Be inspired on a saturday #44

26 jan

Jeg var til min første holdtræning i går siden fødslen (bodyfit) og det var så skønt. Jeg fik både tid til cardio, holdtræning og en ekstrem hård (og kold) cykeltur hjem. Jeg var helt smadret, men det er den fedeste følelse i dag. Man bliver helt afhængig af det. Kender I det?

Med det sagt, nyd den uges inspirationsbilleder. Når jeg er lidt træt og overvejer at droppe en omgang træning, så skal jeg bare kigge på billeder som disse 😀

Shorts Sjip Soft people Start now Strong arms Therapy Trimmet Vægt When I sweat Wraps

Source: Tumblr (The Tumblr Gym & It’s no piece of cake)

4 kommentarer to “Be inspired on a saturday #44”

  1. Karoline 27. januar 2013 hos 22:32 #

    Synes en krop som billede nr 5 er meget utiltrækkende ( ikke at jeg er lesbisk ) 😦 synes ikke det klæder en kvinde! Hvad synes du ? Ps du er altså bare så cool sådan som du klør på efter graviditeten 🙂

    • Fit For Livin 28. januar 2013 hos 08:26 #

      Jeg ønsker heller ikke denne kropsform, det har jeg ikke dedikationen til, men jeg beundrer andre der kan opnå sådanne resultater. Det er inspirerende 🙂

  2. Anne-Sofie HH 27. januar 2013 hos 09:44 #

    Jeg har lige et spørgsmål, er det mest effektivt at cykle eller løbe, hvis man gerne vil stramme inderlårene lidt op?

    • Fit For Livin 27. januar 2013 hos 10:23 #

      Det tror jeg er meget individuelt, men for mig er det klart løb, der rammer mine inderlår bedst. Men cykling er jo også ideelt til det, så en kombination vil være godt. Og så elsker jeg både cross fit og step, der ifølge mig også rammer det område helt vildt godt 😀

Skriv et svar

