at falde sammen fordi jeg ikke kan løfte mig selv helt. At jeg så måske ikke kan færdiggøre den i starten det er hvad det er 😉 Jeg må lige se på det!
        Tusind tak for fantastisk inspiration til træningen!

  2. Anne-Sofie HH 5. marts 2013 hos 16:21 #

    Det er super fedt at hun laver denne type videoer, jeg har desværre måtte indse at jeg er virkelig dårlig til det med hjemmetræning. Der går simpelhen for meget sofa og hygge i den lige så snart jeg kommer ind at døren.

    • Fit For Livin 5. marts 2013 hos 19:45 #

      Det handler vidst bare om at gå igang inden man smider sig i sofaen, men kender det godt, at det kan føles mere fristende at slappe af 😀

  3. Fit´n Run 5. marts 2013 hos 08:21 #

    Hvis man ikke kan lide hendes måde at snakke på, kan man sætte hende på Mute og selv sætte musik på i baggrunden 🙂

    /Camilla – http://www.fitnrun.bloggersdelight.dk
    En blog om træning, løb ob sund livsstil.

    • Fit For Livin 5. marts 2013 hos 10:57 #

      Jeg kan godt klare at høre på hende. Ja, hun er irriterende, men det skal sådan nogle være 😉

  4. Helene 4. marts 2013 hos 20:47 #

    Er virkelig taknemmelig for anbefalingen – hendes videoer kan bruges til nærmest alle sange, så når ens net ikke virker eller lignende, kan man stadig lave det. Hun er sindssygt god!

    • Fit For Livin 5. marts 2013 hos 10:57 #

      Det kan det nemlig, det er genialt! 😀

Skriv et svar

