Shape Magazine FTW!

19 jan

Shape Magazine er mit ultimative yndlings sundhedsblad! Min mor er altid god til at tage nogle med hjem, når hun er ude at rejse + jeg fylder selv op, når jeg er i U.S. Men det kommer jeg desværre ikke så ofte, og jeg kan kun læse mine gamle numre så mange gange før jeg kan dem udenad.

MARIA MENOUNOS in Shape Magazine

Derfor overvejer jeg et abonnement, for jeg savner det virkelig. Jeg har tidligere abonneret på Fit Living, men det er ikke helt det samme. Jeg foretrækker mine blade virkelig tykke, hvor jeg helst skal bruge flere timer på at læse dem igennem, og der kan amerikanske blade bare et eller andet.

Det koster ca. 50 dollars for 12 numre tilsendt til Danmark (kun 23 kr. pr. blad) og 18 dollars, hvis man køber den digitale udgave. Jeg tror dog, jeg skal have dem i trykt form. Kan bedst lide mine blade sådan.

Hvis man ikke gider bladet har de også en fantastisk hjemmeside man kan bruge flere timer på. De er især rigtige gode til at dele simple træningsprogrammer med lækre billeder, hvor mange af dem kan udføres derhjemme. Derudover skriver de en masse inspirerende artikler om træning, sund kost, velvære og skønhed, ja faktisk alt inden for de områder!

Kender I til Shape og er I også helt vilde med bladet?

26 kommentarer to “Shape Magazine FTW!”

  1. Serpil@blog30something.com 22. januar 2013 hos 12:49 #

    Man kan også abonnere via sin Kindle på Amazon.com. Man søger blot på Shape Magazine, og så kan du downloade en digital udgave af magasinet direkte til din Kindle for kun 2,5 dollars pr. nummer, mener jeg. Denne metode bruger jeg selv, og det fungerer super fint 🙂

    • Fit For Livin 22. januar 2013 hos 16:23 #

      Det er smart 🙂

  2. C.B 22. januar 2013 hos 10:43 #

    Nu kan det godt være, at det bare er mig der er en klovn.. Men kan det passe, at det er den der “foreign print edition orders only; 12 issues for 46,97” jeg skal trykke på? 🙂

    Knus

    • Fit For Livin 22. januar 2013 hos 11:43 #

      Det er også lidt forvirrende, men ja, det vil jeg klart mene 😀 Jeg bestiller selv senere i dag og vil vælge den samme.

  3. Mallibue 22. januar 2013 hos 10:34 #

    Jeg kender ikke til selve bladet, men det lyder da virkelig godt. Tror jeg vil tage et kig på deres hjemmeside og se om det også kunne være noget for mig. Det lyder i hvert fald sådan. Elsker også de dér tykke blade om alt muligt spændende man bare kan fordybe sig i 🙂

    • Fit For Livin 22. januar 2013 hos 11:43 #

      Hjemmesiden er i seig selv fantastisk hvis man ikke gider bladet 🙂 Man får så meget inspiration af den.

  4. Lisa 20. januar 2013 hos 20:39 #

    Hvor finder man abbonentsiden? Det lyder da vidunderligt! 🙂

    • Lisa 20. januar 2013 hos 20:41 #

      Iih, hvor typisk. Når endelig man spørger finder man selv svaret 😉

      • Fit For Livin 20. januar 2013 hos 20:52 #

        Hehe, det kender jeg alt for godt 😉 Håber du bliver glad for det.

  5. @blog30something 20. januar 2013 hos 10:13 #

    Hej! Rigtig fin blog 🙂
    Jeg abonnerer selv på Shape Magazine via min Kindle. Det er virkelig god læsestof og også meget inspirerende. Generelt er de amerikanske magasiner lidt længere fremme med viden om sundhed, fitness, mode etc. De har også en meget større læserflade, og mange ting udspringer jo også ofte fra USA. Et andet magasin, jeg kan anbefale er Competitor, som kun koster 7 kr. at downloade pr. udgave via den digitale version. 🙂 Serpil

    • Fit For Livin 20. januar 2013 hos 12:01 #

      Det er nemlig super læsestof! Og fedt med et tip om Competitor, det kendte jeg ikke. Det er da også en vildt god pris 🙂

  6. Nanna 19. januar 2013 hos 15:20 #

    Jeg kender det ikke, men skal da helt sikkert ha’ kigget nærmere på det. Det lyder i hvert fald ret fristende 🙂

    • Fit For Livin 20. januar 2013 hos 09:45 #

      Det er så godt et blad 🙂

  7. Berit C. 19. januar 2013 hos 13:43 #

    Jeg elsker også Shape og læste det meget da jeg boede i Tyskland (de har nemlig også en tysk udgave). Men nu er jeg hoppet med på iPaden, for det er så dejlig nemt. 🙂

    • Fit For Livin 19. januar 2013 hos 21:56 #

      Der kan man bare se, jeg vidste ikke der fandtes en Tysk udgave 🙂 Jeg gad virkelig også godt have en iPad, så var det måske lidt mere tiltrækkende at købe den digitale udgave 🙂

  8. heidi kokborg 19. januar 2013 hos 12:55 #

    Elsker også Shape! Det er virkelig det bedste blad (: Er de 50 dollars inkl. fragt? Det plejer jo at være lidt dyrere at få tilsendt fra USA 🙂

    • Pernille 19. januar 2013 hos 13:40 #

      Hvis du kigger længere nede, svarer Danica, at det er med porto 🙂 Så det er jo stadig super billigt 😀

      • Fit For Livin 19. januar 2013 hos 13:42 #

        Yes, lige præcis 🙂 Det er med porto! Så det er rigtig billigt forhold til abonnementer herhjemme.

  9. Mathilde 19. januar 2013 hos 11:08 #

    Tusind tak for tippet! Den hjemmeside skal jeg ihvertfald kigge nærmere på 🙂

  10. Pernille 19. januar 2013 hos 10:53 #

    Hvad koster det i porto, for at få dem sendt til DK? 🙂

    • Fit For Livin 19. januar 2013 hos 11:05 #

      Prisen angivet er med porto 🙂 Det koster vidst 18 dollars uden porto og 49 dollars med til udlandet, så det er billigt. Der kan de danske blade ikke helt være med.

      • Pernille 19. januar 2013 hos 11:17 #

        Hold da op! Det må jeg nok sige 🙂 Det er da værd at overveje 😀 TAK!

      • Fit For Livin 19. januar 2013 hos 12:08 #

        Det er det nemlig! Og bladet er mega godt 🙂

Skriv et svar

