Be inspired on a saturday #35

17 nov

Jeg har desværre ikke født endnu! Men jeg havde også kun terminsdag i går. Det føles overhovedet ikke som om noget er under opsejling, så der går sikkert lang tid endnu. Tiden bliver således brugt i Randers Regnskov (!?), bio og en masse hygge med familie og kæreste.

Forresten fik I set den fede konkurrence vi fik skudt igang igår aftes? En heldig læser kan vinde en lækker SOS skijakke/vinterjakke til en værdi af 4.500 kr. Det er den vildeste præmie vi nogensinde har haft på bloggen og sikkert nogensinde kommer til at udlodde, og jeg vil virkelig ønske jeg selv kunne vinde den til de lange gåture med barnevognen. I finder konkurrencen her, vinderchancerne er gode og det er meget simpelt at deltage.

Enjoy ugens inspirationsbilleder!

Source: Tumblr

 

23 kommentarer to “Be inspired on a saturday #35”

  1. Lou lou 20. november 2012 hos 22:55 #

    Dejlig inspirerende billeder som altid 😛 Bare rolig lige pludselig sker der noget. Sikkert også uden at du er klar over, hvad det er i starten. Men det er jo meget normalt at gå lidt over tiden. Det er en fantastisk oplevelse trods de uundgåelige smerter hehe. Glæd dig!

    Kh Loulou fra http://tankestrejfblog.blogspot.dk

    • Fit For Livin 21. november 2012 hos 13:35 #

      Årh skønt at høre fra en, der har været i det fornyligt 😀 Jeg håber også, der pludselig sker noget, forhåbentligt før jeg ved det. Håber det går godt med dig og lillemanden. Han er noget så sød 🙂

  2. maleneroennest 19. november 2012 hos 08:59 #

    Hey! 🙂
    Jeg elsker de inspirerende billeder!
    Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvordan man får trænet sig frem til den der markerede “midterbjælke” på maven ned til navlen? Alle de piger jeg ser på de motiverende billeder har fået fremskaffet sig en tydelig markering midt på maven fra bryst til navle, men jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan den kommer der? Jeg synes det er vildt flot når man blot kan tyde den!
    vh. Malene

  3. CopenhagenByMe 18. november 2012 hos 16:44 #

    Fine billeder:)

  4. CopenhagenByMe 18. november 2012 hos 16:44 #

    Fine billeder 🙂

    • Fit For Livin 18. november 2012 hos 16:58 #

      Tusind tak, man bliver jo helt motiveret 🙂

  5. Eline Vennelund 17. november 2012 hos 20:32 #

    Danica, du er simpelthen så sej, inspirerende og overskudsagtig!! Efter graviditet og speciale samtidig fortjener du at slappe af, og nyde den sidste tid inden jeres super-baby skal møde verden 🙂 held og lykke med den kommende tid – er sikker på, at I nok skal klare det ned brav hånd!
    Er simpelthen så glad for at jeres blog eksisterer!! 🙂
    Knus en meget-fast læser!

    • Fit For Livin 17. november 2012 hos 22:44 #

      Mange tak for din søde kommentar 🙂 Jeg føler mig slet ikke så sej, jeg venter bare utålmodigt på han kommer ud. Men jeg får heldigvis også slappet af en masse, og det er faktisk også rart. Er glad for du kan lide bloggen, vi skal nok opdatere så snart han er kommet til verden. Han kommer jo til at fylde en del 😀

  6. L 17. november 2012 hos 18:46 #

    Det er for vildt, at du finder overskud til at opdatere bloggen, når din termin er nu..Dedikation! – Og held og lykke med at poppe jeres smukke DNA-fusion ud – I skal nok ikke blive overraskede, hvis han foretrækker håndvægten i stedet for en rangle 🙂

    • Fit For Livin 17. november 2012 hos 22:41 #

      Tusind tak, men jeg er slet ikke så sej og overskudsagtig 😀 Jeg har bare ikke så meget andet for tiden at lave. Haha, jeg bliver slet ikke overrasket hvis han rækker ud efter håndvægten som det første, og laver sin første planke inden han er 6 måneder 😀

  7. awholelottelove 17. november 2012 hos 16:43 #

    … Og hvor er Michelle Obama skøn. Kys til hende og hendes mand.

    • Fit For Livin 17. november 2012 hos 22:39 #

      Hun er nemlig bare så skøn, positiv og inspirerende 🙂

  8. Andrea 17. november 2012 hos 15:34 #

    Min søde veninde havde termin SIDSTE torsdag og babymand er stadig ikke kommet, øvøv, er så spændt, hvis han ikke kommer af sig selv kommer han på mandag 😉 Held og lykke med fødsel og baby 🙂

    • Fit For Livin 17. november 2012 hos 22:39 #

      Arhhhh det må du ikke sige 😉 Ej, jeg kan slet ikke overskue at gå så lang tid over, men ved også, at det er der en stor sandsynlighed for. Håber snart din veninde får sin baby i armene 🙂

  9. Maia 17. november 2012 hos 11:55 #

    Ej, hvor sjovt! Jeg bor selv i Randers!
    Hvilken film skal I ind og se? 😀

    • Fit For Livin 17. november 2012 hos 22:38 #

      Hvor skægt! 🙂 Vi bor i Aarhus, men fik bare lige lyst til at besøge Randers Regnskov. Bio blev droppet. Vi besøgte Graceland i stedet, men det kender du sikkert alt til 😉

      • Maia 17. november 2012 hos 22:49 #

        Har faktisk ikke været ude i Graceland endnu 😀 Hvordan var det? 😀

      • Fit For Livin 17. november 2012 hos 22:58 #

        Det er rigtig fedt og lækre burgere 🙂 Det er klart anbefalelsesværdigt!

  10. Lise 17. november 2012 hos 10:21 #

    Hold nu op kvinde på billede 1 har en lækker krop!

    • Anabell 17. november 2012 hos 11:34 #

      Enig !! Tænkte på præcist det samme 🙂

      • Fit For Livin 17. november 2012 hos 11:39 #

        Ja hun er virkelig vild og inspirerende 😀

  11. camillastokholm 17. november 2012 hos 09:53 #

    Jeg elsker simpelthen jeres “be inspirere on a saturday”! 🙂

    • Fit For Livin 17. november 2012 hos 09:58 #

      Årrh, det er jeg glad for at høre 😀

Skriv et svar

