Back exercises!

14 feb

Jeg har sagt det før, men jeg elsker en tonet og trænet ryg. Det er feminint og helt klart den kropsdel, jeg selv elsker at træne og vise mest sammen med ben.

Hvad er jeres favorit kropsdel at træne og vise frem?

Back exercise

Back work out

Muscle back Muskuløs ryg Perfect body Win the day Yoga form

Source: Tumblr (The Tumblr Gym + Its no piece of cake)

18 kommentarer to “Back exercises!”

  1. fridaspeach 3. marts 2013 hos 17:14 #

    Jeg elsker at træne min røv, og der findes virkelig ikke noget flottere, efter min mening, end en stram, let tonet og rund røv i en tætsiddende kjole 😉

    Til gengæld HADER jeg at træne mavemuskler (o.O)
    – men jeg vil virkelig gerne have en lækker flad og let tonet mave… 😉

    • Fit For Livin 3. marts 2013 hos 21:35 #

      Det har du fuldstændig ret i og det er virkelig flot 🙂 Jeg hader også at træne mave selvom det er pænt, når den er trænet 🙂

  2. Julie Bergmann 15. februar 2013 hos 13:55 #

    jeg bryder mig personligt ikke om den nye ting med, at piger skal have muskler.. i hvert fald ikke på den måde, hvor det kan ses så meget 🙂 synes det er rigtig flot, at de kæmper så meget for det. men i mine øjne er det ikke en kvindekrop, selvom jeg synes det er flot at være slank og “muskuløs”, bare ikke på den måde :-))

    • Fit For Livin 15. februar 2013 hos 15:17 #

      Enig med dig i, at det nemt kan blive for meget. Jeg bliver heller aldrig muskuløs. Jeg er meget mere til det tonede look, hvor kvinder stadigvæk har lidt fedt på kroppen. Man kan også blive for cut 🙂 Men jeg er også imponeret over de resultater nogen kvinder opnår. Så viljestærk er jeg slet ikke.

  3. kine1987 15. februar 2013 hos 11:07 #

    Ben og skulder er helt klart mine favoritter! Ingenting er bedre end efter en hardcore ben træning når man nesten ikke klarer at gå 🙂 God fredag!

    • Fit For Livin 15. februar 2013 hos 11:55 #

      Du har fuldstændig ret, den følelse er fantastisk! Elsker det! 😀

  4. Willemijn 15. februar 2013 hos 09:40 #

    Ben er mine favorite. Tonede armer og mave er virkig flotte, men jeg er ikke vild med at traene denne muskler… Naturlig gør jeg det da vel, men jeg kan lide at traene ben mere.

    • Fit For Livin 15. februar 2013 hos 11:55 #

      Jeg synes ben er noget af det hårdeste at træne, men jeg elsker det stadigvæk 🙂

  5. Anne 14. februar 2013 hos 21:04 #

    Ben og mave er helt klart min favorit. Især ben, har ret korte ben – så prøver virkelig at trænet mine ben til at være muskuløse 🙂

    • Fit For Livin 14. februar 2013 hos 21:39 #

      Uhh mave har jeg sværest ved. Kan ikke træne den ret godt på grund af en skade i min iskiasnerve og den er ikke ret flot efter fødslen, men gad virkelig godt det var en favorit her 🙂

  6. Katrine 14. februar 2013 hos 16:59 #

    Ryg, skuldre og arme er virkelig noget af det flotteste, hvis det er tonet helt tilpas, synes jeg 🙂 dog har jeg lidt problemer med at finde øvelser til ryggen, så hvis du har lyst og tid, kunne det være fedt at få inspiration og øvelser fra dig!

    • Fit For Livin 14. februar 2013 hos 21:38 #

      EJ, skuldre! Det så flot en ting på en kvinde, især hvis de er lidt trænet. Jeg skal nok prøve at lave et indlæg engang med mine yndlings rygøvelser. Hvis du søger på træningsprogram på bloggen, kan du dog finde de øvelser jeg laver, både i fitnesscenteret og herhjemme og de virker rigtig godt!

  7. Stephanie 14. februar 2013 hos 15:21 #

    Synes tonede arme er noget af det flotteste. 🙂

    • Fit For Livin 14. februar 2013 hos 16:27 #

      Det er også virkelig flot! Sådan slanke men markerede arme er super smukt.

  8. Sabina 14. februar 2013 hos 14:53 #

    Ved ikke om det decideret er den del jeg er gladest for ved min krop, men jeg er kæmpe fan af rygøvelser, og dermed også kæmpe fan at tøj hvor man viser ryg, fremfor altid at vise bryst.

    En bluse med åben ryg, eller blonderyg, kan være så meget mere sexet end at vise hud fortil :o) Meeeen er ret glad for mine bryster, selvom jeg godt kan lide at vise ryggen også.

    • Fit For Livin 14. februar 2013 hos 16:26 #

      Fedt du både er glad for din ryg og bryster 🙂 Jeg er også mere fan af, at vise ryg end bryster.

  9. Julie 14. februar 2013 hos 14:46 #

    Har det nøjagtigt lige som dig, rug og ben, det er også det på min krop jeg er gladest for 😉

    • Fit For Livin 14. februar 2013 hos 16:26 #

      Ej, hvor skægt! Det er virkelig også mine favoritter 🙂

Skriv et svar

