Musthave for my iPhone!

29 jan

Jeg skal så meget have fat i sådan et cover til min iPhone, når jeg træner. Det beskytter tlf. samtidigt med det ser lidt fedt ud 😀

iPhone cover

Det har været en rigtig hård weekend + mandag. Sylvester har både haft øjenbetændelse, trøske + vi går til kiropraktor med ham grundet han primært kigger til den ene side. Derudover har han bare været urolig og utrøstelig. Det er så synd for ham, og man føler sig helt magtesløs. Jeg tror han gennemlever et 8 ugers tigerspring, så søvn er der ikke meget af for tiden. Jeg var derudover til 8 ugers undersøgelse i går, hvor jeg skulle have celleskrab + den første HPV vacine. Alt for mange ting oveni hinanden. Heldigvis kører kost og motion fint. Vi fik faktisk vores første usunde meal i år  i søndags, og det var SÅ godt! Man fortrød det slet ikke.

Senere på ugen vil vi dele opskriften på den sunde proteinrig og lækre æblekage, som I så i dette indlæg + den sunde grøntsagstærte med parmesan! Derudover har vi testet en bil til bloggen (vi er nemlig på udkig efter en lidt mere familievenlig bil, da den vi har nu er lidt lille). Glæd jer 😀

6 kommentarer to “Musthave for my iPhone!”

  1. taburetten 30. januar 2013 hos 22:38 #

    Kære Danica. Kan så tydeligt huske det tigerspring, som jeg synes har været det værste. Så kan trøste dig med det hurtigt går over 🙂 Men ja, for pokker det er hårdt og man føler sig magtesløs når man er midt i det.
    Har ellers haft meget glæde af dine tips til hjemmetræning, så tror da også jeg hopper med på februars maveudfordring 🙂
    Kram fra Ida

    • Fit For Livin 31. januar 2013 hos 11:56 #

      Ja, det er virkelig hårdt! Men skønt at høre man kommer ud på den anden side igen 🙂 Og hvor er det fedt, du har kunne bruge hjemmetræningtips til noget og sejt du også er med på den nye challenge! Håber du og familien har det rigtig godt og nyder hinanden 🙂 Knus

  2. :) 29. januar 2013 hos 12:47 #

    Håber det hele bliver godt igen. Meget snart. Men skulderklap til jer, fordi I stadig kan holde den sunde livsstil, når man har så meget at tænke på.
    Jeg har et spørgsmål, hvad kunne sådan et usundt meal være for jer? & er det hele dagen?

    • Fit For Livin 29. januar 2013 hos 13:26 #

      Mange tak 🙂 Jamen i søndags var det pizza, så i den grad usundt, men det var det hele værd 🙂 Kan slet ikke leve uden sådanne ting i ny og næ. Det er kun et måltid, der er usundt (her var det aftensmad). Hele dagen er lidt for meget for os, når vi må spise usundt en gang om ugen synes jeg 🙂

  3. Tine 29. januar 2013 hos 10:59 #

    Åh, hvor er det bare synd for ham! 😦 Håber snart jeres lille familie kommer på benene igen! Er imponeret over du omstændighederne til trods faktisk får levet sundt! Det er sgu sejt! 🙂

    • Fit For Livin 29. januar 2013 hos 13:24 #

      Ja, så synd 😦 Med en baby har man ikke så meget tid til at spise, så når man skal spise, tænker jeg det er vigtigt man får noget der er nærende 🙂

Skriv et svar

