I just love Blogilates!

15 feb

I kender dem sikkert godt, men Blogilates’ Youtube videoer er nogle af de bedste hjemmetræningsvideoer jeg kender. Ikke nok med at de er sindsyge effektive, så er Casey SÅ sød, at man ofte glemmer man træner. Jeg elsker også, at hun giver alle sine videoer søde navne. Det hele er bare så gennemført.

Jeg tog lige denne video i dag og inden jeg gik igang forstod jeg ikke, hvordan en video på blot 5 minutter kunne gøre en forskel. MEN det kunne den! Det brænder helt og jeg elsker den! Prøv den 🙂 Jeg har en plan om at skulle gennemføre alle hendes videoer og jeg vil løbende poste mine favoritter.

// I just can’t get enough of cute Casey from Blogilates!

17 kommentarer to “I just love Blogilates!”

  1. Nanna Emma 16. februar 2013 hos 16:49 #

    Jeg elsker hendes videoer, de har været min hovedsaglige træning i over et år nu :-)! Hun dræber dig hver gang, men på en god måde, og jeg elsker alle de bevægelser hun præsenterer én for. Der var i hvert fald mange ben og mave øvelser, jeg ikke kendte til, før jeg mødte hende!

    • Fit For Livin 16. februar 2013 hos 16:51 #

      Hun dræber nemlig én konsekvent, men på den søde måde 😉 Man når lige at hade hende lidt undervejs, men så elsker man hende igen bagefter 😀 Jeg troede jeg skulle dø i går under hendes squat challenge.

  2. 8020sund 16. februar 2013 hos 09:16 #

    Er også vild med hendes videoer, men jeg har været alt for doven de sidste uger…får næsten lyst til at komme i gang med det samme nu 🙂

    • Fit For Livin 16. februar 2013 hos 11:17 #

      De videoer er så overskuelige tidsmæssigt, at man ikke kan andet end at have lyst til at gennemføre 🙂

  3. Tine 16. februar 2013 hos 00:31 #

    Hvad er hendes fulde navn? Bare hvis man skal finde flere af hendes videoer? Den var super god.

  4. C.B 15. februar 2013 hos 19:47 #

    Jeg elsker Blogilates! Bruger mest hendes mave-videoer, de er virkelig gode! 🙂

    • Fit For Livin 15. februar 2013 hos 21:52 #

      De så virkelig også gode ud 🙂 Jeg kan bare ikke træne mave, når jeg skal ligge på ryggen for tiden. Men når jeg kan, så skal de prøves 😀

  5. blondinetanja 15. februar 2013 hos 18:50 #

    Hun er total optur…. Hun laver os trænings programmer til hver måned. Man for dem ved at tilmelde sig hendes nyhedsbrev. 🙂

    • Fit For Livin 15. februar 2013 hos 21:51 #

      Totalt godt humør man bliver i 🙂 Jeg må straks skrive mig op. Jeg følger hende kun på Instagram, men der er hun også bare så sød og motiverende 😀

  6. Malene. 15. februar 2013 hos 18:33 #

    ååh, jeg prøvede engang den hvor man skulle ligge ned, og så løfte numsen .. selvom det kun tog omkring 3 og et halvt minut, kunne jeg ikke gå bagefter! hun er fantastisk, og hendes stemme er såååå sød 😀

    • Fit For Livin 15. februar 2013 hos 21:50 #

      Det er så vildt! Man tænker, hvordan kan 3/5 minutters workout være hårdt?! Men man bliver klogere 😉 Hun er nemlig så sød!

  7. Mathilde 15. februar 2013 hos 18:12 #

    Jeg kendte dem ikke! Men hvpr er jeg glad for at jeg kender jeres blog Danica, for så får jeg alle de her dejlige tips 🙂

    • Fit For Livin 15. februar 2013 hos 21:50 #

      Skønt du kunne bruge det 🙂 Ja, de er så gode. Jeg kan virkelig anbefale hendes videoer 🙂

  8. Mette 15. februar 2013 hos 18:09 #

    Åh jeg elsker hende virkelig bare! Især hendes squat video😊

    • Fit For Livin 15. februar 2013 hos 21:49 #

      De er fantastiske! 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. I just love Blogilates #3 | Fit For Livin - 4. marts 2013

    […] introducerede jer for mine Blogilates yndlingsvideoer til henholdsvis ben og inderlår her og […]

Skriv et svar

