I just love Blogilates #2

19 feb

Endnu en video I bare skal prøve! I denne omgang er det træning til inderlårene og det tager vitterligt kun fem minutter af din tid. Ikke desto mindre kan jeg love, at det kan mærkes i morgen. Alle kan være med, så det er bare med at komme i gang piger 🙂

God fornøjelse!

9 kommentarer to “I just love Blogilates #2”

  1. Camilla 20. februar 2013 hos 08:11 #

    Puha, det var noget hårdere end forventet 🙂
    http://fitnrun.bloggersdelight.dk

    • Fit For Livin 20. februar 2013 hos 15:07 #

      Haha, ja 😉

  2. Helene 19. februar 2013 hos 23:35 #

    Jeg er fascineret… hvordan kan hun smile hele vejen igennem? Hun er hammergod!

    • Fit For Livin 20. februar 2013 hos 15:07 #

      Sådan har jeg det også 🙂 Hvordan kan hun tale? Jeg er ved at dø. Hun har så meget overskud 🙂

  3. Mathilde 19. februar 2013 hos 22:07 #

    Tak for opfordringen! Har taget et par videoer her til aften – piew! Der er godt nok nogle hårde øvelser imellem 🙂

    • Fit For Livin 20. februar 2013 hos 15:06 #

      De er nemlig mega hårde, men effektive 🙂 Det er altså god træning!

      • Mathilde 21. februar 2013 hos 10:29 #

        Og gode opskrifter også – jeg her liket hendes facebookside og der er masser af lækre morgenmads- og frokostretter! Hun er altså ret sej, hende Cassey..

      • Fit For Livin 21. februar 2013 hos 10:57 #

        Sjovt du siger det, vi har lige testet en af dem som hun nævnte i videoen 🙂 Det var så godt.

Trackbacks/Pingbacks

  1. I just love Blogilates #3 | Fit For Livin - 4. marts 2013

    […] Jeg introducerede jer for mine Blogilates yndlingsvideoer til henholdsvis ben og inderlår her og her. […]

Skriv et svar

