A day in the gym!

18 jan

Endelig kom jeg i fitness og så endda med en baby! Det var så skønt at få trænet lidt igen. Selvom jeg træner herhjemme er det lidt en anden følelse, når man har besøgt sit fitnesscenter!

Rasmus havde fri i dag, så det gjordere det lidt nemmere, at vi kunne træne sammen og skiftes til at holde øje med den lille. Og han sov selvfølgelig fra det hele 😉

Har I fået trænet i dag?

Abs

Biceps

Triceps

Core

29 kommentarer to “A day in the gym!”

  1. Jasmina 23. januar 2013 hos 19:13 #

    Hvor er det fedt, at I kommer ud og træner med babyen. Det vil jeg huske, når jeg engang får en lille bebs 🙂

    • Fit For Livin 23. januar 2013 hos 21:10 #

      Det er lidt omstændigt, men vi nyder det virkelig når vi kommer afsted 😀

  2. Helene 20. januar 2013 hos 19:29 #

    Ikke for at lyde creepy men du ser jo sindssygt godt ud!
    Jeg havde gerne set sådan ud kort tid efter en fødsel af dig – megasejt siger jeg bare, jeg tror ikke, jeg kommer til at have så god viljestyrke, når det (forhåbentligt) bliver min tur engang!

    • Fit For Livin 20. januar 2013 hos 20:31 #

      Det er overhovedet ikke creepy, men enormt skønt du skriver. Det giver ekstra blod på tanden 😀 Jeg tror at hvis man virkelig vil det, kan alle gøre det. Og jeg træner endda ikke så meget, så nogen kunne sikkert sagtens gøre det på kortere tid og være mere seje. Det har jeg dog ikke helt overskudet til 😉

  3. Line 20. januar 2013 hos 18:51 #

    Først og fremmest må jeg også sige, at du ser fantastisk ud selvom du næsten lige har født! Det er super godt gået 🙂
    Må også sige, at jeg er vild med din hårfarve. Overvejer selv noget lignende, synes jeg trænger til lidt forandring 😀 Det kan jo være meget rart engang imellem.
    Det er en super blog I har, og det er imponerende at du har overskud til at blogge med sådan en lille størrelse at tage sig af!

    • Fit For Livin 20. januar 2013 hos 20:28 #

      Tak 😀 Hvor er du sød. Angående hårfarven er jeg også glad for den, bortset fra den falmer hurtigt, men det gør hårfarver vel bare efter noget tid 🙂 Angående bloggen er jeg også super motiveret med den, og så hjælper det også at baby tager nogle lange lure hver dag. Det bliver sværere når han bliver ældre og “kræver” mindre søvn og mere aktivitet 😉

  4. Tina 19. januar 2013 hos 19:51 #

    Du er bare for hot og simpelthen så sej!

    • Fit For Livin 19. januar 2013 hos 22:08 #

      Mange tak Tina 😀

  5. Miranda 19. januar 2013 hos 12:15 #

    Hey. Ser godt ud!!!
    Fedt at se at du gør så meget for at komme i fin form efter fødslen. Dejlig inspirerende.
    Er også med til at gøre mig en smule misundelig ( hi hi på den gode måde :-)) over hvor motiveret du er og for mig at se så har du jo stort set allerede smidt al baby “fedtet”.
    Jeg aborterede desværre lige før jul i uge 12 og kæmper så nu med at smide de ekstra kg jeg fik på under de 12 uger. Mentalt er jeg heldigvis ved at være på toppen efter en abort, så nu fokus på kroppen.
    Jeg har valgt, at følge Jillian Michaels “30 Day Shred”. Det er via youtube, men dejligt at end træning er overstået på 30-40 min 🙂 det nye for mig er at man skal træne 5-6 gange pr uge.
    Nå nok om det.
    Jeg er bare fasineret over du ser ud til at være i så fin form (igen kun ment meget positivt). Stort tillykke med både baby og en fin figur.
    Jeg ville ønske at det var mig når jeg har født… Da vi stadig forsøger at blive gravide 😉

    • Fit For Livin 19. januar 2013 hos 12:28 #

      Først og fremmest tusind tak! Og hvor er jeg ked af at høre det med din abort. Det er virkelig hårdt! VI var selv igennem noget lignende inden den her graviditet, og det er bare mega hårdt 😦 Men jeg er super glad for du er ved at være mentalt ovenpå og før du ved det er der bid igen 🙂

      Lyder også sejt med Jillian Michaels workout, hun laver virkelig nogle hårde programmer og de virker! Og også sejt du får trænet de 5 til 6 gange om ugen, det gør jeg slet ikke. Mit ligger på en 3/4 gange. Jeg er sikker på du også kommer tilbage igen efter en graviditet, og det tager bare noget tid. Jeg har afsat et halvt år til det, og det er nok meget realistisk. Jeg tog også en 20 kg. på, og mangler stadigvæk lige de sidste kg. Men det er heller ikke lige så vigtigt at komme tilbage når man har fået en lille baby. Ens krop har ændret sig for altid, og det er helt okay og smukt 🙂

      Angående min form så strammer træningstøjet også lidt ind 😉 Man kan i hvertfald godt se på min mave, at den lige har gennemgået en graviditet. Det er klart det sværeste område for mig, men inden sommer skulle jeg gerne være tilbage.

      • Miranda 19. januar 2013 hos 19:48 #

        Takker 🙂 tja udfra dine billeder kan man ik 🙂 desuden som du siger så er det helt naturligt at kroppen ændre sig. Jeg brugte selv 6 mdr til at smide baby fedtet efter min 1 fødsels. Det var mit mål dengang at skulle være tilbage til normal str inden barnedåben, så det var bare igang. Jeg kan ik huske hvor meget jeg trænede men efter 8 uger begyndte jeg at ride igen (dvs ca 4-5 gange pr uge såvidt jeg husker) og ellers fik jeg gået nogle turer med barnevogn. Der var ik meget tid til ekstra fitness (bliver anderledes næste gang).

        Jeg synes det er super flot af dig at du kommer afsted om det så er 3-4 gange eller mere. Med en lille baby skal der også være tid til at slappe af. Du skal helt sikkert nok nå det inden sommer 😉

        Ja hendes program virker fint dog er jeg kun ved dag 4 på level 1 (med 1 hvile pause i ml) og jeg synes ik det et vildt hårdt. Det håber jeg det bliver. Jeg har bestilt en af hendes dvd’er hvor jeg mener det indgår en mad plan i. Begge er jeg spændt på at prøve. 😉
        Har du erfaring med om hendes programmer virker eller kender du nogen som har prøvet dem?

        Jeg er da ked af at høre i var igennem nogenlunde samme situation som os og ja der skal helt sikkert nok komme bid snart (eller det håber jeg da virkelig 😥) jeg har det ok med det nu og har sat fokus på opstramning af kroppen, og en masse andet godt for mig selv og familien. Så det skal nok blive godt 😉

        Forsat gid træning og igen – super sejt du kom afsted og du ser fantastisk ud. !!

      • Fit For Livin 19. januar 2013 hos 22:05 #

        Du var da også alt for sej efter sidste graviditet – 4-5 gange ridning er meget. Jeg kommer kun i fitness 2 gange om ugen, resten er herhjemme 🙂 Tid er der jo ikke meget af med sådan en lille en 😉

        Jeg har kun prøvet nogle af hendes Youtube videoer, og jeg synes de er rigtige gode. Men jeg har aldrig prøvet hendes challenges over flere dage, kunne være man skulle prøve 🙂 Jeg har også hendes app, den er også super god!

        Alt held og lykke med projekt baby, er sikker på den snart er der igen. Og jeg kiggede lige forbi din blog, jeg synes du ser fantastisk ud og ligner slet ikke en der skal tilbage i form 🙂

      • miranda 21. januar 2013 hos 16:12 #

        Tak fordi du kiggede forbi min blog. Du er velkommen til hver en tid. Hvis du endda skulle have et par kommentarer så hører jeg dem gerne.

        Mht komme i form. Faktisk er jeg vist i bedre form nu end jeg har været længe, men jeg har stødt her over de sidste 2 år taget 5-6 kg på (hovedsagligt pga stoppet med at ryge, men satte ik mit madindtag ned… stor fejl, men jeg mødte også min nuværende kæreste og forhold gør bare noget ved kroppen. hi hi)

        Så selvom jeg ikke er overvægtig, så har jeg den berømte mavedelle. Derudover er der jo kommet ekstra kg fordelt rundt på kroppen, så det er ikke alle 5 kg som sidder på maven. 🙂

        Jeg har bare brug mentalt at min krop bliver trimmet mere op så jeg ikke selv er for utilfreds med det jeg ser. Til tider er jeg ok med det, andre gange slet slet ikke. Nu må du huske på at jeg jo helst ikke lægger billeder ud på min blog taget fra en skidt vinkel.. ha ha.. man e er vel lidt forfængelig.
        Jeg er heller ik helt klar til at lægge billeder ud af min nuværende mave/kropsform (altså bar mave i løbetights og med træningstop), men jeg har da taget et “før” billede som måske kommer ud dengang jeg når målet og står med en flot veltrænnet mave region.

        Jeg synes bare det er så mega svært. Ikke så meget det med motionen. Den har jeg let ved at komme igang med (eller lettere lige nu hvor jeg er motiveret). Det er maden som jeg har det svært med. Jeg er jo nød til at sætte mit indtag ned uden at sulte mig…. men jeg har for ofte dage hvor jeg er for små sulten i ml de store måltider og der er det ik nok bare med 15 mandler. Jeg spiser masser af grøntsager og min af brød, pasta, ris osv.
        Planen er lidt fra idag at forsøge at veje op hvor mange grøntsager & kød jeg får, for det må jo evt være der jeg får for lidt hvis jeg er sulten på formiddage og eftermiddage.

        Nu ikke stresse dig selv med den lille guldklump derhjemme. Dit skal nok ryge af. Det er super at du bare laver noget – om det så er 2 eller 3 gange om ugen, så vil det gøre en forskel. En masse trille ture med barnevognen kan også anbefales 🙂
        Kh Miranda

  6. Charlie 19. januar 2013 hos 10:38 #

    Du ser fantastisk ud – og hvor er du sej at være i gang igen så hurtigt efter fødslen. Jeg melder mig i koret, der bliver mega inspireret af jeres blog og jeg ser frem til selv at prøve at være lige så sej efter fødslen 🙂

    • Fit For Livin 19. januar 2013 hos 12:06 #

      Mange tak! Helt overvældet over jeres tilbagemeldinger, for føler mig slet ikke sej 🙂 Jeg er sikker på du også kommer igang hurtigt igen. Man tager bare baby med, og især om morgenen er centeret forholdsvis tomt, og så er der masser af ro til de kan sove. Der er også en masse mor/barn hold, og det ser så hyggeligt ud med alle de babyer 🙂

  7. SigneK 18. januar 2013 hos 22:58 #

    Hold kæft hvor ser du godt ud – har du lige født???? tror det næsten ikke. held og lykke med fremtidig træning, du inspirerer!

    • Fit For Livin 18. januar 2013 hos 23:21 #

      Ej, tusind tak! Jeg føler det slet ikke sådan. Det er 7 uger i dag siden han kom til verdenen, så der er gået lidt tid. Men det sidste kommer ikke af sig selv, så der skal træning og sund kost til 🙂

  8. Lene 18. januar 2013 hos 22:35 #

    I er så inspirerende! Super fedt – og endda med baby! Det er sejt 🙂 følger med hver dag og man bliver simpelthen så motiveret af jeres blog!

    Har selv været i fitness og til kickboxing i dag, så fik trænet lidt!

    God weekend til jer tre!

    • Fit For Livin 18. januar 2013 hos 23:20 #

      Mange tak Lene 🙂 Føler mig slet ikke så sej, det er jo bare min hverdag nu. Men hvor er det fedt det kan motivere dig, så giver bloggen virkelig mening. Du er da også sej, og Kickboksning er så hårdt, så det er godt gået 🙂 God weekend.

  9. blok87 18. januar 2013 hos 20:15 #

    Så sejt!! Og ja, der er rart med lidt andre omgivelser en gang i mellem :))

    /C

    • Fit For Livin 18. januar 2013 hos 23:19 #

      Tak! Ja, det er skønt lige at komme lidt ud 🙂

  10. Amalie 18. januar 2013 hos 20:01 #

    Hvor er du sej! Stor respekt for du allerede er igang igen! Det håber jeg også selv, at jeg kommer til, når det engang bliver min tur 😉 Thumbs up og vild respekt herfra! Har netop sendt et link til din blog til min søster. Hun har termin her sidst i februar og ville egentlig gerne træne, men har svært ved at tage sig sammen, fordi hun synes, det er let at lave undskyldninger, når man går og er gravid 😉

    Selv har jeg holdt fri i dag, lader op til i morgen til spinning og styrketræning og søndag, hvor den står på bodystep og bodypump!!! Dejlig weekend at gå i møde 🙂

    Håber det går godt med den lille, spændende at følge med i! God weekend.

    • Fit For Livin 18. januar 2013 hos 23:18 #

      Når man først kommer på barsel er alt aktivitet velkomment, ellers kommer man hurtigt til kun at sidde derhjemme, så jeg nyder det virkelig 🙂 Fedt med link til din søster. Jeg synes dog det er okay at hygge og slappe af + spise godt mens man er gravid, man har alligevel ikke tid til det efterfølgende 😉

      Skøn og aktiv weekend du går i møde! Er helt misundelig 😀 Rigtig god weekend til dig.

  11. C.B 18. januar 2013 hos 20:00 #

    Hold nu op hvor er du sej! Og smuk! Håber også at jeg kommer til at se sådan ud, så hurtigt, når det engang bliver min tid :o)

    Desværre ingen løb i dag, selvom det var planen. Efter styrketræning af hele kroppen i går, hvor jeg pressede mig selv ekstra meget og tog flere kg. i alle øvelserne end normalt, trængte min krop (og især benene) til pause i dag 🙂 God weekend!

    Knus

    • Fit For Livin 18. januar 2013 hos 22:36 #

      Det varmer, mange tak! Især når man slet ikke føler sig sådan. Det er helt fair du ikke træner i dag ovenpå sådan en omgang. Pauser skal man også huske 🙂 God weekend til dig.

  12. Christine Bonde 18. januar 2013 hos 18:52 #

    Hvor er du sej!
    Jeg er netop hjemvendt fra quick pump og quick combat, så jeg vil belønne mig selv med en aften på sofaen foran fjerneren 😀

    • Fit For Livin 18. januar 2013 hos 19:11 #

      Okay, du er også mega sej! Både pump og combat – to af mine yndlingshold! Du har også fortjent den aften på sofaen 🙂

  13. Sabina 18. januar 2013 hos 18:44 #

    Hvis man får sådan en krop af at få baby, så går jeg igang med det når jeg kommer hjem ;o) Det er sgu godt klaret!

    Har ikke fået trænet i dag, dukkede op med morgenmad til min syge søster inden en aften på arbejdet – ellers havde jeg trænet inden. Elsker morgen-træning. Men jeg tager hjem og træner på min wii hehe.

    • Fit For Livin 18. januar 2013 hos 19:11 #

      Tusind tak, men jeg er langt fra tilbage i min gamle krop, men for hver dag der går kommer jeg lidt nærmere målet:) Hvor er du sød at tage dig af din søster, så er det helt okay man ikke træner. Og træning på Wii er så godt, sådan en bruger jeg også 😀

Skriv et svar

