Eyelash Extensions i Århus?

20 jan

Jeg fornemmer at eyelash extensions er det helt store på blogs for tiden, og det forstår jeg egentlig godt, for det er sørme pænt og dejligt praktisk, når man aldrig længere har tid til at ligge mascara.

IMG_2197

Men hvor er det lige man får gjort det (ordentligt) i Århus? Alle bloggere får det lavet i København og der kommer jeg ikke lige forbi. Jeg købte i går et værdibevis hos Downtown til at få lavet det hos TLC Negle (som btw laver de flotteste shellac negle til en god pris), men jeg er i tvivl om det er godt når de sættes på i buske?

Kan læse på andre blogs, at de får dem sat på enkeltvis, da man ellers kan viste mange af sine egne vipper efterfølgende og det er jeg ikke rigtig interesseret i.

Har I prøvet eyelash extensions og hvor kan I anbefale at man får det lavet i Århus? Nogle der måske har prøvet det hos TLC Negle?

Og nu jeg er igang med at spørge, hvilken frisør kan I så anbefale i Århus eller omegn, der ikke er rockerdyr? Jeg tænker maks. 1200/1300 kr. for farve + klip.

37 kommentarer to “Eyelash Extensions i Århus?”

  1. Christina Sørensen 7. november 2013 hos 23:06 #

    Jeg laver gele og shellac negle – tjek evt min hjemmeside eller Face nailsbycm

    2012 3. Plads til dm i gele ☺️

  2. Rikke Udengaard 13. juni 2013 hos 13:04 #

    Vi arbejder på at åbne i Århus… Og der vil være super skønne pbningstilbud når det sker! Indtil da så hol jer opdateret via vores hjemmeside http://www.lashbar.dk og vores facebookside.
    Kh Rikke Steenskov Udengaard – Ejer Lash Bar ❤

  3. Birgitte 1. juni 2013 hos 09:14 #

    Hvordan gik det hos tlc? 🙂

  4. electrical contractor in toronto 21. maj 2013 hos 04:21 #

    Appreciation to my father who informed me on the topic of
    this website, this webpage is really remarkable.

  5. Susu 8. marts 2013 hos 10:41 #

    Hej piger 😉 tjek min facebook side smukkeste eyelash extensions 😉

    • Susu 8. marts 2013 hos 10:42 #

      Smukkeste Eyelash extensions by susu

      • Fit For Livin 8. marts 2013 hos 17:20 #

        Hej Susu. Jeg vil meget gerne tjekke det ud, men dit link virker ikke?

  6. Stinna 15. februar 2013 hos 15:04 #

    Fandt du et godt sted :-)?

    • Fit For Livin 15. februar 2013 hos 15:19 #

      Hej Stinna. Jeg skal ha’ lavet det på torsdag hos tlc negle, da jeg har et Downtown bevis dertil. Jeg skal nok skrive en anmeldelse bagefter. Jeg kender ikke andre steder end dem, der laver det. Jeg håber dog Starlash åbner herovre snart 🙂

  7. Anne-Sofie 23. januar 2013 hos 21:54 #

    Jeg har eyelash extensions, og jeg får udelukkende lavet mine hos Lash Bar (www.lashbar.dk) i København. Så vidt jeg ved, åbner de inden længe noget i Århus, men jeg er slet ikke sikker.
    Så vidt jeg har forstået, er buketterne meget tungere for vipperne at have på, og derfor skader de dine egne vipper mere end hvis man får sat enkelte kunstige vipper på. Jeg kan også kun forestille mig, at det bliver langt mere tydeligt, når de falder af, fordi det er en stor procentdel af vipperne der falder af af gangen. Som sagt: Jeg har ikke selv prøvet at få sat buketter på, det er bare hvad jeg kan huske, jeg har hørt hos Lash Bar.
    Jeg håber, det er et ordentligt sted, du får det lavet, og at du bliver rigtig glad for det!

    Hav en god aften og tak for en skøn blog!
    Anne-Sofie

    • Fit For Livin 24. januar 2013 hos 09:01 #

      Jeg har set dine fine vipper på Insta + din blog og det er lige sådan nogle jeg gerne vil have 🙂 Men det lyder som om enkeltvis er vejen frem for det mest naturlige look og for ikke at ødelægge vipperne. Det kunne være så fedt hvis Lash Bar åbnede herover, vi mangler virkelig sådan et sted i Århus, så sig endelig videre at de meget gerne må åbne snart 😉

  8. Marlene k 23. januar 2013 hos 20:03 #

    Synes at tlc er et virkeligt skod sted, fik shellac negle og de holdte i en uge hvorefter jeg selv kunne pille dem af. Og der var en virkelig dårlig stemning talte ned om deres kollega foran mig og min veninde,,, og det var kun deres kunder som havde brugt dem før som fik god service,, aldrig sætter jeg mine ben der igen… Så ville ikke vælge den…

    • Fit For Livin 23. januar 2013 hos 21:13 #

      Ej øv for en oplevelse, det forstår jeg godt du ikke gider igen. Jeg har været glad for mine shellac negle derfra, de har holdt en 3 uger ca. Men stemning er ikke videre god altid, det er rigtigt. Nu må vi se om jeg får en god oplevelse med eyelash extensions. Det håber jeg da. Jeg har jo et værdibevis, der skal bruges ligegyldigt hvad 🙂

  9. Ann-Sofie 22. januar 2013 hos 01:14 #

    Hvor får man det lavet i København? 😉

    • Fit For Livin 22. januar 2013 hos 11:45 #

      Alle bloggere skriver om noget der hedder http://www.starlash.dk/. Det skulle vidst være det bedste sted, da de sætter på enkeltvis. Jeg kender ikke til andre end dem 🙂

  10. Sisse 21. januar 2013 hos 21:25 #

    Frisør Marlene Hassing i Volden er SÅ god!! Jeg er blevet klippet hos hende i flere år og kan kun anbefale hende!

    • Fit For Livin 22. januar 2013 hos 11:44 #

      Tak for tip, tjekker hjemmesiden ud 🙂

  11. Mia 21. januar 2013 hos 17:53 #

    ASH frisør er Århus’ bedste. Anne-Sofie er super dygtig. Har været fast kunde der i 2,5 år og går altid derfra glad og tilfreds. Har prøvet mange andre frisører i Århus, men har aldrig været så tilfreds som nu… 🙂

    • Fit For Livin 21. januar 2013 hos 18:24 #

      Fedt med flere anbefalinger! Lyder som om http://ash-frisor.dk/ er en virkelig god frisør 🙂 Og prisen passer til mit budget!

      • Charlotte Skovhuus 23. januar 2013 hos 19:45 #

        Jeg synes ikke, at jeg kan finde et sted, hvor der står, at de laver eyelash-extensions?

      • Fit For Livin 23. januar 2013 hos 21:11 #

        Det er TLC negle der laver Eyelash extensions og ikke ASH. Tror det er fordi det er så nyt, at det måske ikke står angivet på deres website endnu?

  12. Sarah 21. januar 2013 hos 12:58 #

    Jeg ved intet om extensions, men vil bare lige rose jeres blog!
    For to minutter siden havde jeg den sygeste sukkertrang og var stort set på vej ud af døren efter et eller andet. Stoppede dog lige op, gik ind på jeres blog, læste et par indlæg, og nu har jeg slet ikke lyst til slik længere. 😉
    I er geniale – keep up the good work!

    • Fit For Livin 21. januar 2013 hos 14:07 #

      Tusind tak! Ej, hvor fedt! Så bliver man helt stolt af sig selv, fordi man modstod fristelserne 🙂 Godt gået!

  13. Anne Sofie Englund 21. januar 2013 hos 08:52 #

    For 7 års tid siden brugte jeg extensions, og jeg fik KUN påsat buketter.
    Jeg brugte det gennem 2 års tid og har ALDRIG oplevet at mine egne vipper faldt af eller noget.
    Det kommer selvfølgelig også an på, hvor god man er til ikke at gnide sig i øjnene osv. Men det kommer helt automatisk, når man får dem på (:
    Held og lykke med det!

    • Fit For Livin 21. januar 2013 hos 09:39 #

      Tak for din kommentar og skønt med en succeshistorie 🙂 Jeg skal også have prøvet det, nu hvor jeg har købt tilbudet. Så håber på det bedste og kunne forestille mig, at man selvfølgelig skal passe meget på dem, så det ikke går galt 🙂

  14. Tine 20. januar 2013 hos 22:22 #

    Heej. Jeg har fået extensions vipper to gange to forskellige steder. Det ene sted var ikke så godt og holdt ikke rigtig, det andet rigtig godt men begge gange mistede jeg mine vipper. Man kan jo fortsætte, men til sidst har man ikke nogle vipper selv man kan sætte de kunstige på. det tog cirka to måneder om at få mine ud igen. Til frisørrådet. Jeg er selv frisør men arbejder ikke med det da jeg ikke kan holde til det. Jeg tager 550 kr for klip og farve. Hvis du er intra? Mvh Tine Borgbjerg Tlf: 29315510

    • Fit For Livin 21. januar 2013 hos 09:37 #

      Ja, det lyder virkelig ikke sjovt at miste sine øjenvipper. Det lyder fantastisk med dit tilbud + pris. Foregår det hos dig selv? Jeg skriver lige til dig når det bliver aktuelt (1-2 måneder), hvis tilbudet stadigvæk gælder til den tid? 🙂

  15. Nielsen 20. januar 2013 hos 21:59 #

    Jeg fik stater vipper på ved Zenia hos TLC forrige nytår, og var glad for det til at starte med fordi det jo er dejligt nemt, og hun får det også til at se meget naturligt ud, men da jeg sku ha dem af (de kan godt irritere en del i længen), mistede jeg en hel del af mine egne vipper, og måtte det første stykke tid gå med øjenvipper jeg selv klistrede på da der vat store “huller” i mine vipper, så ud fra min oplevelse kan jeg ikke anbefale det 🙂

    • Fit For Livin 21. januar 2013 hos 09:35 #

      Okay, det lyder som en rigtig træls oplevelse. Nu har jeg købt værdibeviset, så må prøve det og håbe på det bedste 🙂 Skal man selv tage dem af eller falder de af sig selv med tiden?

  16. Mia Luise 20. januar 2013 hos 21:06 #

    Frisør Maja Dahl i Borggade er fantastisk! Intet mindre.

    • Fit For Livin 21. januar 2013 hos 09:34 #

      Det tjekker jeg straks ud 🙂

  17. Søs 20. januar 2013 hos 20:30 #

    Jeg sværger til ash frisør på frederiksalle. Jeg bliver dog kun klippet så ved ikke med pris for farve men det kan du jo se på deres hjemmeside 🙂 jeg har anbefalet dem til mine venner og de har også alle været glade for resultatet de har fået dernede.

    • Fit For Livin 20. januar 2013 hos 20:52 #

      Tak for tip 🙂 Dem har jeg faktisk godt hørt om før og ligesom dig, rigtig godt 🙂 Det kan være, at man skulle prøve det.

  18. Anne 20. januar 2013 hos 18:56 #

    Tlc er rigtig dygtige! 🙂 dog er det pæneste altså at få sat dem på enkeltvis, hvilket de også gør hos tlc:-) det ser mest naturligt ud..
    Hvad angår frisør er jeg selv på jagt!

    • Fit For Livin 20. januar 2013 hos 20:30 #

      Tænkte også de var super dygtige, men så desværre for sent, at det var i “bushes” de blev sat på. Men det kan være man kan betale mere og de så sætter dem på enkeltvis 🙂 Ja, hvor er den ovenud fantastiske frisør vi alle leder efter? Sikker på der gemmer sig nogle perler derude 😉

      • Sis 20. januar 2013 hos 23:35 #

        I Norsgade – der ligger både 2dressed og knold og tot (underligt navn?) men de er virkelig dygtige begge steder. Førstnævnte er en anelse dyre end den anden men kvaliteten er i top! 🙂

        Lige en lille ting: hvad gør man når man efter 8 måneder går helt kold? Jeg kan simpelthen ikke kickstarte igen efter julen og nytår? Gode råd bydes velkomne med åbne arme!!!
        Ps. Fantastisk blog!

      • Fit For Livin 21. januar 2013 hos 09:38 #

        Fedt med de to frisører, dem noterer jeg 🙂 Uhh kender det alt for godt, at man går kold, især efter lang tid. Det der virker for mig, er at starte fra en frisk. Notere ens målsætninger på ny, prøv en ny træningsform + nye sunde måltider, så det hele ikke bliver for surt. Jo tættere på målet man kommer, jo sværere bliver det synes jeg. Prøv at lav en inspirationsmappe med billeder, der motiverer dig og kig dagligt i den, så du mindes om hvor vigtigt det er for dig 🙂

Skriv et svar

