Træn derhjemme med Tiffany Rothe #2

7 feb

I elskede de sidste videoer til hjemmetræning, så her får I anden omgang af mine yndlings træningsvideoer med Tiffany Rothe. I dag er det en kombination af cardio og styrketræning af hele kroppen. Det tager kun en halv time sammenlagt og det har vi vidst alle tid til.

Jeg kan love jer for det bliver hårdt, og som sidst må I meget gerne dele jeres mening om videoerne og om de kan mærkes dagen efter 😉

Tiffany



7 kommentarer to “Træn derhjemme med Tiffany Rothe #2”

  1. nanna kopp 11. februar 2013 hos 10:29 #

    Hold da op, min form er i bund.. Jeg må hellere se at komme igang igen! Tak for den fedeste blog!

    • Fit For Livin 11. februar 2013 hos 15:35 #

      Nej, jeg er også helt smadret efter at have trænet til hendes videoer. Er så glad for du kunne bruge tippet 🙂

  2. Ragnhild 11. februar 2013 hos 09:30 #

    Takk for en supergod blogg! Virkelig inspirerende, hvilket jeg har behov for, da 10 kg etter fødsel i desember skal vekk… Gjennomførte alle 6 hjemmetreningsvideoene i weekenden, og i går var jeg helt smadret. De er overrskende effektive (eller så er min form bare helt råtten). Treningstøyet er på, og så snart bittebebsen skal sove skal jeg ta en ny runde med Tiffany 🙂

    Hilsen Ragnhild som følger bloggen din helt fra Norge

    • Fit For Livin 11. februar 2013 hos 15:34 #

      Hvor er det fedt du gider læse med helt fra Norge 🙂 Det er stort for os. Og så er det sejt du allerede er i gang med træning efter fødsel. Du er slet ikke i dårlig form, hendes videoer er bare rigtige effektive og hårde. Det er skønt at kunne lave sin træning derhjemme, synes du ikke? 🙂 Så er det en del nemmere at overskue, når de små sover.

  3. Joy 7. februar 2013 hos 21:12 #

    De er så gode de videoer. Jeg har prøvet hendes hot bikini workout og bootyshake videoen. Hold nu op, det kan mærkes dagen efter. Jeg er FAN !

    • Fit For Livin 7. februar 2013 hos 22:27 #

      Jeg kan slet ikke få nok af dem, og så er man bare så øm dagen efter 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Hjemmetræning | Carrots&Crumble - 24. februar 2013

    […] Noget, jeg virkelig har savnet, er træning, og jeg blev derfor meget inspireret af et indlæg på https://fit4livin.wordpress.com/2013/02/07/traen-derhjemme-med-tiffany-rothe-2/ […]

Skriv et svar

