Sexy Leg Workout!

25 Nov

I plejer at elske challenges, der kan udføres på kort tid og gerne derhjemme. Og hvad bedre end at bruge denne kolde, blæsende og regnfulde søndag på at træne lidt ben? Jeg lover det kan mærkes efterfølgende!

Måske I kan supplere jeres daglige planke med 15 minutters bentræning? 🙂

Advertisements

18 kommentarer to “Sexy Leg Workout!”

  1. Sofie K 26. november 2012 hos 11:40 #

    Wow, den challenge er jeg på 🙂 den bliver printet ud og komme hen til samlingen 🙂

    • Fit For Livin 26. november 2012 hos 13:14 #

      Fedt! God fornøjelse 🙂

  2. Anonym 25. november 2012 hos 23:46 #

    Når man skal lave “lunges”, er det så 30 til hvert ben eller 15 til hvert?

    • Fit For Livin 26. november 2012 hos 08:35 #

      Jeg forstår det som 15 til hvert. Men frem for at tage 15 på det ene og så 15 på det andet, så prøv at ændre ben hver anden gang. Sådan at du først tager et skridt frem på det ene og så det andet. Det gør den meget hårdere og mere dynamisk 🙂

      • Anonym 26. november 2012 hos 22:19 #

        Det prøver jeg. Tak skal du have! 🙂

  3. Trine s 25. november 2012 hos 20:51 #

    Tak for tippet 🙂
    Godt nok noget der kan give ømme ben 🙂

    • Fit For Livin 25. november 2012 hos 21:47 #

      Det var så lidt 🙂 Der er ikke noget bedre end ømme ben.

  4. Ditte 25. november 2012 hos 18:12 #

    Hvor mange gange om ugen skal dette udføres før man kan se resultater? Og ville du/I mene at dette gav tilstrækkeligt til numsen også? (Jeg havde tænkt på at lave den tre gange om ugen, og jeg løber i forvejen tre gange om ugen) P.s VIRKELIG dejlig blog! Klart en af mine yndlings! Elsker den! Knus Ditte

    • Fit For Livin 25. november 2012 hos 21:46 #

      Tusind tak! 🙂

      Det er helt op til dig selv. Det er slet ikke nødvendigt hver dag for at se resultater. 3 gange om ugen lyder fornuftigt siden af din løbetræning, og så kan du altid øge gentagelserne med tiden, når du har brug for mere udfordring 🙂

  5. Simplicity is always better 25. november 2012 hos 18:00 #

    Spiste pizza tidligere, så går lige ind og laver de her dobbelt resten af ugen, ikk? Hej Hej! 😉

    • Fit For Livin 25. november 2012 hos 21:44 #

      Haha, god fornøjelse 🙂

  6. Mathilde 25. november 2012 hos 14:44 #

    Hej! Virkelig fedt at I lægger sådan nogle skemaer op! Har I et til armene evt? Det kunne være fantastisk at vide hvilke øvelser der er gode til at få flotte arme der er værd at vise frem 😉 God søndag!

  7. Julie 25. november 2012 hos 14:07 #

    Elsker de har challenge her, printer dem ud hver gang og hænger dem op på min inspirationsvæg! 🙂

    • Fit For Livin 25. november 2012 hos 16:17 #

      Det er også en super god ide, så glemmer man det i hvert fald ikke 🙂

    • Frida 25. november 2012 hos 16:20 #

      Sikke en god ide! nu bliver jeg nødt til at lave en inspirationsvæg, 😀

  8. L 25. november 2012 hos 13:21 #

    Åh gud, wall squats! De gør pænt ondt på den der syre-til-måde.

    • Fit For Livin 25. november 2012 hos 16:17 #

      Det gør de nemlig, jeg elsker det! 😀

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: