Billede

5 superfood dous!

5 feb

Super foods duos

4 kommentarer to “5 superfood dous!”

  1. Sasibe 6. februar 2013 hos 17:51 #

    Ahhh det ser jo godt ud! Bortset lige fra artiskokkerne – har kun fået dem en gang, men nøj en dårlig oplevelse!

    Tak 😉

    • Fit For Livin 6. februar 2013 hos 18:41 #

      Ja, det ser super godt ud! 🙂 Jeg elsker ellers artiskokker, men man kan hurtigt få for meget af dem. De smager lidt specielt jo 😉

  2. Renee 5. februar 2013 hos 18:44 #

    Hej 🙂

    Jeg tænkte på om du ikke en lækker opskrift på en snack, man med go’ samvittighed kan spise, når sukkertrangen melder sig efter en lang dag på skolen (eller arbejdet 🙂

    Kunne jeg tit godt bruge.

    Ellers vil jeg bare (igen) sige tak for den fantastiske blog, som gang på gang for mig motiveret på den fede måde..

Skriv et svar

