Cardio blast!

9 jan

Prøv lige den her cardio blast ad to omgange og jeg kan love jer, at I får pulsen op 🙂

Cardio blast

Jeg skriver hermed en lille note til hver øvelse, hvis der er nogen der skulle være i tvivl om, hvad de forskellige øvelser indebærer.

Jump rope = Sjipning. Man behøver ikke nødvendigvis et sjippetorv, da man blot kan simulere.

Plank jacks = Stå i planken og skiftevis spred benene og saml. Altså faktisk sprællemænd mens man står i planken 🙂

High knees = Høje knæløft.

Push ups = Armbøjninger

Burpees = Se billede nedenfor. Denne øvelse er fantastisk, da den kombinerer så mange forskellige øvelser!

Jumping jacks = Sprællemænd.

Squat punches = Squat og boks skiftevis med armene.

Burpees

7 kommentarer to “Cardio blast!”

  1. Thilde 9. januar 2013 hos 15:47 #

    Hvad er squats punching? forstår ikke rigtig hvordan pulsen skal komme op, medmindre man altså skal slå hurtigt og hårdt med armene?? 🙂

    • Fit For Livin 9. januar 2013 hos 16:16 #

      Som beskrevet i indlæget, så laver du en squat og bokser ud med den ene arm og så bagefter med den anden arm i næste squat. Når man bokser er det som regel hurtigt og hårdt ;)Det skal helst gå hurtigt, og ovenpå alle de andre øvelser, så kan jeg love man får varmen meget hurtigt 😀

  2. C.B 9. januar 2013 hos 13:31 #

    WOW det ser hårdt ud! Det må jeg dælme lave 🙂

    • Fit For Livin 9. januar 2013 hos 16:10 #

      Fedt du tager udfordringen op! 🙂

  3. fitandfashion 9. januar 2013 hos 13:29 #

    Jeg elsker programmer der giver variation i træningen OG som kan udføres hjemme. Tak for endnu et godt og inspirerende indlæg!

    • Fit For Livin 9. januar 2013 hos 16:10 #

      Det gør jeg også 🙂 Jeg er glad for du kan bruge det 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Hjemmetræningsprogram! « Fit For Livin - 10. januar 2013

    […] også vil have lidt cardio indover enten inden eller efter, så kan jeg anbefale disse programmer (her og her) jeg tidligere har […]

Skriv et svar

