Servicetip: Nike Free på tilbud

3 mar

Jeg så lige hos Christine Bonde, at Rezetstore (den fedeste webshop til cool sneaks) giver mulighed for at preorde de fede Nike Roshe Run fra på fredag kl. 12.00. Hvis Skat.dk synes jeg skal have lidt penge igen, skal de så meget bestilles.

Nå, men det indlægget skulle handle om var, at Rezetstore også har tilbud på to fede Nike Free modeller for tiden til henholdsvis 450 kr. og 500 kr. Jeg er altid på udkig efter nye modeller og de her er så fede. Det er dem jeg allerede har i grå leopard. I finder dem lige her og her.

Vær opmærksom på, at de er smalle i det og til den lille side i forhold til andre Nike Free modeller. Tilgengæld er de SÅ behagelige og,ikke mindst fede!

Nike Free rezetstore

11 kommentarer to “Servicetip: Nike Free på tilbud”

  1. :) 4. marts 2013 hos 13:49 #

    Er det sådan noget først til mølle? & er det 2 for 450-500kr eller kun en? 🙂

    • Fit For Livin 4. marts 2013 hos 14:15 #

      Nej nej, det ene par koster 450 kr. og det andet 500 kr. 🙂 Det er bare et tilbud de kører med. Har ingen ide om hvor mange par de har eller hvor længe det kører 🙂

  2. Liv Wienberg 4. marts 2013 hos 10:02 #

    Hej! 🙂 Ved du om man kan sætte en chip i denne model?

    • Fit For Livin 4. marts 2013 hos 10:27 #

      Der må jeg melde pas :/ Hvor kan man se det på sin egen sko? Så skal jeg nok tjekke det. Jeg har nemlig aldrig brugt det. Måske Rezetstore også kan svare på det?

  3. Fit´n Run 4. marts 2013 hos 09:26 #

    Jeg har valgt mine Nike free en halv størrelse større end normalt, men det er også fordi jeg bruger mine til løb/træning – og så skal skoene jo helst være lidt større end normale sko. 🙂

    /Camilla – http://www.fitnrun.bloggersdelight.dk
    En blog om træning, løb og sund livsstil.

    • Fit For Livin 4. marts 2013 hos 13:17 #

      Det kan også være en gode ide, man kan dog ikke sige man generelt skal gøre detter, da det afhænger af modellen.

  4. Mette 3. marts 2013 hos 22:53 #

    bruger du så en halv størrelse større end normalt? Jeg er nemlig en normal 38’er – bør jeg så tage den i 38,5?

    • Fit For Livin 4. marts 2013 hos 08:32 #

      Min er en hel størrelse større end normalt, fordi der ikke var nogle halve størrelser større tilgængelige. Nu er min jo leopard modellen og antager derfor at det gælder for alle modeller i den her serie ligegyldigt farve. Men det kan være du skal søge på nettet efter modelnavn også og se hvad andre siger? 🙂 bare lige for at dobbelttjekke?

      Jeg vil mene du godt kunne nøjes med at gå en halv størrelse op 🙂

      • Mette 4. marts 2013 hos 12:38 #

        Tak for svaret! Håber det går med den halve størrelse. Og skide lækkert tip!

      • Fit For Livin 4. marts 2013 hos 13:17 #

        Jeg håber du bliver rigtig glad for dem 🙂

    • Camilla J 4. marts 2013 hos 10:19 #

      Jeg er gået en hel størrelse op i mine også! 🙂

Skriv et svar

