Be prohealth!

19 Nov

Der er intet sket på fødselsfronten. Alligevel er jeg ekstra træt og udmattet de her dage, og forsøger at slappe så meget af som muligt. Derfor besvarer vi heller ikke jeres e-mails så hurtigt som normalt. Det beklager vi. Jeg vil faktisk anbefale, at bruge bloggens søgefelt til afklaring af spørgsmål i mellemtiden. Vi får rigtig mange e-mails om de samme emner, og blot ved at søge i feltet vil I hurtigt kunne finde svar på, hvad vi gør 😀 Så slipper I også for at vente på, at vi vender tilbage, da der godt kan gå lidt tid de her dage…

Husk dog, at det der virker for os virker måske ikke for jer. I skal derfor blot lade jer inspirere frem for at diktere. God mandag aften til jer alle 🙂

2 kommentarer to “Be prohealth!”

  1. makeupmeetsmedicine 20. november 2012 hos 23:16 #

    Godt motiveringsbillede!
    Derudover, så synes jeg lige, at jeg vil fortælle, at jeres blog er helt fantastisk og inspirerende. Jeg bliver altid så glad, når jeg ser på min bloglovin’, at der er kommet et nyt indlæg fra jer 🙂
    I er også velkomne til at kigge forbi min (nye) blog – http://makeupmeetsmedicine.wordpress.com

    Held og lykke mht. fødselsfronten! (Kan man sige det? Nå, I forstår nok, hvad jeg mener) 😉

    • Fit For Livin 21. november 2012 hos 08:59 #

      Tusind tak! 🙂 Tjekker din blog ud med det samme 🙂

Skriv et svar

