Work out tanktops!

7 feb

Tidligere i dag delte jeg et billede på Facebook og kort tid efter gav en sød læser mig et link til, hvor det kunne købes. Det resulterede i mange timers søgen efter det sejeste work out gear og jeg lavede endda min egen seje tanktop (den nederste med pink/turkis tekst). De er om kort tid på vej til mig.

Hvad synes I? I kan finde dem/lave jeres egen lige her.

Channing

Run

Eat clean 2

8 kommentarer to “Work out tanktops!”

  1. Miranda 9. februar 2013 hos 12:03 #

    Synes din top er blevet rigtig fin. Farverne er lige mig!
    Må ind og tjekke siden ud.. det er altid lidt sjovere når man selv har designet det ! 🙂

    • Fit For Livin 9. februar 2013 hos 12:06 #

      Jeg synes også det klart sjovest at designe sine egne toppe 🙂

  2. Stine 7. februar 2013 hos 19:21 #

    Hvad er tolden monstro på sådan en pakke? Kan da vist ikke leve uden den med Channing Tatum 🙂

    • Fit For Livin 7. februar 2013 hos 22:27 #

      Jeg kunne heller ikke leve uden 😀 Der kommer 150 kr. på i gebyr fra Postdk, og så er tolden en hvis procentdel op til 1.200 kr. (kan ikke huske hvor meget). Men mener det bedst kan betale sig, hvis man køber lidt mere, da Postdk gebyr altid kommer på 🙂

      • Stine 7. februar 2013 hos 22:37 #

        Ok, mange tak! 🙂

  3. Sandra 7. februar 2013 hos 15:43 #

    Jeg er pjattet med konceptet – og har netop selv været inde og lave en. Nu kan jeg ikke vente med at skulle vise den frem nede i centeret ;D
    “SWEAT IS FAT CRYING” er mit statement, og på ryggen har jeg skrevet “Sweat it off” 😛
    Tak for tippet – til dig og den søde læser 🙂

    • Fit For Livin 7. februar 2013 hos 17:39 #

      Haha, genialt statement! 😀 Jeg er også allerede ved at overveje næste top, men skal lige se kvaliteten først inden jeg går amok i træningstoppe 😉

      • Sandra 7. februar 2013 hos 19:37 #

        Ja, jeg er også meget spændt på, hvad jeg modtager – og om den er til at træne i 🙂 Jeg krydser fingre!

Skriv et svar

