OMG!!!

1 mar

Jeg dør over den her krop! Det er noget af det flotteste jeg længe har set. Jeg kommer aldrig til at se sådan ud, men det motiverer mig mega meget!

OMG

Source: Tumblr (The Tumblr Gym)

10 kommentarer to “OMG!!!”

  1. Kathrine 2. marts 2013 hos 18:26 #

    omg jeg ville give min ene nyre for at se sådan ud. Oh what the hell, jeg ville afgive begge to hvis jeg kunne komme til at se sådan ud!

    • Fit For Livin 3. marts 2013 hos 12:06 #

      Haha, hun er også flot 🙂

  2. Sheila 2. marts 2013 hos 11:42 #

    Wow.. Se lige en mave. *Suk* 🙂

    • Fit For Livin 2. marts 2013 hos 11:47 #

      Ja, maven er to die for 🙂

  3. Camilla J 2. marts 2013 hos 11:02 #

    WOW! Det er satme mit forbillede!

    • Fit For Livin 2. marts 2013 hos 11:47 #

      Også mit 😀

  4. SH 2. marts 2013 hos 10:47 #

    Det er sjovt, jeg har haft hende “liggende” på min telefon længe, da det er præcis sådan jeg gerne vil se ud. Jeg mangler bare ryggrad………… og gener… 🙂 De dage træningen er led efter en lang arbejdsdag, finder jeg hende ofte frem… Ikke at det virker hver gang 😉 God lørdag. //SH

    • Fit For Livin 2. marts 2013 hos 11:47 #

      Ej hvor sjovt! Det er altså også god inspiration 🙂

  5. Anne-Sofie HH 2. marts 2013 hos 09:49 #

    Hun har også en virkelig smuk og sund krop. Jeg drømmer ikke selv om at være så muskuløs, men jeg har står respekt for kvinder der gerne vil have det.

    • Fit For Livin 2. marts 2013 hos 11:46 #

      Jeg kommer aldrig til at se sådan ud, men hold op det er motiverende alligevel 🙂

Skriv et svar

