How to eat clean!

20 jan

Clean eating

Clean eating 1

Clean eating 2

Source: The Tumblr Gym

6 kommentarer to “How to eat clean!”

  1. K 20. januar 2013 hos 17:29 #

    Måske har jeg misforstået noget: Men jeg har altid troet at brune ris var bedre end pasta. De skriver man skal ”swap” det ud, med pasta. Har jeg misforstået noget? 😀

  2. K 20. januar 2013 hos 17:28 #

    Måske forstår jeg den forkert: Men jeg har altid troet at brune ris var bedre end pasta. De skriver på billedet at man skal ”swap” det ud med pasta. Har jeg misforstået noget? :p

    • Fit For Livin 20. januar 2013 hos 17:38 #

      Det skal forståes sådan, at man skal udskifte pasta, lystbrød m.m. med brune ris, quinoa m.m. Så det er klart bedre at spise fuldkornsris end lys pasta 🙂 Men man kan også sagtens spise fuldkornspasta.

      • K 20. januar 2013 hos 17:59 #

        Nå! Jamen det var da også den overbevisning jeg havde :-D..

  3. kine1987 20. januar 2013 hos 12:15 #

    Fantastisk!

    • Fit For Livin 20. januar 2013 hos 17:35 #

      Ja! 😀

Skriv et svar

