I want these shoes!

3 feb

Nøøøj, jeg er vild med de her Nike Free! De er den samme model som min pink Nike Free TR Fit, men alligevel så anderledes! Jeg har tidligere fortalt jer om min besættelse af Nike sko og at jeg ikke kan få nok. Endnu bedre er det, at de er sat ned til 599 kr., de er der i min størrelse og der er gratis fragt, men jeg har bare ikke råd til dem lige nu 😦 ØVVVVV!

I finder dem lige her!

Wish

Er de ikke lækre? Jeg håber de stadigvæk er der om et par uger, så gem lige et par i str. 40 til mig 😉

16 kommentarer to “I want these shoes!”

  1. Mette 5. februar 2013 hos 19:49 #

    Jeg var så heldig at finde de sko, på billede, til 499 kr i stadium – de er så gode!

    • Fit For Livin 5. februar 2013 hos 20:20 #

      Ej, hvor heldigt! Det er virkelig en god pris 🙂

  2. Sportamore 5. februar 2013 hos 09:50 #

    Hej Fit for Livin

    Hvor fedt at i har fundet frem til vores side, og vil linke til den her på jeres spændende blog. 🙂

    Det sætte vi stor pris på<3

    Hilsen fra os alle på Sportamore

    • Fit For Livin 5. februar 2013 hos 11:17 #

      Det var så lidt, er lige faldet over jeres side og jeg har allerede flere ting i min virtuelle kurv 🙂 Gode priser og stort udvalg.

  3. pernillabredolt 3. februar 2013 hos 19:46 #

    Nike free, helt klart bästa skorna! Har tre par och älskar dem alla!

    • Fit For Livin 3. februar 2013 hos 21:44 #

      Jeg elsker dem også så højt! 🙂

  4. Tine 3. februar 2013 hos 19:03 #

    Kan helt klart anbefale disse sko – købte dem dog i Sportsmaster, hvor de havde mega udsalg i januar 🙂 Skoene er selvfølgelig ikke egnet til løb, men er perfekte til styrketræning! Jeg bruger dem faktisk også til step og har også haft dem på til en enkelt zumba-time.
    Jeg forelskede mig i dag i disse sko, da jeg så dem i Stadium-butikken i dag…. http://www.stadium.dk/sport/traning/traningssko/141884/nike-lunarbase-tr-w?SelectedProductUUID=QCUKd3ema2YAAAE7W6BBdJb5#.UQ6mPaE2m2w
    Dem bliver jeg simpelthen NØDT til at eje! 🙂

    • Fit For Livin 3. februar 2013 hos 21:44 #

      Ej, der skulle jeg have været forbi 🙂 Heldige dig at du har dem. Nej, Nike Free er ikke gode til løb, men til normalt fitness er de geniale 😀 Og de Nike Lunarbase er så flotte og helt vildt billige?! Århhh alle de fristelser..

  5. Nina Høfdinghoff Mathiasen 3. februar 2013 hos 14:23 #

    Jeg har lige købt nøjagtigt disse. Har trænet i dem en gang, det er sand kærlighed!

    xoxo
    cantanta.dk

    • Fit For Livin 3. februar 2013 hos 14:24 #

      Også på selvsamme side? 🙂 Kan de anbefales? 🙂 De er virkelig smukke de sko!

      • Nina Høfdinghoff Mathiasen 3. februar 2013 hos 20:57 #

        Nej købte dem godt nok nede i en butik, havde et gavekort på 300kr til butikken, så fik dem også til 600kr 🙂

        Ja, jeg synes VIRKELIG de er lækre og have på! Klar anbefaling herfra! Og de er såååå smukke!!

      • Fit For Livin 3. februar 2013 hos 21:44 #

        God pris du fik dem til 🙂 Jeg skal så meget eje dem på et tidspunkt kan jeg høre 🙂

  6. Emilie 3. februar 2013 hos 11:55 #

    De er godt nok fine! 🙂

    //Emilie
    http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

    • Fit For Livin 3. februar 2013 hos 14:24 #

      Så fine! 🙂

  7. Stinna 3. februar 2013 hos 09:37 #

    De er også GENIALE! Jeg har den model i helt pink 🙂

    • Fit For Livin 3. februar 2013 hos 10:36 #

      Det må de være de samme som mine, de er så fine 😀

Skriv et svar

