Get those sexy toned arms!

27 feb

Jeg elsker tonede og let muskuløse arme og det ved jeg, at flere af jer også gør. Der er nemlig kommet rigtig mange ønsker om øvelser til træning af armene og overkrop.

Nedenstående seks øvelser rammer både arme, skuldre, ryg og bryst og er med til at skabe en tonet overkrop. Det er alle øvelser, jeg både laver herhjemme og i fitnesscenteret. Lav 10 gentagelser af hver af 3 omgange eller så længe I nu kan holde det ud. Pres endelig jer selv. Det skal være så hårdt, I ikke kan tage én øvelse til.

Sjipning (øvelse 6) er med til at tone hele kroppen og I sjipper blot så længe I kan ved hurtig hastighed. Ifølge mig findes der nærmest ikke en bedre cardioøvelse end sjipning.

Standing row Triceps liftDelt raisePushup sideplankPlank with raiseJump rope

Source: Shape

// Some of my favorite exercises for getting that toned upper-body!

14 kommentarer to “Get those sexy toned arms!”

  1. Sissel 2. marts 2013 hos 11:59 #

    Perfekt indlæg- lige hvad jeg ønskede. Tak! 🙂

    • Fit For Livin 2. marts 2013 hos 12:20 #

      Skønt du kan bruge det 🙂

  2. bykhs 28. februar 2013 hos 13:13 #

    Nej, hvor fedt! Lige hvad jeg kan bruge til mine mormor-arme 😀

    • Fit For Livin 28. februar 2013 hos 16:34 #

      Haha 😉 Også mig 😀

  3. Rikke A. 28. februar 2013 hos 10:38 #

    Tusindtak for øvelserne – man kan vidst roligt starte nu, så man kan blive helt klar til sommer:)

    • Fit For Livin 28. februar 2013 hos 16:33 #

      Det er nemlig det 🙂 Så er du toptunet til sommer!

  4. Marie Troelsgaard 28. februar 2013 hos 07:15 #

    Jeg forstår ikke billede nummer to ! Står hun bare stille med armen strakt bagud eller hvad ? 😀

    • Fit For Livin 28. februar 2013 hos 08:50 #

      Det er fordi Shape viser den samme bevægelse på begge billeder. Det er en fejl 😉 Du skal selvfølgelig først bøje armen og så strække den, så rammer du din triceps perfekt 🙂 Man kan også stå på alle fire, så kan man udføre øvelsen til perfektion, hvis du spørger mig 🙂

  5. Anna 27. februar 2013 hos 20:26 #

    Lidt “out off topic” – meeeen.. jeg synes, at jeg har læst mig til at du træner i Fitness World Risskov, hvis jeg har ret, så vil jeg blot informerer om, at Annemette Jacobsen starter “stram op med baby” op den 15 marts. Hun er rigtig sød, men hammerhård på en rigtig god måde!

    Nu er informationen i hvert fald givet videre! :-))

    • Fit For Livin 27. februar 2013 hos 20:45 #

      EJ, tusind tak fordi du gider tage dig tid til at dele den information 😀 Det skal jeg så meget på! Har ledt efter hold i Risskov, hvor man kan medbringe baby. Så tak 😀

  6. Connie 27. februar 2013 hos 18:58 #

    Trænede seriøst arme søndag og i går tirsdag … resultat = kunne dårligt hive mine våde løbetrøjer op over hovedet efter udendørs løbetur i dag … F*** det gør nas *griner* … “Sore muscles is happy pain” … eller 🙂 … tænker på hvordan jeg har det i morgen … eller måske jeg skulle lade være 🙂 … men mormor-armene SKAL bekæmpes, og det må man så lide for … for jo jeg synes også at tonede muskler på arme (og resten af kroppen) er pænt 🙂 …, så jeg lider – og kæmper!

    • Fit For Livin 27. februar 2013 hos 20:44 #

      Haha, så har det godt nok været hård træning 😀 Det er den fedeste følelse i verden – elsker det! Jeg er sikker på dine arme er toptunet til sommer 🙂

  7. Fit´n Run 27. februar 2013 hos 14:56 #

    Det er også for det meste de øvelser jeg bruger når jeg træner arme 🙂
    Jeg synes billeder illustrere øvelserne godt – hun får det bare til at se utrolig let ud 🙂

    /Camilla – http://www.fitnrun.bloggersdelight.dk
    En blog om træning, løb og sund livsstil.

    • Fit For Livin 27. februar 2013 hos 16:09 #

      Det er også nogle gode øvelser 🙂

Skriv et svar

