Never kept a resolution?

11 jan

En sød udenlandsk læser skrev forleden angående en illustration, som hun har været med til at udvikle, og som hun var sikker på var relevant for alle jer, der har lavet nogle målsætninger for det nye år.

Jeg kunne ikke være mere enig! Den er tankevækkende og giver nogle rigtige gode råd til, hvordan man opnår sine fremsatte målsætninger. Lav dine mål realistiske, tag det stille og roligt og sørg for at skrive dem ned, så du kan følge op på dem løbende.

Never-Kept-a-Resolution_Final

Source

English: One of our readers wrote to me regarding an illustration she has co-developed. I love it! It’s really inspiring and helpful! Have you been setting goals for 2013 and do you think you will commit to them all year long?

10 kommentarer to “Never kept a resolution?”

  1. eatlovetrain 11. januar 2013 hos 22:54 #

    Mega fed illustration! Og ja, meget realistisk 😉
    Jeg siger også altid at et mål er kun et ønske indtil du har skrevet det ned, og det synes jeg hjælper med at få udlevet nogle af sine drømme/mål 🙂

    Jeg har næsten lige skrevet et blogindlæg det med at få skrevet sine ønsker/mål ned, hvor jeg også henviser til et rigtig god hjemmeside som kan hjælpe med at gøre målene realiserbar. Du/I kan læse det på: http://eatlovetrain.wordpress.com/2013/01/08/if-you-can-dream-it-you-can-do-it/ hvis I sku’ få lyst 🙂

    • Fit For Livin 12. januar 2013 hos 19:56 #

      Super indlæg du har skrevet og du har ret, det hjælper rigtig meget at få det skrevet ned 🙂

  2. blok87 11. januar 2013 hos 18:03 #

    EJ hvor fint! Sjov viden! Og fedt med kilder i bunden 🙂

    /C

    • Fit For Livin 12. januar 2013 hos 10:24 #

      Ja, den er super fin! 🙂

  3. Christine 11. januar 2013 hos 17:37 #

    Lidt tankevækkende 🙂 må hellere skrive mine mål med 😀

    • Fit For Livin 12. januar 2013 hos 10:23 #

      Ja meget tankevækkende 😀

  4. ninarav 11. januar 2013 hos 15:13 #

    Ej hvor er den sød! Jeg burde faktisk skrive mine nytårsforsættelser ned og sætte dem et sted, hvor jeg ser dem hver dag 🙂 !

    ravfood.wordpress.com

    • Fit For Livin 12. januar 2013 hos 10:23 #

      Ja, det er en god ide at have dem på skrift og løbende kigge på dem 🙂

  5. Lisa 11. januar 2013 hos 14:36 #

    Neeej, hvor er den skøn!!

    • Fit For Livin 11. januar 2013 hos 14:40 #

      Virkelig skøn! 🙂

Skriv et svar

