Spar 40 % på alle AW 12 sko hos Shoescribe

7 dec

Til jer, der ikke kunne anvende ASOS koden sidst, er der nu en endnu bedre kode tilgængelig – blot til en anden hjemmeside. Skosiden Shoescribe holder nemlig udsalg på alle deres AW 12 sko. I skal blot indtaste koden PRVTSALE inden betaling og så sparer I 40 %.  Dvs. at nedenstående Nike Free kommer ned i 559 kr.

Leveringen er gratis og der kommer ingen told på. Jeg ved desværre ikke hvor længe koden duer, så det er med at slå til 🙂

Grå Nike Free

I finder alle deres Nike Free sko lige her og der er meget at spare. Derudover har de masse af andre lækre sko, herunder ACNE, Sam Edelman, Alexander Wang, Marc Jacobs, F Troupe m.m. Jeg har netop modtaget ovenstående Nike Free fra ASOS og de er super lækre. Overvejer allerede et par til. Kan man få for mange?

OBS: Dette er IKKE et sponsoreret indlæg.

19 kommentarer to “Spar 40 % på alle AW 12 sko hos Shoescribe”

  1. Emilie Krog Krustrup 14. december 2012 hos 13:19 #

    Tak for det 🙂 Og god weekend!

  2. Emilie Krog Krustrup 13. december 2012 hos 20:38 #

    Jeg skrev til dem i tirsdags, men har ikke fået svar. Har selvfølgelig skrevet igen nu, så må vi håbe, de svarer denne gang!
    Måske jeg spørger dumt, men hvordan ved man, om det er AW? Hvad er det?

    Tak for hurtigt svar 🙂

    • Fit For Livin 13. december 2012 hos 21:16 #

      Jeg krydser fingre for de snart svarer og du får rabat 🙂 AW står for autumn/winter. Så det er alle deres aktuelle sko og godt og vel alle de sko de har online pt. Mener ikke sommerkollektionen kommer før i det nye år 🙂 Så de 40 % burde gælde på alt.

  3. Emilie Krog 13. december 2012 hos 18:48 #

    Hej 🙂
    Jeg købte et par af Nike skoene d. 7/12, men har betalt knap 1000kr. for dem og ikke 559kr., som du har givet for din sko – altså har jeg ikke fået de 40% på trods af, at jeg skrev koden “PRVTSALE”. Hvad gør jeg??

    Mvh. Emilie Krog

    • Fit For Livin 13. december 2012 hos 18:57 #

      Hej Emilie. Det ved jeg desværre ikke, det må du kontakte Shoescribe for at høre. Der er jo tydeligvis gået et eller andet galt i processen. Jeg ved dog at koden virkede på alle AW sko, så skynd dig at skrive til dem om de kan hjælpe dig 🙂 Det kan være de er søde og giver dig rabatten alligevel, selvom det nok er eget ansvar at tjekke om rabatten bliver fratrukket inden man betaler.

  4. Laura kjerstine 9. december 2012 hos 15:22 #

    Link til dem på overstående billede, kan ikke finde dem derinde ..

    • Fit For Livin 9. december 2012 hos 17:54 #

      Så er det måske fordi de er udsolgt 🙂

  5. Caroline E 7. december 2012 hos 18:29 #

    Tak for godt tip.
    Prisen er jo fantastisk, men er lidt i tvivl med størrelsen. Hvordan er dine i størrelsen?

    • Caroline E 7. december 2012 hos 18:33 #

      Øv så røg min størrelse også.

    • Fit For Livin 7. december 2012 hos 18:54 #

      De er lidt lille i størrelsen synes jeg faktisk i forhold til mine andre Free’s. Asos sendte mig en størrelse større end den jeg havde bestilt, men de passer fint:)

      • Caroline E 8. december 2012 hos 13:08 #

        Tak for svar 🙂

  6. blok87 7. december 2012 hos 18:28 #

    Genialt tip! Kunne ikke få koden til at virke sidste gang nemlig 😉

    /C

    • Fit For Livin 7. december 2012 hos 18:53 #

      Super du kun bruge det:)

  7. Line 7. december 2012 hos 16:06 #

    Nu spørger jeg nok dumt – men hvordan søren kan man se, om det er AW 12 sko? 🙂

    • Fit For Livin 7. december 2012 hos 16:11 #

      Godt spørgsmål 🙂 Tror næsten det må være alle deres sko, da SS 13 sko vidst ikke er kommet på endnu. De kunne ligeså godt skrive 40 % på alt, men er ikke helt sikker på om det gælder alt. Det gælder dog alle Nike skoe 🙂

  8. camillastokholm 7. december 2012 hos 15:56 #

    Tak for tippet! Men øv, lige præcis de sko har jeg drømt om i lang tid, og så er de ikke i min størrelse 😦

    • Fit For Livin 7. december 2012 hos 15:56 #

      Ej øv 😦 Måske nogle af de andre duer? Jeg synes de lyse leopard er vildt fede!

  9. Maria 7. december 2012 hos 15:46 #

    Et svar på dit sidste spørgsmål er NEJ!
    Jeg har 6, og jeg kan ikke stoppe. Der er så flotte, behagelige og ideelle til næsten alle lejligheder. Selv med en kjole synes jeg at de er nuttede.
    Jeg køber lige et par 😀

    Tak for tippet

    • Fit For Livin 7. december 2012 hos 15:53 #

      Jeg kan heller ikke få for mange. De er nemlig så behagelige og tilmed vildt flotte! De duer nemlig også til kjoler 😀 God shoppelyst.

Skriv et svar

