Jeg savner….

27 nov

Sommer på Capri!

Min lillebror, jeg desværre kun ser én gang om året, da han bor i Rom!

Min krop!

Fest og farver!

Senere i dag skal vi til samtale på hospitalet angående igangsættelse. Jeg glæder mig til at utålmodigheden forhåbentligt får en ende, så vi kan få vores dejlige baby i armene.

Det har seriøst været de længste 2 uger i mit liv, og tiden er gået med de mærkeligste ting. Eksempelvis at søge efter sange på Youtube, der kunne være seje at blive født til (don’t ask!).

14 kommentarer to “Jeg savner….”

  1. Cecilie 28. november 2012 hos 09:58 #

    Held og lykke i dag! Ser meget frem til at høre fra dig igen og forhåbentlig se billeder af den lille skønhed!

    • Fit For Livin 28. november 2012 hos 10:02 #

      Mange tak, det er dog først i morgen det går løs 🙂 Men glæder mig også til at dele vidunderet 🙂

  2. taburetten 27. november 2012 hos 23:43 #

    Pøj pøj med samtalen – krydser fingre for det sker ….. NUUUUUU!! 🙂
    Jeg synes ellers sangen “i’m coming out” af Diana Ross er perfekt at føde til 😉
    Ser frem til at du måske snart poster noget ‘stram maven op efter fødsel’ 🙂
    Stort kram Ida

    • Fit For Livin 28. november 2012 hos 09:37 #

      Også mig!!! 😀 Selvom det først er fra i morgen de vil igangsætte mig. Ej, en god sang! Kan man være jeg skal lave et mashup af de to, så han virkelig ankommer med stil 😉 Jeg lover at dele gode øvelser til at stramme maven op eftet fødslen, det får jeg i den grad brug for selv, haha. Knus

  3. blok87 27. november 2012 hos 19:01 #

    Du har simpelthen også haft fantastisk tålmodighed!!
    Haha, det lyder ellers hyggeligt med føde-sange!! 😀

    /C

    • Fit For Livin 27. november 2012 hos 19:41 #

      Den har faktisk ikke været så fantastisk igen, bare spørg min kæreste, haha 😉 Ja fødesange rocks for vildt 😀

  4. Elena 27. november 2012 hos 15:00 #

    HAhahaah! Jeg synes det du bruger tiden på er genialt! Ville elske at blive født til en fed, speciel sang 😛

    • Fit For Livin 27. november 2012 hos 17:47 #

      Hehe, det synes jeg også det var i går, da jeg kedede mig 😉 Blev enig om at “Born to be alive” havde potentiale! De har jo faktisk et stereoanlæg på fødestuerne 😀

  5. Sussi 27. november 2012 hos 10:59 #

    Held og lykke på hospitalet – Jeg gik selv 9 dage over tid med Indigo og husker alt for godt hvor laaaange de dage var, it sucks at gå over tid det er sikkert! Men nu er han her så snart, og hvor bliver det bare skønt for jer at fejre jeres første jul som familie på tre 🙂

    • Fit For Livin 27. november 2012 hos 13:49 #

      Ja, de er så laaaange, og det er egentlig dumt, for man har endelig tid til at slappe af og se tv hele dagen, men det er ligesom om det bare ikke kan nydes ordentligt 😉 Men ja, lige om lidt er han her. Sjovt du siger det med jul, jeg glæder mig så meget til at fejre det med ham, bliver fantastisk ❤

  6. Christine 27. november 2012 hos 10:52 #

    Held og lykke med samtalen 🙂 ved det er ringe trøst (synes selv 6 dage var et helvede, kan ikke forestille hvordan 2 uger må være), meeen det må være en fandes hyggelig hule du har “bygget” til baby siden han ikke vil ud ❤ 🙂

    • Fit For Livin 27. november 2012 hos 13:48 #

      Ja, han har det alt for godt 😉 Heldigvis er jeg “kun” gået 10 dage over tid. De 14 dage er i henhold til jeg blev færdiguddannet. Men 10 dage er også ualmindeligt meget. Heldigvis skulle der gerne være en ende på det meget snart 😀

  7. Frenchilicious 27. november 2012 hos 10:27 #

    Vil bare ønske Jer alt det bedste med den lille ny og “ankomsten” til verden:) Er sikker på at det hele kommer til at gå fint… og at du inden du for set dig om har fået din krop igen og er beriget med et lille nyt menneske i dit og Jeres liv. Sender dig lige en masse energi… Knuser Kathrine

    Ps. Tak for “sexy-leg” tippet… Av av av aAaaaaav dagen derpå!!!:)

    • Fit For Livin 27. november 2012 hos 13:47 #

      Tusind tak 😀 Det er jeg også sikker på, og vi glæder os sådan til at dele vores hverdag med et nyt familiemedlem 🙂 Haha, ja kunne forestille mig det gjorde nas 😉

Skriv et svar

