Vinderen af skijakke fra SOS

9 dec

Så er vinderen fundet af den lækre skijakke. Det var fedt I var så mange, der gad at deltage 🙂 Svaret var selvfølgelig Danski og I kom med vildt mange bud på det fedeste ved, at kunne stå på ski i den potentielt kommende Skidome i Randers. Og jeg er enig med jer alle!

SOS skijakke

Vinderen er fundet ved tilfældig lodtrækning og er Christine med kommentar nr. 101. Tillykke du har vundet den fede SOS skijakke! 🙂 Jeg har sendt dig en e-mail.

Glædelig jul til jer alle!

2 kommentarer to “Vinderen af skijakke fra SOS”

  1. Peter 11. december 2012 hos 19:18 #

    Ærgerligt! Jeg kunne ellers godt bruge en ny skijakke.

    Er der nogle der kender andre fede skijakker?
    Jeg har selv benyttet http://www.onlineoutwear.dk/skijakker, som jeg har været yderst tilfreds med. De sælger det canadiske mærke Stormtech, som jeg har været glad for.

  2. emilie 9. december 2012 hos 22:23 #

    gid det var mig 🙂
    men tillykke 🙂

Skriv et svar

