Inspiring women!

21 nov

Jeg har ikke så meget at byde ind med de her dage desværre, så jeg håber I kan holde ud og se på nogle smukke og inspirerende kvinder i stedet!

Jeg kan bruge timevis på at kigge Tumblr blogs igennem. Der findes så mange inspirerende kvinder og quotes, at det halve kunne være nok. Man skal ikke gå ned på motivation 😉

Forresten send lige lidt vestøv i min retning! Vi vil jo så gerne have baby ud 😀

Source: Tumblr

27 kommentarer to “Inspiring women!”

  1. taburetten 22. november 2012 hos 21:29 #

    Puster gerne lidt cyber-vestøv i din retning. Men husk endelig at hvile en masse i disse dage, og ikke lyt til alle dem der mener du skal gå et halvmarathon og lignende inden… det gjorde jeg nemlig, og det hjalp absolut intet. Jeg var blot heeeeelt udmattet og sur til sidst. 🙂 Håber på der snart kommer en fit4livin baby ud til jer 😉
    De bedste tanker herfra! /Ida

    • Fit For Livin 22. november 2012 hos 21:39 #

      Tusind tak. Det sjovt du siger det, jeg har også prøvet det meste, men nu slapper jeg maks af. Det gør nemlig ingen forskel 😀 Så kan ligeså godt hvile mens tiden er der. Blev du egentlig sat igang eller kom det helt af sig selv til sidst? Er jo 41+0 i morgen, og det er lidt hårdt at vente synes jeg 🙂

      • taburetten 22. november 2012 hos 21:45 #

        Han kom af sig selv, da jeg var 41+0 😀 Så nåede ikke at blive sat i gang. Men jeg husker ventetiden som var det igår. Nøøøj mit humør var frygteligt, jeg var SÅ utålmodig og sur.

      • Fit For Livin 22. november 2012 hos 21:47 #

        Det kan jeg virkelig relatere til! Er så træt af det. Håber jeg er ligeså heldig som dig, men tror det næppe. Har ingen tegn haft desværre 😦

      • taburetten 22. november 2012 hos 21:52 #

        Det havde jeg heller ikke! Det kom som et lyn ud af det blå…. Så håber for dig at det kommer snart! Der er ikke langt endnu – selvom det virker sådan.

      • Fit For Livin 22. november 2012 hos 21:56 #

        Jeg håber sådan du har ret 🙂 Ellers er det bare at vente, for det kommer sikkert før vi ved det 🙂

  2. Jeanette 22. november 2012 hos 17:37 #

    Hej 🙂
    Hvor har du fundet den næstsidste billede?
    Btw jeg elsker din blog, og held og lykke med babyen :))

  3. Trine s 22. november 2012 hos 14:37 #

    Hvis jeg nu var til piger ville det jo være en dejlig artikel 🙂 hehhe.,
    rigtig godt med lidt motivation

    • Fit For Livin 22. november 2012 hos 18:34 #

      Haha, men så er det i det mindste god motivation 😉

  4. Karina 22. november 2012 hos 14:30 #

    lækre lækre lækre kvinder! Altid godt med lidt inspiration.
    Håber snart babyen vil ud 🙂

    • Fit For Livin 22. november 2012 hos 18:34 #

      Ja mega lækre! Håber også baby snart vil ud 🙂

  5. Charlie 22. november 2012 hos 09:38 #

    Uh, masser er vestøv herfra til dig – og ligesom de andre er jeg også stor fan af inspirationsindlæg så hav endelig ikke dårlig samvittighed 🙂

    • Fit For Livin 22. november 2012 hos 11:02 #

      Mange tak 🙂 Er glad for at I kan lide inspirationsindlæggene, selvom de ikke er så personlige.

  6. Sussi 22. november 2012 hos 08:35 #

    Håber snart lillen viser sig – husker alt for godt hvor tungt det er til sidst, og også lidt frustrerende at gå over tid. Men kommer, det gør han jo (det er en dreng ik?), så jeg håber du også får slappet af og samlet kræfter og bliver forkælet mens du venter 🙂 Masser af ve-støv herfra i hvert fald!!

    • Fit For Livin 22. november 2012 hos 11:01 #

      Tusind tak 😀 Jeg laver ikke andet end at slappe af, så jeg har masser af energi til fødslen 🙂

  7. Liquid Lucid 22. november 2012 hos 01:49 #

    Whoa, nogle flotte kvinder… ..

  8. Maria 21. november 2012 hos 22:25 #

    Pjat med dig, du har da masser at byde ind med! Personligt elsker jeg dine ‘Be inspired on a Saturday’ indlæg, så det her indlæg med et par motiverende billeder er lige mig 😉 – Især når jeg desværre ikke har så meget tid til at surfe rundt på Tumblr for tiden.
    God energi herfra!

    • Fit For Livin 21. november 2012 hos 22:37 #

      Skønt at indlægget stadigvæk kan motivere og inspirere 🙂 Og tak for din gode energi.

  9. Health my way 21. november 2012 hos 21:50 #

    Sådanne skønne billeder kan man aldrig få for mange af!
    Jeg sender alt den bedste energi til dig!!! 🙂

    • Fit For Livin 21. november 2012 hos 21:55 #

      Årh tak, sikker på det virker 🙂

  10. Ida Dalgaard 21. november 2012 hos 21:14 #

    Jeg synes den her video er lidt sjov, måske du/I også kan få et godt smil ud af den.

    • Fit For Livin 21. november 2012 hos 21:55 #

      Den er underholdende/tankevækkende! Derfor bør man også være realistisk i henhold til eget selvbillede, det er et fåtal, der ser sådan ud i virkeligheden 😀

  11. Pernille 21. november 2012 hos 20:46 #

    Jeg bruger virkelig også (alt for) meget tid på Tumbl. 😉 Men synes også der kan være langt mellem de gode.
    Har du nogle anbefalinger?
    Held og lykke med bebs – håber han snart viser sig. Kan forestille mig at det er svært at vente på ham. 🙂

    • Fit For Livin 21. november 2012 hos 20:51 #

      Du har ret, der er langt mellem de gode 🙂 Jeg anvender altid min favorit (No piece of cake) og så klikker jeg mig videre derfra på dem der har reblogget/kommenteret. Så jeg ender altid et nyt sted 🙂 Ja, ventetiden er lang, men vi holder ud. Jeg kan alligevel ikke gøre fra eller til.

  12. millelife 21. november 2012 hos 19:00 #

    Wow, hvor er de bare smukke! Det giver mig motivation 🙂

    • Fit For Livin 21. november 2012 hos 20:49 #

      Skønt at høre 😀

Skriv et svar

