Meet the new member of our family <3

4 dec

Fredag formiddag kl. 10.41 kom vores søn endelig til verden ❤ Han hedder Sylvester og er noget så dejlig! En rigtig stor basse på 4.060 gr. 0g 54 cm. lang.

Sylvester 1

Jeg blev igangsat torsdag formiddag kl. 09.15. og skulle så afvente veer og ellers komme ind igen kl. 15.00 og få en pille til. Den næste pille fik jeg også, men imens CTG skanningen kørte kom de første veer allerede med 7 minutters mellemrum. Den sidste pille fortrød jeg derfor inderligt, da det blot gjorde at min veer kom ualmineligt hurtigt. Vi tog derefter hjem for at afvente endnu stærkere veer og de kom allerede få timer efter. Allerede kl. 19.00 måtte vi derfor forbi fødegangen, da mine veer nu kom med 2 til 3 minutters mellemrum og varede alt fra 50 sekunder til 1,5 minut. Som førstegangsfødende er det utroligt forvirrende, hvornår man skal kontakte fødegangen og tage afsted. Men afsted måtte vi, for jeg kunne slet ikke være i egen krop.

Sylvester 2

Nå, for at opsumere, så var fødslen ærlig talt en rigtig lang omgang. Jeg fik vestorm omkring kl. 21.00 (veer uden pauser), uden de rigtig gjorde noget. Jeg havde jo øvet vejrtrækning siden august i forbindelse med et Smertefri Fødsel kursus, men selv de teknikker svigtede undervejs. Jeg kan slet ikke huske de timer, og det føles som om man mentalt slet ikke var til stede. Derfor gik jeg også imod mine forestillinger om smertelindring og takkede ja til en epidural. Det blev min redning. Desværre udviklede jeg mig ikke nok undervejs og fik derfor både vandet taget + vedrop. Først kl. 09.00 næste morgen (!!) fik jeg presseveer og kl. 10.41 var han født. De presseveer er ærlig talt det mest smertefulde jeg nogensinde havde forestillet mig X 100. Jeg troede, at presseveerne var en lettelse oven på udvidelsesveerne, men jeg blev klogere 😉

Sylvester 3

Desværre var pressefasen stressende for vores søn og hans hjertelyd faldt lige pludselig, så han skulle hurtigt ud. Af samme grund blev vi indlagt på Mor Barn afdelingen indtil igår, da de skulle holde ekstra øje med ham. Det var mindre sjovt. Men nu er vi hjemme og nyder at lære hinanden at kende. Bloggen vil derfor også blive nedprioriteret det næste stykke tid. Det er jo mega hårdt at få en lille baby. Men vi vender stærkt tilbage. Promise!

Indtil da vil jeg anbefale jer, at tjekke konkurrencen ud hvor I kan vinde en skijakke/vinterjakke fra SOS til 4.500 kr. Vinderchancerne er rigtige gode og man kan deltage indtil fredag midnat. En af dagene kommer der endnu en lækker julekonkurrence, hvor I kan vinde et über lækkert skønhedsprodukt fra Braun (jer på Instragram ved allerede hvad det er). Glæd jer! 😀

// Our little son has finally arrived. His name is Sylvester and is so cute ❤

46 kommentarer to “Meet the new member of our family <3”

  1. taburetten 12. december 2012 hos 16:24 #

    Jeg er vist bagud i blogland! Stort tillykke med ham. Så dejlig han ser ud 🙂 Maria

    • Fit For Livin 12. december 2012 hos 16:45 #

      Tusind tak! Snart er det din tur – bliver skønt:)

  2. Sheila 8. december 2012 hos 23:17 #

    Rigtig hjertelig tillykke – sikke da en dejlig dreng i har fået. Stor og stærk 😉

  3. Miss Jeanett 6. december 2012 hos 17:53 #

    STORT tillykke med ham, og så endte I med Sylvester after all 😉 Og så lukker jeg bare lige ørene for alt det der med hvor nas det gør 😉 Haha. Det er jo min tur i det nye år!

    • Fit For Livin 7. december 2012 hos 14:44 #

      Ja det gjorde vi 🙂 Det gør ondt, men man glemmer det i sekundet efter og det er det hele værd 🙂 Glæd dig til det bedste der skal ske i jeres liv.

  4. Cecilie 6. december 2012 hos 11:24 #

    STORT TILLYKKE!

    Hvor er han bare kær! Sikke en omgang du har været igennem, men dejligt det hele endte godt og i er kommet godt hjem.

    Han er bare så sød at se på! Fandt selv ud af i går at vi venter os en lille dreng 🙂

    • Fit For Livin 6. december 2012 hos 16:16 #

      Ej tillykke. Det er så skønt at vente de 9 måneder på at man møder det lille væsen! Nyd graviditeten 😀

  5. Katrine 6. december 2012 hos 09:44 #

    Åååårh, lille nuser. Hvor er han fin! Stort tillykke med ham 🙂

  6. Anne-Sofie 6. december 2012 hos 09:32 #

    Tillykke med ham, han ser godt nok sød ud! Jeg håber i flader godt til derhjemme!

  7. Tine 5. december 2012 hos 22:04 #

    Hvor er han skøn – tillykke med ham!

  8. Maria 5. december 2012 hos 13:57 #

    Et gigantisk tillykke herfra!
    Godt klaret. Han ser sød ud 🙂

  9. sofiescloset 5. december 2012 hos 12:51 #

    Hvor er han fin. Stort tillykke med lille Sylvester! 😀

    Jeg har lige nu min 2. advent konkurrence kørende på bloggen, hvor du har mulighed for at vinde et rejsesæt med nogle af de lækre hårprodukter fra Moroccanoil. Lyder det ikke fristende? 🙂

  10. emilie 5. december 2012 hos 10:19 #

    tillykke med jeres skønne lille dreng 🙂
    han er jo noget af det sødeste, man hår jo næsten lyst til at få sin egen 😀
    og hvor er du sej at du kunne klare alle de timer med veer 😀

  11. Sussi 5. december 2012 hos 09:16 #

    Kæmpe tillykke med fine Sylvester! Lyder til du klarede fødslen rigtig flot selvom det var en sej omgang! Det er altid spændende at høre andres fødselsoplevelser da de alle er så unikke, så tak fordi du delte 🙂 Jeg håber I nyder jeres nye tresomhed, og at du heler hurtigt.

    Alt det bedste til jer alle 3!

  12. Carina 5. december 2012 hos 08:54 #

    Stort tillykke. Hvor er han bare sød og fin.

  13. andrealykke 5. december 2012 hos 08:42 #

    jaaa tillykke! tænkte nok det var derfor der var lidt stille her inde

  14. Charlie 5. december 2012 hos 08:32 #

    Ih hvor dejligt – hvor ser han skøn ud 😀
    1000 gange tillykke 🙂

  15. Lise 5. december 2012 hos 07:09 #

    Tillykke med lille Sylvester, hvor er han dejlig 🙂

  16. blok87 5. december 2012 hos 06:39 #

    Hjertelig tillykke!! ❤ Hvor er han dejlig! Vi er her stadig når i vender tilbage(så bare tag jer god tid;) )..
    Alt det bedste
    /C

  17. Mischelle 4. december 2012 hos 23:51 #

    Ej hvor er han sød! Mange gange tillykke med ham 🙂

  18. bykhs 4. december 2012 hos 23:42 #

    Endelig kom han ud og nøj, hvor ser han bare så så så kær ud 😀

  19. taburetten 4. december 2012 hos 23:07 #

    ENDELIG!!! Kæmpe stort tillykke med ham. Hvor er han vel nok fin! Jeg håber du har det godt efter så langt et forløb, det lyder som en hård omgang. Men ud kom han!!! Tillykke igen!! Knus herfra

  20. Mallibue 4. december 2012 hos 22:15 #

    TILLYKKE!!!!!!!!

    Sikke en smuk lille dreng! Hvor er du sej at du kunne holde til alt dét, det lyder godt nok voldsomt. Og flot navn han har fået, det hedder min lillebror der kom til verden i januar også 😉

    Ønsker jer alt held og lykke i hele verden med ham. Glæder mig til I vender tilbage til bloggen, men husk nu at tage jer alt den tid I skal have og NYD DET!

    Mange kram og glade tanker fra
    mallibue, http://mallibue.wordpress.com/ 🙂

  21. Dina 4. december 2012 hos 21:47 #

    Stort tillykke med ham 🙂 Håber I er kommet godt på plads hjemme og I alle har det godt

  22. Signe 4. december 2012 hos 21:47 #

    Stort tillykke med den lille fine dreng 😀

  23. Louise A 4. december 2012 hos 21:24 #

    STORT tillykke med den (lille) basse! Han ser rigtig cute ud 😉

  24. Nina 4. december 2012 hos 21:20 #

    Tillykke! Hvor er han fin!

  25. Johanne 4. december 2012 hos 21:12 #

    stort STORT tillykke!! Hvor er han fin! Sikke et dejligt navn i har fundet til ham!

  26. Sebrina (farsprinsesse) 4. december 2012 hos 21:12 #

    Puha en omgang! Men stort stort tillykke med Sylvester. Glæder mig til at følge jer.

  27. Christine 4. december 2012 hos 21:02 #

    (Sorry, glemte du satte det ind for noget tid siden, har set hvad man kan vinde 😉 )

  28. Christine 4. december 2012 hos 21:00 #

    Stort tillykke 🙂
    Jeg havde det præcist som du havde det med presseveer. Jeg kunne læse at de fleste syntes det lettede at få presset “Og kunne arbejde bedre med deres kroppe” fordi de kunne presse med. Jeg husker bare det gjorde ondt at presse ham ud. Den dag idag har jeg stadig ikke lyst til at føde igen 🙂 det er 2,5 år siden. Jeg husker det tyyydeligt.
    Håber i er kommet godt hjem alle tre 🙂
    (forresten står der ikke noget nyt i instagram, jeg kan hvert fald ikke se det)

  29. M 4. december 2012 hos 20:55 #

    KÆMPE tillykke til jer begge!

  30. Stine Christensen 4. december 2012 hos 20:48 #

    KÆMPE stort tillykke til jer – hvor er det bare fantastisk dejligt for jer 🙂

    Knus herfra

  31. Kathrine 4. december 2012 hos 20:32 #

    Stort tillykke med skønne Sylvester og super flot klaret- hvor var du bare sej!!! Nyd den første tid. Glædelig december! Knus Kathrine

  32. Amy Dyrholm Kristiansen 4. december 2012 hos 20:09 #

    Hvor er han dog bare skøn ! Kæmpe tillykke med jeres december-barn! ❤

  33. Ann-SophieC 4. december 2012 hos 20:08 #

    Hvor er han dog uendeligt smuk!!! Stort tillykke med jeres lille Sylvester og tak for at dele billederne af ham. Har sådan tænkt på dig, her på det sidste. Nyd den første tid… den er helt magisk ❤

  34. Sara 4. december 2012 hos 19:53 #

    Det lyder som en rigtig hård omgang! Men dejligt at hele den lille familie har det godt. Stort tilykke – det er virkelig fantastisk :”)

  35. Maria 4. december 2012 hos 19:37 #

    Hvor er det skønt! Stort tillykke med den lille ny!

  36. Julie 4. december 2012 hos 19:25 #

    Stort tillykke med ham – han ser bedårende ud! (:

  37. Sabina 4. december 2012 hos 19:04 #

    Sikke en omgang! Men ønsker jer begge tillykke, og ønsker selvfølgelig det bedste for jer ❤

  38. Kathrine 4. december 2012 hos 18:50 #

    Hvor er han skøn – stort tillykke!!

  39. Sofie Skou 4. december 2012 hos 18:39 #

    Hvor ser han dejlig ud, jeres lille nye Sylvester. Stort tillykke med ham ❤

  40. Marianne P 4. december 2012 hos 18:29 #

    Hvor er han sød, et kæmpe tillykke til jer begge 🙂

  41. Cecilie 4. december 2012 hos 18:21 #

    Ej hvor ser han skøn ud 🙂
    Tillykke med at i er nybagte forældre.

  42. Christine Bonde 4. december 2012 hos 18:18 #

    Han ser simpelthen så fin og dejlig ud – stort tillykke til jer begge. Husk at nyde den kommende tid ❤

  43. Anne 4. december 2012 hos 18:04 #

    Hvor er han fin 🙂 Tillykke med ham.

Skriv et svar

