An interview with a blogger?

2 mar

Ja, jeg har flere gode interviews til jer i vente med danske bloggere. I morgen kommer der nemlig endnu et med en smuk og inspirerende pige.

Men jeg kunne godt tænke mig at høre, hvem I kunne tænke jer at læse et sundhedsinterview med på Fit For Livin?

Så vil jeg forsøge at indfri jeres ønsker, hvis blot bloggerne er samarbejdsvillige. Jeg henviser selvfølgelig til dette indlæg, og så er jeg sikker på de ikke kan sige nej 😉

Vi har tidligere interviewet flere skønne bloggere, bl.a. Simone fra Fashionmanifest, Emilie fra Emiliblog, Emma fra Emmamartiny, Katrine fra Trés Chic Clique og ikke mindst Lauryn fra The Skinny Confidential.

Jeg elsker selv at læse interviews med andre og deres tilgang til sundhed, træning og kost. Det håber jeg også I gør 🙂

Fashion Manifest 2

Emili 2

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Katrine 5

Lauryn

15 kommentarer to “An interview with a blogger?”

  1. Helene 3. marts 2013 hos 01:10 #

    Mette fra Frk Vilstrup (http://frkvilstrup.dk) som har tabt 20 kg og som også ser ud til, som så mange andre, at have en travl hverdag 🙂

    • Fit For Livin 3. marts 2013 hos 12:06 #

      God ide, hende følger jeg også 🙂

  2. Stine 2. marts 2013 hos 18:18 #

    Elsker de indlæg! 😀 Kunne godt tænke mig at høre om: Marie Jedig fra Vilde Kaniner, Emily Salomon eller Christina fra Passion For Fassion 😉

    //Stine

    • Fit For Livin 2. marts 2013 hos 18:21 #

      Gode kandidater. De tre vil jeg prøve at kontakte:) Det er faktisk alle nogle af mine yndlingsbloggere og jeg gad virkelig godt have dem med i mine interviews 🙂

  3. Ida 2. marts 2013 hos 18:04 #

    Helt klart Isabella Thordsen! Hun er blevet så lækker og fit efter hun er flyttet til London. Måske Lærke Jedig fra andtheblack eller Sille fra Sillewho?

    • Fit For Livin 2. marts 2013 hos 18:06 #

      Isabella har jeg prøvet at hijacke, men uden held desværre 😉 Må prøve igen. Hun er nemlig så inspirerende! Lærke og Sille Who kender jeg godt, men ved ikke om sundhed spiller en rolle som sådan i deres liv. Man kunne jo høre om de havde lyst 🙂

  4. Ditte P 2. marts 2013 hos 17:44 #

    Hannah fra http://www.paleohannah.com/. Sarah eller Ditte fra http://fitasf.com/. Natascha fra http://popkulturisten.blogspot.dk/. Eva fra http://evatorgersen.dk/, Anna fra http://blog.annaskyggebjerg.dk/.

    • Fit For Livin 2. marts 2013 hos 17:56 #

      Der var flere jeg ikke kendte, spændende 🙂 Tjekker dem straks ud 🙂

    • Sarah 4. marts 2013 hos 09:50 #

      Tak for tanken, Ditte P!

  5. tine1010 2. marts 2013 hos 17:30 #

    Jeg elsker disse interviews, synes simpelthen dine spørgsmål er pisse gode og på den måde formår ínterviewet at blive spændende og relevant 🙂
    Hvad med den seje Tine fra modeso Laura fra stylejunkie, sarah fra youblush eller et dobbeltinterview med beautyjunkierne? 🙂

    • Fit For Livin 2. marts 2013 hos 17:56 #

      Tak Tine. Det er jeg glad for 🙂 Rigtige gode forslag. Det er nogle travle piger hver især, men man kunne jo håbe de vil deltage 🙂

      • Fitspiration 2. marts 2013 hos 18:02 #

        Ja det er de :/ men håber de har mulighed for det! Kunne være vild spændende at læse om! 🙂

      • Fit For Livin 2. marts 2013 hos 18:09 #

        Det kunne det virkelig 🙂

  6. J 2. marts 2013 hos 17:28 #

    Britt fra madenerikkedinfjende 🙂

    • Fit For Livin 2. marts 2013 hos 17:49 #

      Hun er også en god blogger 🙂

Skriv et svar

