Træn derhjemme med Tiffany Rothe

23 jan

Forleden tog jeg disse tre Youtube videoer i træk og min talje, mave, baller og lår var mega ømme dagen efter. Jeg har tidligere linket til Tiffany’s videoer. Hun er og bliver min favorit på Youtube, når der skal trænes herhjemme.

I dag vil jeg gennemgå videoerne igen. I må endelige skrive i morgen, såfremt I prøver dem. Jeg vil gerne høre om de har samme effekt på jer 😀 Det bedste er, at de kun tager 30 min. sammenlagt! Hvis man hellere vil træne noget andet, har hun hele 65 fitnessrelaterede videoer, heriblandt træning til gravide (det vil jeg gerne have opdaget lidt tidligere), boksning, cardio, ballet, udstrækning, ryg, mave, ben, arme osv.  I finder dem alle her.

21 kommentarer to “Træn derhjemme med Tiffany Rothe”

  1. Mathilde 3. februar 2013 hos 14:26 #

    Hvor er det er godt tip! Det er første gang jeg har prøvet hjemmetræningsvideoer på youtube, men det er jo supersmart, når man bare gerne vil træne en halv time uden alt for meget udstyr og omklædning. Tak 🙂

    • Fit For Livin 3. februar 2013 hos 14:46 #

      Skønt du kunne bruge det! 😀 Det er nemlig dejligt nemt og overskueligt, men samtidigt effektiv træning.

  2. ElinPelin 30. januar 2013 hos 11:56 #

    Dette var et godt tips! Jeg forsøkte de igår og tenkte at de var OK, men idag kan jeg godt merke at de virket, au au.. 😀

    • Fit For Livin 30. januar 2013 hos 13:58 #

      Ja, man når lige at tænke, giver de her 3 X 10 min. overhovedet noget? Men det gør det i hvert fald 😀

  3. Nanna C. Petersen 29. januar 2013 hos 21:02 #

    Det er første gang jeg har trænet hjemme til en youtube video, men hvor er hun super motiverende! Jeg tog kun de to øverste, men det er helt sikkert ikke sidste gang jeg træner til hendes videoer. Så tak for tippet 🙂

    • Fit For Livin 30. januar 2013 hos 13:57 #

      Fedt du kun bruge det! Hun er nemlig så motiverende 🙂

  4. J 25. januar 2013 hos 09:46 #

    Wauw min mave og ryg er øm i dag…..
    Tak fordi du lagde dem ud på bloggen 😀

    • Fit For Livin 25. januar 2013 hos 10:08 #

      Det er en skøn følelse! 🙂

  5. Sandra 24. januar 2013 hos 23:35 #

    Ej havde ikke lige opfattet at den havde skrevet min mail under navn.. -.-‘
    Vil du ikke være sød at slette dén kommentar? hehe. prøver igen..

    – Ej hvor fedt! Det skal jeg helt sikkert afprøve 😀

    ablondemess.blogspot.com

    • Fit For Livin 25. januar 2013 hos 09:19 #

      Den anden er slettet 🙂 Ja, de er super gode de videoer 🙂

  6. Nadia 24. januar 2013 hos 13:34 #

    Av, de er gode de øvelser hun får en igennem!! super motiverende og tiden flyver afsted. – det er altid et godt tegn for mig 🙂

    • Fit For Livin 24. januar 2013 hos 16:09 #

      Hun er nemlig så motiverende og et glad væsen, at det er en fornøjelse at træne til hendes videoer 🙂 Og så det, at det er 7 til 10 min. af gangen hjælper også på det.

  7. Emilie 23. januar 2013 hos 15:46 #

    Hun er så god! Jeg kan altid mærke det dagen efter, når jeg har brugt hendes workout-videoer 🙂

    • Fit For Livin 23. januar 2013 hos 18:20 #

      Ja hun er SÅ god og helt vildt sød og motiverende 🙂

  8. Anne Sofie Englund 23. januar 2013 hos 12:57 #

    Det er præcis de tre videoer, jeg plejer at lave med hende.
    De funger sgu! (:

    • Fit For Livin 23. januar 2013 hos 13:04 #

      Ej hvor sjovt! 🙂 De fungerer nemlig rigtig godt, vildt at man kan få så meget ud af 30 min. Jeg er overrasket hver gang 😀

  9. bykhs 23. januar 2013 hos 12:02 #

    Fantastisk! Det skal jeg prøve senere i dag 🙂

    • Fit For Livin 23. januar 2013 hos 13:03 #

      Fedt du kan bruge det 😀

  10. N 23. januar 2013 hos 11:58 #

    Jeg elsker træningsvideoer på youtube! Min favorit er lige nu Blogilates, og jeg elsker (at hade) hendes squat challenge 🙂

    • Fit For Livin 23. januar 2013 hos 13:03 #

      Blogilates er også fantastisk! 🙂 Kan være jeg skal prøves hendes squat challenge.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Torsdags hjemmedag med zoo og træning | morihavnen - 8. marts 2013

    […] i alt og så er det pludselig vildt hårdt. Inspirationen til videoen kommer fra fitnessbloggen fit for living. Jeg laver videoerne for lukkede gardiner, helst alene hjemme, for jeg ser ganske mere utjekket ud […]

Skriv et svar

