Be inspired on a saturday #49

2 mar

Hurra for ugens inspirationsbilleder 😀

Jeg har trænet herhjemme i dag med en crossfit challenge som Rasmus stillede mig. Det gik ikke så godt 😦 Mit isikiasnerve gik helt amok og nu er jeg bare i smerter. Hvornår lærer jeg det? I morgen står på stepfit og stram op, så lad os håbe det bliver bedre. Jeg er nemlig topmmotiveret i henhold til træning!

Beach run Blendet frugt Counting Dødløft Gymbag I'm busy Lying down Never give up React

Run girl run

Source: Tumblr (The Tumblr Gym)

Reklamer

12 kommentarer to “Be inspired on a saturday #49”

  1. Anonym 3. marts 2013 hos 20:33 #

    Hurra for jeres “Inspired on a saturday”! Det er noget så inspirerende og motiverende med billeder af slanke, veltrænede kvinder, lækker mad og “slogans”, der kan få én op af sofaen. Det giver lige lidt mere energi på løbeturen 😉

    • Fit For Livin 3. marts 2013 hos 21:36 #

      Skønt at høre, at de kan motivere dig til at give den en tand ekstra! Det er lige præcis meningen med indlæggene 🙂

  2. Valentina 2. marts 2013 hos 15:43 #

    Bahhh, skodnerve. Har også tit problemer med min 😦 Sådan er det at være hypermobil. Awesome.

    • Fit For Livin 2. marts 2013 hos 15:57 #

      Ej, hvor øv for dig! Hypermobilitet kan medføre mange trælse ting med sig. Det er en skodnerve!

  3. Charlie 2. marts 2013 hos 15:37 #

    Åh nej, god bedring med nerven! Det gør simpelthen så ondt når den sætter sig fast! Du må få Rasmus til at massere dig lidt – selv hvis det ikke virker er det ihvertfald rart 😉

    Tak for nogle dejlige inspirations billeder 🙂

    • Fit For Livin 2. marts 2013 hos 15:45 #

      Ja, det gør sygt nas :/ Haha, det vil jeg sige til ham, men tror ikke der er tid til det med en lille en. Men vi må prøve at få tid alligevel 🙂

  4. AJ 2. marts 2013 hos 15:23 #

    Dejligt med god inspiration! 🙂
    Rigtig god bedring og rigtig god lørdag!

    • Fit For Livin 2. marts 2013 hos 15:44 #

      Ja, inspiration kan man altid bruge 🙂 Rigtig god lørdag til dig.

  5. Rikke Bundgaard 2. marts 2013 hos 14:41 #

    Rigtig øv med iskias…forsøg evt. med udspænding af balle muskulaturen og/eller foam rolling, det kan være med til at løsne en del op for det hele, og så er du med større sandsynlighed klar til træningen i morgen 😉
    For evt. udspændingsøvelser kan denne video være til inspiration: http://www.youtube.com/watch?v=CbZzeO4P9YA&playnext=1&list=PL28C7078722C25F08&feature=results_main
    og ellers som sagt en god omgang foam rolling af balder, baglår og tractus (ydersiden af låret) kan også hjælpe.
    God fornøjelse 🙂

    http://www.bundgaards.blog.com

    • Fit For Livin 2. marts 2013 hos 15:43 #

      Tusind tak for at du vil dele en video, jeg har lige gennemført den 🙂 Jeg laver allerede de fleste af øvelser hver dag, men den ene kendte jeg ikke og den ramte så godt, så tusind tak. Foam rolling ved jeg ikke hvad er, men jeg vil søge på det straks 🙂

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: