Tips to run in the cold weather!

13 jan

Running in the cold Two women run down Mountain Avenue in a snowstorm.

4 kommentarer to “Tips to run in the cold weather!”

  1. Christine Bonde 13. januar 2013 hos 19:45 #

    TAK for det, lige hvad jeg trængte til! 🙂

    • Fit For Livin 14. januar 2013 hos 10:47 #

      Fedt! 🙂

  2. C.B 13. januar 2013 hos 19:29 #

    Det sidste billede er fantastisk – og fantastisk rigtigt! Selv er det meget forskelligt, nærmest sådan fra dag til dag, om jeg helst vil ud i kulden eller svede igennem på løbebåndet. Det afhænger meget af om jeg føler, at jeg trænger til frisk luft tror jeg 🙂

    • Fit For Livin 14. januar 2013 hos 10:45 #

      Det kender jeg alt for godt! Der er ikke noget bedre end at mærke den helt friske luft, selvom det til at starte med er lidt halvkoldt. Jeg elsker også det billede, man får helt lyst til at komme ud og nyde det hvide snelandskab 🙂

Skriv et svar

