Triumph Leisurewear!

25 jan

Jeg elsker den nye tendens imod, at indbygge shapewear i tøj, der viser ens krop fra alle vinkler. Senest har Casall gjort det i deres træningstøj (skal så meget have fingrene i det) og nu har Triumph gjort det i deres nye badetøjskollektion.

Kollektionen hedder noget så fint som Triumph Shape Sensation Aqua, og indeholder hele fire badetøjsserier, der alle har en opstrammende effekt samtidigt med, at det skulle være komfortabelt at bære. Det er som lavet til mig og min post graviditetskrop 😉

Triumph

Jeg er helt vild med den monokrone badedragt fra serien Illusion Sensation. Det er også den serie, der har den mest shapende effekt, og som giver en optisk slankende effekt og smuk silhuet. Bagdelen bliver udglattet og skulle eftersigende synes mere fast. Jeg er også vild med de associationer det giver til badetøj og lækre kvinder fra 1960’erne. Meget elegant!

Triumph 2

Indtil videre kan jeg ikke finde det online, men det burde ankomme i deres webshop snarest formoder jeg.

Badetøjet er i butikkerne fra uge 14-17 og bliver også tilgængeligt i deres online butik.

En kommentar to “Triumph Leisurewear!”

  1. Devin 27. juni 2013 hos 10:30 #

    Wow, superb weblog format! How long have you been blogging
    for? you make running a blog glance easy. The total glance of your web
    site is wonderful, as smartly as the content material!

Skriv et svar

