Be inspired on a saturday #43

19 jan

Dreams with deadlines Eat healthy Exetube Fit girl Get fit Husk dit vand I love squats Indkøbsvogn Jump Keep calm and run

Source: Tumblr

10 kommentarer to “Be inspired on a saturday #43”

  1. eatlovetrain 23. januar 2013 hos 20:33 #

    Det var da mega smart med klokkeslet på vanddunken- så bli’r man da mindet om at drikke rigeligt med vand 🙂

    • Fit For Livin 23. januar 2013 hos 21:13 #

      Ja, det er super smart, hvis man har tendens til at glemme det 😀

  2. Anne-Sofie HH 20. januar 2013 hos 16:37 #

    Min weekend er desværre blevet brugt på opgaveskrivning, så jeg har ikke kunne overskue at træne. Jeg har derimod spist meget sundt, drukket massere af vand og så har jeg forsøgt at tage cyklen så meget som muligt.

    • Fit For Livin 20. januar 2013 hos 17:36 #

      Det er da mega flot du har spist sundt under opgaveskrivning. Det har altid været et af de sværeste tidspunkter for mig at holde den sunde linje, fordi man har så ondt af sig selv 🙂

  3. HihelloMathilde 19. januar 2013 hos 18:12 #

    ELSKER “Be inspired on a saturday” !!!! Seriøst, (det lyder måske lidt fangirl-agtigt – men) det fik mig af sted til mit træningscenter, – og fandt ud af at jeg faktisk har gjort vilde fremskridt i min træning! (Var så glad, så jeg fór til min blog!)
    Så jeg vil bare lige sige tusind tak for det! 🙂

    – Mathilde.

    • Fit For Livin 19. januar 2013 hos 21:59 #

      Det er lige præcis meningen med disse indlæg, at motivere andre til at komme ned at træne/spise sundere 🙂 Så fedt det hjalp. Og det er slet ikke fangirl agtigt 😉 Kender det for mig selv, der er intet der kan motivere som nogle inspirerende billeder. Og fedt du kan se fremskridt, så får man ekstra blod på tanden! Tjekker din blog ud med det samme:)

  4. Stine 19. januar 2013 hos 15:51 #

    Som altid gode og inspirerende billeder. Nu har jeg fulgt jeres blog jævnligt det seneste halve år, og jeg synes, I gør et rigtig godt stykke arbejde. Indlæggene er inspirerende, du er god til at besvare spørgsmål og kommentarer på bloggen, og du er modtagelig over for ris såvel som ros fra dine læsere, og du deler ud af egne erfaringer uden at virke bedrevidende. Det er der mange, der kunne lære lidt af. Så ros herfra på en lørdag eftermiddag 🙂

    • Fit For Livin 19. januar 2013 hos 21:57 #

      Ej, hvor er du sød, det er noget af et kompliment! 🙂 Er så glad for du finder bloggen inspirerende og synes det er et hyggeligt sted at læse med, så tusind tak fordi du tog dig tid til at skrive denne kommentar. Det betyder meget 🙂

  5. Berit C. 19. januar 2013 hos 13:41 #

    Enormt inspirerende. Her står den dog på træning i morgen og i dag bliver det nok til en lille gå-tur samt indkøb (må se om jeg kan ende med en indkøbskurv, der ligner den i indlægget?) 😉

    • Fit For Livin 20. januar 2013 hos 09:46 #

      Du er da for sej! 🙂 Jeg bliver også enormt inspireret af det billede og har kun lyst til at kaste de sunde ting i vognen, når der skal handles ind 🙂

Skriv et svar

