Work out video featuring us!

4 feb

En lille video fra dagens træning. Faktisk vores aller første video nogensinde, totalt grænseoverskridende at være “live” på bloggen. Jeg kan virkelig anbefale VideofyMe, der giver én mulighed for at filme cool videoer ved brug af forskellige filtre. Vi vil regelmæssigt dele træningsrelaterede videoer derinde, så hvis I vil kigge med finder I os under Fit 4 Livin.

Hvad synes I om sådan nogle små videoer? Er det okay eller foretrækker I billeder?

20 kommentarer to “Work out video featuring us!”

  1. Sara Feijoo 9. februar 2013 hos 06:20 #

    Du må meget gerne have billeder + video. Jeg er fortiden bosat i Beijing, og skal derfor vente i millioner af år før en video loader. Så fra mit perspektiv synes jeg det ville være dejligt med billeder også 🙂

    http://holographicblog.blogspot.dk/

    • Fit For Livin 9. februar 2013 hos 11:35 #

      Okay, det forstår jeg godt 😀 Det vil jeg huske.

  2. Sofie PH. 8. februar 2013 hos 10:59 #

    Vildt fed ide! God inspiration! 😀

    • Fit For Livin 8. februar 2013 hos 13:14 #

      Fedt du kunne li’ det 😀

  3. Marlene k 4. februar 2013 hos 20:18 #

    Tænkte på den sidste øvelse din kæreste laver, skal man ikke der have benene længere oppe, altså ved benpress

    • Fit For Livin 4. februar 2013 hos 20:20 #

      Vi træner læg;)

  4. Frida 4. februar 2013 hos 16:30 #

    Rigtig sjov idé – det ville blive endnu federe med lidt snak, som ida siger nogle instruktioner etc. 🙂

    • Fit For Livin 4. februar 2013 hos 16:50 #

      Det kan jeg sagtens se 🙂 Vil dog synes det var lidt mærkeligt første gang, men det skal man nok bare lige vende sig til 🙂

  5. Tina 4. februar 2013 hos 15:05 #

    Det er meget inspirerende, at se videoen og sjovt, at se jer “live” 🙂 Jeg synes det kunne fungere ekstra godt, hvis I lavede flydende overgange imellem øvelserne og afspillede noget fedt musik under træningen.

    • Fit For Livin 4. februar 2013 hos 15:08 #

      Det kunne være rigtig godt nemlig, men vi er så “grønne” inden for det her video noget, at den første video blot blev et hyggeligt indblik i en dag med os i fitnesscenteret mere end introduktion til øvelser osv. 🙂 Vi skulle lige teste det. Vi må vidst lige øve os lidt, jeg tror dog ikke man kan ligge musik indover med videofyMe 😦 Men vi må prøve os frem 😀

      • Tina 5. februar 2013 hos 07:48 #

        Selvfølgelig – jeg kunne heller ikke selv lave det, som jeg foreslår 🙂 Hvis VideofyMe ikke kan ligge musik henover, så forbliver ideen dog stadig god uden musikken. Det er virkelig inspirerende, at se jeres øvelser. Jeg gad godt se hele dit problem i små bider, altså hvor i bare optager en lille bid af hver øvelse, så man kan få et kort indblik i dit program, hvis du forstår? Måske med en lille henvisning til youtube, hvor øvelserne er beskrevet, så skal i ikke bruge så meget tid på at skrive og forklare. Men det har i jo egentlig gjort, så kunne i bare henvise til det tidligere indlæg 🙂

      • Fit For Livin 5. februar 2013 hos 11:16 #

        Rigtig god ide! 🙂 Vi vil prøve os frem og imødekomme de forskellige ønsker 🙂

  6. Camilla 4. februar 2013 hos 14:13 #

    Dejligt med videoer. Vil rigtig gerne se mere af hvad i spiser, synes det er dejligt inspirende 🙂

    • Fit For Livin 4. februar 2013 hos 14:57 #

      Skønt at høre 😀 Vi skal nok dele mere ud af vores kost, jeg elsker også at se hvad andre spiser 🙂

  7. Anne 4. februar 2013 hos 12:42 #

    Jeg kunne vildt godt tænke mig og vide hvilket program du træner når du er i fitness. 🙂 Altså hvilke øvelser/maskiner du bruger osv. 🙂

    • Fit For Livin 4. februar 2013 hos 12:44 #

      Hej Anne 🙂 Det er primært det her program https://fit4livin.wordpress.com/2012/03/24/mit-traeningsprogram/#comments (der skulle gerne være videoer der viser de forskellige øvelser i kommentarfeltet). Jeg har dog ikke tiden til at styrketræne så meget mere, så træner det kun engang imellem nu og så lidt hold ved siden af 🙂

      • Anne 6. februar 2013 hos 10:23 #

        Tak for svar og en super spændende blog. 🙂

      • Fit For Livin 6. februar 2013 hos 11:32 #

        Det var så lidt. Er glad for du kan bruge den til noget 🙂

  8. Ida Dalgaard 4. februar 2013 hos 12:16 #

    Det er super med videoer, men det kunne måske fungere godt, hvis I udvælger specifikke øvelser/træningspas og viser dem, med en skriftlig forklaring af, hvad man skal være opmærksom på (sug maven ind, pust luft ud hvornår) osv. Sådan at videoerne får et konkret formål. På den måde, kan jeres læsere også gå tilbage i arkiverne via søgeord, hvis du vil inspireres til øvelser ved en bestemt muskelgruppe/område.

    • Fit For Livin 4. februar 2013 hos 12:32 #

      Fuldstændig enig! 🙂 Dette er blot en afprøvning af det. Det vil nemlig, som du selv siger, fungere bedre for eftertiden hvis man har fokus på den enkelte øvelse og hvorfor den er god. Men nu er vi ikke Blogilates eller specielt gode foran et videokamera, så jeg ved ikke hvor seje vi bliver til det, haha;) Det er lidt grænseoverskridende.

Skriv et svar

