Be inspired on a saturday #39

22 Dec

Find time God form Lunch Nike free vol. 545 One bad meal Runner legs Shape Stretching Stripes Work it

Source: Tumblr

11 kommentarer to “Be inspired on a saturday #39”

  1. sofiepigen 27. december 2012 hos 13:39 #

    Hej Danica

    Er for nogle uger siden begyndt at læse jeres blog, og jeg er vild med den! Er selv godt i gang med et stort vægttab og har lavet en kæmpe livsstilsændring, og det er rigtig rart med al den dejlige inspiration 🙂

    Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber du kan svare på. Jeg har set på flere af dine/jeres indlæg at du rigtig godt kan lide Nike Free. Jeg skal ud og købe nogle indendørs træningssko til holdtræning i fitness og styrketræning, og ville høre om det er dem du ville anbefale? Har brug for nogle med god støtte, så mine knæ og led ikke bliver så ømme.

    Håber du kan svare, og tak for lækker læsning 🙂

    • Fit For Livin 27. december 2012 hos 13:53 #

      Først og fremmest, hvor er det flot med din livsstilsændring. Det er altså alt for sejt! Og tak for de pæne ord. Jeg er rigtig glad for Nike Free til fitness, da de er så fleksible og lette i det. Jeg vil dog aldrig anbefale dem til løb eller lign, da de ikke giver god nok støtte. Men til alm. fitness og styrketræning er de rigtig gode. Af andre gode sko, kan jeg anbefale Reebok Realflex. De er lige så lette og fleksible i det, men giver lidt mere støtte end Nike Free. Der er nemlig mange, der mener at Nike Free ikke duer til træning, men det synes jeg de gør. Jeg vil dog anbefale dig at tage ned i en sportsbutik og prøve dem på og hoppe lidt rundt, så fornemmer du hurtigt om de duer til dig og dine led 🙂 Rigtig god torsdag.

      • sofiepigen 27. december 2012 hos 22:32 #

        Tusind tak for svaret, det er sødt af dig 🙂 Jeg har heldigvis super gode løbesko, så vil jeg da klart lige tage ned og prøve Realflex og Free til min øvrige træning – så tager jeg lige en hoppetur!
        God torsdag til dig/jer også 🙂

  2. camillastokholm 22. december 2012 hos 18:42 #

    Har du/I selv en Tumblr? 🙂

    • Fit For Livin 22. december 2012 hos 18:59 #

      Nej desværre ikke 😦 Gad ellers godt, men har ikke lige overskud til at administrere flere blogs. Måske engang i det nye år man skulle overveje det 🙂

  3. Sheila 22. december 2012 hos 14:25 #

    Den frokost tallerken dér er jo bare ❤

    • Fit For Livin 22. december 2012 hos 14:26 #

      Ja, man får helt lyst til sådan et lækkert og sundt måltid 🙂

  4. stinevillum 22. december 2012 hos 13:50 #

    Jeg havde slet ikke lagt mærke til strækmærkerne før jeg læste teksten 🙂

    • Fit For Livin 22. december 2012 hos 14:25 #

      Det er fordi hun bærer dem med ynde! 🙂

  5. Kathrine Felland Gunnløgsson 22. december 2012 hos 13:38 #

    Hep! Fedt billedet med strækmærkerne – jeg er også en stolt tiger 🙂

    • Fit For Livin 22. december 2012 hos 14:24 #

      Yeah! Så er vi to stolte tigere 😀

Skriv et svar

