Skidome Denmark Give Away: Vind en SOS skijakke til 4.500 kr.

16 nov

Tid til endnu en giveaway! Yeah! Og denne gang er præmien simpelthen for vild.

I anledningen af, at Verdens Største Skidome (læs vores indlæg lige her) måske kommer til Randers, har vi været så heldige, at få lov til at udlodde en overdrevet lækker SOS Sphere skijakke til én af jer heldige læsere.

Jakken er str. S/M og en kvindemodel.

Jakken har en værdi af 4.500 kr. (!!) og kan tages i brug på både skiferier, herhjemme i det kolde vejr eller måske, når den nye Skidome skal besøges?

Hvem vil ikke gerne gå vinteren i møde med stil samtidigt med, at kulden holdes ude?

Det eneste I skal gøre for at deltage er:

– At følge os på Bloglovin’ lige her, hvis I ikke allerede gør det. Såfremt I ikke har Bloglovin’ kan I bare skrive, hvordan I ellers følger os 🙂

– Se nedenstående video og besvare følgende 2 spørgsmål: “Hvilket skibureau står bag Skidome Denmark og hvad synes du er fedest ved projektet?”

 

Konkurrencen løber til og med fredag den 7. december og vinderen findes kort tid efter via lodtrækning. Husk at udfylde alle oplysninger i de dertilindrettede felter, så vi kan kontakte dig i tilfælde af du vinder 🙂

 

Held og lykke til jer alle!

// Only for Danish readers, sorry.

145 kommentarer to “Skidome Denmark Give Away: Vind en SOS skijakke til 4.500 kr.”

  1. dating for disabled 13. maj 2013 hos 10:04 #

    If you wish for to grow your experience only
    keep visiting this web page and be updated with the most recent news
    posted here.

  2. Stinna 9. december 2012 hos 10:40 #

    Danski 🙂
    Jeg synes det kunne være fedt at prøve ski i dk!

  3. Elsebeth 8. december 2012 hos 16:00 #

    Uh, skynder mig lige at være med på falderebet 😉
    Det er Danski der sår bag! Synes det er en fantastisk ide, så jeg – der er total bambi på glatis når det kommer til skisport – kan øve mig lidt og forhåbentlig få lov at komme med mine venner på skitur, der allesammen er mega seje til at stå på ski! Og så vil det jo være FANTASTISK hvis jeg kan tage med i den skønne jakke fra SOS 😀

  4. Anni 7. december 2012 hos 10:43 #

    Det er Danski, der står bag. Jeg følger jer på Facebook 🙂

    Det bedste ved projektet er, at det vil tiltrække flere turister til Danmark, så vi bliver (næsten) lige så konkurrencedygtige som naboerne i Sverige og Norge. Samtidig er det en fantastisk måde for os, der bor her, at komme i form på! Man forbrænder SÅ mange kalorier på ski!

  5. Anna Aalling 6. december 2012 hos 18:39 #

    Danski er bag 🙂
    Den skijakke vil være perfekt til når jeg smutter til Norge i Julen!

  6. Anna Aalling 5. december 2012 hos 16:29 #

    Der er Danski der er bag 😉
    Den skijakke ville være helt perfekt til når jeg skal på skiferie i julen! Jeg krydser fingre 😀

    – stort tillykke med den lille ny!

  7. SaBe 5. december 2012 hos 08:22 #

    Danski! Jeg skal på min første skiferie EVER – mangler lige præcis denne her jakke!

  8. Helena 5. december 2012 hos 07:20 #

    DANSKI (:
    Det er en smart måde at træne op til vinterens skitur – eller bare til at snuppe et par timer på ski (:

  9. Mia Luise 4. december 2012 hos 22:09 #

    Uh, det er DANSKI, som står bag. Det smarteste må næsten være at jeg som studerende (fattig og uden fritid) kan få lov til at stå lidt på ski alligevel – især når jeg bor i Aarhus. Det er lækkert.

  10. Sofie 4. december 2012 hos 19:49 #

    Det er danski der står bag skidomen.
    Det er en rigtig smart måde at komme i rigtig god skiform inden man evt skal sydpå på ski 🙂

  11. Alberteh 4. december 2012 hos 18:43 #

    Danski står bag! 🙂
    Det fedeste er, at man er fri for lang transport tid, og så kan man nøjes med at få på ski i en dag! Og så kan man øve sig!

  12. Trine Kristiansen 28. november 2012 hos 19:43 #

    Danski står bag.
    Det fedeste er, at man kan stå på ski i Danmark. Jeg har aldrig prøvet det, og det er ski da smart at man kan tage en tur til Randers først, før man brænder en formue af på en skiferie. Tænk hvis det slet ikke var noget…

  13. Bettinalissa Søndergaard 28. november 2012 hos 18:43 #

    DANSKI ;o) Og hele projektet er bare fedt :o) Designet. Det at man kan stå på ski hele året i lille Danmark. Det kan man jo ikke engang altid om vinteren her. + vi mangler de rigtige bakker.
    Jubiiii SÅÅÅ fedt :o)

    Og den der jakke. Den vil hjælpe min dejlige veninde gennem vinteren. Det er lige hendes størrelse. Hun er lærerstuderende på SU så pengene er små, og hun er virkelig en frosenpind.
    Så hvis hun skal kunne komme over og prøve Skidome behøver hun virkelig en varm jakke + også til den almindelige vinter der kommer i DK ;o)

  14. Sissel 26. november 2012 hos 19:12 #

    Det er danski, der står bag projektet. Det fedeste ved projektet er helt klart, at man nu også kan stå på ski i Danmark! Det er næsten ulideligt at vente et helt år mellem skiferierne! Jeg følger jer på både facebook, instagram og bloglovin og siger mange tak for en skøn og inspirerende blog og håber at vinde denne lækre jakke!!

  15. Health my way 25. november 2012 hos 11:31 #

    Det må da være Danski, der står bag dette fede projekt. Elsker at stå på ski, og gør en gang hver vinter, meeen det kunne da være dejligt at komme af sted lidt oftere. Og så kunne dette jo være et super alternativ til Alperne. Så det fedeste er helt klart at man ikke behøver køre langt væk for at finde sne og skistemning! 🙂
    SKØN KONKURRENCE, sådan en lækker jakke kunne jeg godt bruge 😉

  16. Sandra 25. november 2012 hos 11:12 #

    Det er Danski, der står bag projektet. Jeg synes bestemt, det er et fedt koncept, da det bliver meget mere tilgængeligt for os danskere at komme afsted og stå på ski. Jeg har så mange veninder, der ikke kommer afsted på ski, fordi det er en meget dyr ferie, når man er på SU – nu kan vi tage afsted i en weekend og stå på ski, få trænet lårbasserne, grine og hygge os sammen. What’s not to like!? 😀
    Jeg mangler dog liiiige en ny skijakke for at toppe den gode ide 😉
    Jeg følger på facebook og instagram 🙂

  17. Mette M 25. november 2012 hos 09:34 #

    Det er Danski, der står bag, og det ser vildt fedt ud! Det bedste er, at det giver mulighed for at stå på ski i DK. Vi er jo et “skiglad” folk, og jeg tror mange ville gøre det oftere, hvis de kunne, og det giver Skidome jo godt mulighed for.

    Følger jer på både Facebook og Bloglovin 🙂

  18. Pernille Pedersen 24. november 2012 hos 21:33 #

    En super lækker giveaway i har fået skaffet der – det må jeg sige!
    – Det er skibureauet “Danski” som står bag Skidome Denmark.
    – Det fedest ved projektet er, at der nu bliver mulighed for at stå på ski i Danmark. Jeg tænker både på folk, som måske overvejer at prøve ski, men ikke får det gjort, da det koster mange penge at komme på skiferie og hvis det så ikke lige var noget for en. Så i den situation ville det være en fin mulighed, at prøve det en enkelt gang herhjemme inden.
    Dem som måske heller ikke har pengene til skiferie, men alligevel gerne vil stå på ski, der er skidomen også en rigtig god ide.
    Jeg vil helt sikkert gerne benytte mig af det!

  19. Linda Jørgensen 24. november 2012 hos 21:32 #

    Det er da DANSKI – jakken kan helt klart også blive brugt i de mørke, kolde vinter morgener og aftener når hunden skal luftes

  20. Rikke Kjeldgård 24. november 2012 hos 16:12 #

    Danski står bag dette, og det fedeste må helt klart være at man kan stå på ski i Danmark, og på den måde bliver mere fysisk klar til at komme afsted på skiferie. Desuden er det jo et super koncept for nybegyndere der skal se om det med at stå på ski er noget for dem!

  21. Jenny C. 23. november 2012 hos 17:02 #

    Danski! det fedeste er at nybegyndere som mig der ikke har prøvet at stå på ski kan prøve det af inden jeg forgælder mig dybt for at komme på skiferie! håber på held her for fryser altid sygt meget her om vinteren og denne jakke ville passe perfekt og holde mig varm de næste mange vintre:-)

  22. Anne-Sofie 23. november 2012 hos 00:24 #

    Woop, hvor kunne det bare være lækkert! Svaret er Danski, og så kunne det bare være for vildt at forbedre mine snowboardskills uden at skulle til et helt andet land 😉

  23. Cathrine 22. november 2012 hos 19:30 #

    Super lækker konkurrence!

    Det er DANSKI der står bag projektet. Det fedeste er helt klart alle de muligheder som lige pludselig bliver til rådighed, når nu alperne ligger så forbandet langt væk 🙂

  24. emma sønnichsen 22. november 2012 hos 16:24 #

    Svaret er DANSKI 🙂 Det bedste er selvfølgelig, at muligheden for at stå på ski pludselig ikke er så langt væk!

  25. Frk. Vægt 22. november 2012 hos 10:00 #

    Det er DANSKI der står bag og jeg synes at det fedeste bliver at man kan tage en enkelt dag/date på ski i stedet for at skulle planlægge minimum en weekend når man gerne vil boltre sig i sneen 🙂

  26. Charlotte l. r 21. november 2012 hos 19:46 #

    DANSKI står bag projektet, som uden tvivl er noget af de sejeste, der er set i Danmark. Det fedeste er uden tvivl det, at man endelig kan stå ordentligt på ski i Danmark hele året rundt, men også designet ser alt for vildt og inspirerende ud! 😀

  27. Marie og Laura 21. november 2012 hos 18:44 #

    Danski står bag! 🙂
    … og det fedeste er at jeg kan sidde i min vindueskarm og kigge lige ned på det, når det bliver opført! Fantastisk med kun fem minutters gang til skibakker og ikke flere hundrede kilometer! 🙂 jeg glæder mig i hvert fald rigtigt meget!

  28. Kamilla Karlsen 21. november 2012 hos 17:06 #

    DANSKI står bag dette fede projekt! 🙂

    Det fedeste ved det kommende Skidome er helt sikkert at vi kan komme til at stå på ski her i Danmark året rundt – det at vi kan stå på ski i DK er i jo i sig selv vildt nok. Jeg ELSKER at stå på ski, og har gjort det i en del år nu, men som studerende er det sin sag at finde pengene til ski-rejser desværre lidt svært, men så gør et Skidome det jo lidt lettere, jeg har været i Hamburgs Skidome og skulle hilse og sige det er et fedt koncept 🙂
    Jeg bor i Randers – tænk at kunne tage ned og tage sig en skitur efter skole? 😀

    MVH Kamilla

  29. Pernille 21. november 2012 hos 15:03 #

    Danski!
    Og det fedeste ved projektet er, at man kan træne op før man tager afsted på skitur.. Jeg har kun været afsted på ski 2 gange og mindes at det var lidt surt sidste gang at skulle bruge første dag på børnebakken, fordi jeg lige skulle i gang igen 😦 Men det kan jeg måske undgå, hvis jeg tager et tur til Skidome før afgang 🙂

  30. Lise 21. november 2012 hos 14:10 #

    Danski…
    Og ville det ikke bare være fantastisk, hvis DK fik sådan en skidome – jeg var lige på youtube og se en masse klip med den samt interview med arkitekterne… wauw… det vil næsten være på højde med Operahuset i Sidney – så flot

  31. Camilla J 21. november 2012 hos 10:29 #

    DANSKI står bag. 🙂
    Krydser fingre!

  32. Cille 21. november 2012 hos 10:01 #

    Det er DANSKI, der står bag. Hele konceptet er fedt! Jeg elsker ski og sne, det er den perfekte motionsform i min verden – jeg ville ønske jeg kunne have et ski-medlemsskab i stedet for et fitness-medlemsskab! Så kunne jeg tage et par timer på bakken om dagen og slippe for alt det løben og cyklen – det ville være lykken.

    Og efter jul skal jeg på første skiferie efter korsbåndsskade, så jeg glæder mig overdrevet meget og krydser fingre for at jeg vinder den lækre jakke! Wuhu.

  33. Jeanette H. K. 21. november 2012 hos 08:58 #

    Det er DANSKI , og hold op hvor er det et fedt projekt !
    Læser faktisk mit studie her i Randers, og det ville i hvert fald få livet byen op på rigtig mange måder. Men må sige at jeg er vildt imponeret over designet/konstruktion – det kommer jo til at se vildt godt ud, samtidig det er en vild fed attraktion! Men er imponeret over hele projektet !
    Og jakken vil passe mig perfekt 😉

  34. Amelia 21. november 2012 hos 08:46 #

    Det er DANSKI som står bag det 😀
    Kunne virkelig godt bruge den jakke i det kolde vejr herhjemme!

  35. Mette møller 21. november 2012 hos 08:32 #

    DANSKI! Det er den Fedeste jakke! Ville købe den hvis jeg havde råd. Skal nemlig til Val T i år, og jeg ville se lækker ud i den på vej ned af løjperne og selvfølgelig på afterski med lidt godt tyroler musik i baggrunden 😉 !
    Syntes det er en fed ide med skitser i Danmark! Det helt klart noget som mig og mine venner vil benytte os af! 🙂

  36. Tina 21. november 2012 hos 08:08 #

    Danski står bag Skidome Denmark 🙂
    Mega fed konkurrence.
    Det fedeste er, at selvom man er på SU og er lidt sølle på økonomi kontoen, så har man stadig ikke en undskyldning for ikke at komme ud og stå på ski! Mega fedt!

  37. Maya Kirkegaard 21. november 2012 hos 07:59 #

    Det er Danski!
    Og jeg synes det er en utrolig fed utrolig fed måde at stå på ski på, og jeg vil helt sikkert prøve at få lokket familien med til at deltage, da vi aldrig har prøvet at stå på ski før, så kunne det da være en god mulighed, i stedet for at skulle tage helt til udlandet for at prøve det.

  38. Katrine V 20. november 2012 hos 23:46 #

    DANSKI 🙂 Blæret jakke, den gider jeg godt flashe i Skidome 🙂

  39. Trine 20. november 2012 hos 23:30 #

    DANSKI er navnet bag – og jeg vil helt sikkert udnytte den fantastiske mulighed til at hygge mig en dag med mine venner og få dem (der selvfølgelidt er super seje på ski) til at lære mig den teknik jeg mangler(!!!!!) når engang det bliver åbnet.
    Jeg kunne super godt bruge denne jakke, da jeg sidste år var i Tignes, Frankrig hvor min gamle skijakke blev stjålet på en resturant på pisten, den næst sidste dag dernede. krydser fingre!!!!

  40. Sofie S 20. november 2012 hos 23:09 #

    Vildt fed konkurrence! Og et super lækkert projekt, som danski har gang i.
    Så ja, det er Danski der står bag projektet. Det fedeste ved projektet er i mine øjne at man vil få mulighed for at stå på ski her i Danmark, og som de siger i videoen ikke behøve at tage til alperne for det. Det er jo lækkert! Derudover synes jeg at hele ideen bag konceptet generelt er fedt, og designet er helt fantastisk! 🙂

  41. Inger R. 20. november 2012 hos 22:53 #

    Danski – lækker jakke der kan man holde varmen 😉

  42. Camilla H 20. november 2012 hos 22:08 #

    Det er Danski som står bag 🙂

    Jeg har aldrig været fordi skidrome, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at prøve 🙂 Det er en god mulighed for at prøve at stå på ski 🙂

  43. Christine 20. november 2012 hos 21:30 #

    Det er Danski der Står bag.
    Det fede ved et skidome, er at jeg får mulighed for at lære min søn at stå på ski, selvom jeg ikke har råd til en årlig skiferie.
    Jeg har selv stået meget på ski da jeg boede i Grønland men har ikke stået på det i flere år og vil rigtig gerne at min søn lærte det tidligt men har ikke råd til at rejse med ham hvert år da jeg skal i gang med en uddannelse og er alene med ham 🙂
    Glæder mig allerede til at den kommer i brug 😀

  44. Nana 20. november 2012 hos 20:07 #

    Det er Danski der står bag.
    Og jeg synes at det fedeste ved projektet er, at man kan varme op i skidome inden skiferien, så man er knivskarp på pisten på ferien – cool!! 😀

  45. Sabrina 20. november 2012 hos 19:35 #

    Det er DANSKI som står bag. Jeg synes det fedeste ved projektet er at det for en gang skyld ikke skal placeres i København eller på sjælland for den sags skyld, og jeg synes Randers har en meget fornuftig placering alt i alt 🙂

  46. Cæcilie LR 20. november 2012 hos 19:03 #

    DANSKI står bag! Det fedeste er, at lange afstande ikke, som vanligt, skal forhindre én i at komme ud at stå! Og selvfølgelig følger jeg jer allerede via BlogLovin 🙂

  47. Astrid 20. november 2012 hos 18:49 #

    Det er selvfølgelig DANSKI der står bag! Nøj, hvor vil jeg dog gerne vinde den jakke! Står og skal på skiferie med mit gymnasie, og da ferien i sig selv er mere end dyr, er der ikke meget af min SU tilbage til lækkert skitøj. Krydser fingre!

    Og så tusind tak for en evigt inspirerende blog. Har fulgt jer lige siden den dag jeg startede min livsomlægning mod et liv med bedre kost, motion og generelt et sundt sind – og i har hele tiden været en stor inspiration. Så tak for det!

  48. Caroline Abel Frederiksen 20. november 2012 hos 17:20 #

    Danski står bag Skidome Denmark. Det fedeste ved projektet er, at dem som ikke har prøvet at stå på ski før, har en større mulighed for at prøve det nu. Det er nemt og ligetil, nu når man kan prøve det i Danmark 🙂

  49. Heidi 20. november 2012 hos 16:56 #

    DANSKI er svaret 🙂
    Jeg har kun stået på ski et par gange, men jeg er helt solgt! Glæder mig allerede til næste tur, og den skijakke dér måtte meget gerne komme med!
    Jeg opdagede jeres blog gennem en veninde, og har faktisk bare klikket mig ind på den hver dag lige siden – thumbs up! 😉

  50. Ida V 20. november 2012 hos 16:47 #

    Det er DANSKI, der opfører skidomen – som jeg desuden synes ser meget ambitiøs ud! Hvis man ser hvor lille Randers Regnskov er ved siden af på billedet, ser det i hvertfald meget voldsomt ud. Men i hvertfald rimlig cool, hvis det lykkedes og i hvertfald noget jeg gerne vil besøge! 🙂

    • Ida V 20. november 2012 hos 16:49 #

      hov – glemte hvad jeg synes er det fedeste. Så er det helt klart at afstanden ikke er en hindring for at stå på ski!

  51. Elena 20. november 2012 hos 15:26 #

    DANSKI Står bag 😀

    Og hvad jeg synes er det fedeste ved projektet? For det første ser stedet jo fantastisk ud og det er suer gennemtænkt med de tre forskellige “lag”, hvor der også er mulighed for et grønt areal. Derudover synes jeg bare det er super lækkert at sådan et sted bliver bygget i Danmark generelt. Skiferier er jo dyre, så her vil der klart være penge at spare, når det nu ligger i Danmark. Der skal jeg helt sikkert hen med kæresten, og forhåbentligt iført en ny jakke 😀

  52. Rikke aa 20. november 2012 hos 15:21 #

    Det gør Danski og det fedeste er da klart, at man kan stå i ske hele året rundt. Jeg har aldrig prøvet det, men det kunne jeg godt tænke mig, der blev lavet om på

  53. Tine 20. november 2012 hos 15:14 #

    DANSKI 🙂 Fed konkurrence

  54. Mie Flanding 20. november 2012 hos 15:07 #

    Danski. Det bedste er, at man kan stå på ski i Danmark og det er året rundt!

  55. kate 20. november 2012 hos 14:25 #

    DANSKI; FANTASTISK projekt!!! Lige hvad DK står og mangler. Er sikker på at projektet ikke blot vil komme danskere, men også mange turister til gavn! Hurra for nytænkning og for at stable et projekt på benene der helt sikkert vil blive en succes.
    Bedste hilsener,
    Kathrine

  56. Ann 20. november 2012 hos 14:23 #

    Det er DANSKI der står bag 🙂
    Jeg synes det er et vildt godt projekt. Det giver jo muligheden for at tage på ski hver weekend ! Derudover kan ski-formen holdes ved lige hele året rundt 😀 Synes bare hele ideen er rigtig god!

  57. Celine 20. november 2012 hos 13:26 #

    DANSKI!
    Det fedeste er klart, at der ikke er mere end en time til Randers, så ingen tvivl om, at jakken vil blive brugt flittigt, hvis jeg er den heldige 😉

  58. Nanna gyldenberg 20. november 2012 hos 13:22 #

    Danski står bag . Og udover den gode ide, er jeg helt vild med arkitekturen i det projekt – wow det er flot!

  59. Linette 20. november 2012 hos 11:34 #

    DANSKI står bag.
    det fedeste er muligheden for en smuttur på ski i weekenderne hele året – så man ikke behøver tage til skihallerne i Tyskland..

  60. Pernille 20. november 2012 hos 08:34 #

    DANSKI står bag!
    Det ville da bare være for fedt hvis der kom et skisted i Danmark! Jeg ville gerne invitere min mand og 2 børn med på ski, men pengemæssigt, er det jo lidt billigere at tage til Randers end til Norge! Så lad os håbe det bliver til noget – et virkelig flot projekt!

  61. Line Andersen 19. november 2012 hos 22:57 #

    Danski står bag.
    Jeg synes, at det er fedt, at der også bliver fokuseret på folk, der ikke har stået på ski før 🙂 Alle kan være med, og det er godt.

    Jeg følger jer selvfølgelig 🙂

  62. Amalie M G 19. november 2012 hos 22:11 #

    Det gør Danski da 🙂
    Det fedeste for mit vedkommende er nok, at jeg bor i Randers, og derfor ville få stor glæde af det, hvis der kommer en skidome 🙂

  63. Rie 19. november 2012 hos 20:55 #

    Danski står bag projektet.
    Synes det er et fantastisk projekt – jeg har aldig være på skiferie og ved derfor ikke om det er noget for mig – men min mand vil rigtig gerne afsted. Men måske vi kunne starte med en tur til Randers og se om det var noget.

  64. Lisa 19. november 2012 hos 20:41 #

    Danski står bag det i øvrigt vildt fede projekt!! Randers ligger ikke særlig langt fra, hvor jeg bor – mulighed for at stå på ski uanset om man er i Danmark ELLER årstid. Det er da vidunderligt!

  65. Susie Rasmussen 19. november 2012 hos 20:05 #

    Bag Skidome Denmark står Danski. Det fedeste ved projeket, synes jeg er at familier som ikke er økonomisk godt stillet, har mulighed for at prøve at stå på ski uden at ruinere deres budget med en dyr skiferie.

  66. Katja 19. november 2012 hos 16:22 #

    Danski står bag det fantastiske projekt 🙂

    Det mest fantastiske for projektet er for mig, at jeg har en mulighed for at lære at stå på ski, før jeg skal på skiferie igen engang, hvilket jeg helt sikkert skal!
    Jeg har været på skiferie en enkelt gang før, men jeg var så latterligt dårlig til at stå på ski at det ødelagde oplevelsen lidt. Så inden næste gang vil jeg helt sikkert smutte til Randers og lære teknikken ordentligt først!

  67. Charlie 19. november 2012 hos 15:50 #

    Danski står bag projektet og det er på alle måder et af de fedeste projekter jeg har hørt om længe! Det allerbedste er naturligvis at Randers ligger så meget tættere på end alle andre muligheder for at stå på ski og at man dermed kunne tage en hurtig og billig ski-getaway i en weekend – evt. som opvarmning til en skiferie i nogle ‘rigtige’ bjerge 🙂

    Ps: VILD konkurrence!

  68. Lærke 19. november 2012 hos 14:00 #

    1. Danski!

    2. Det lægger jo op til en weekend tur med vennerne, når der er lidt for længe til den næste skitur 😀

    Og nøj hvor er det er lækker jakke..

  69. Lin 19. november 2012 hos 12:54 #

    – Det gør Danski.

    – Det fedeste er nok, at man så kan stå på ski i Danmark, og at det er noget helt andet end hvad man ellers har af muligheder her i Danmark for at have en dag væk fra hverdagen 🙂

    – Ville bruge jakken til mine mange mange ture med mine hunde. Det er altså kooooldt.

    Ps. følger jer på bloglovin og får også en mail hver gang i har lavet et nyt indlæg.

  70. louise. 19. november 2012 hos 12:26 #

    1. Danski.
    2. Det fedeste ved projektet er at man kan stå på ski når man har lyst, og man ikke behøver at bruge lige så meget tid og penge som en almindelig skiferie kræver. Det åbner klart rigtig mange muligheder for os studerende der ikke lige har råd til en hel uges skiferie!

  71. Clara Bergmann Linnebjerg 19. november 2012 hos 11:52 #

    1. Danski.
    2. Jeg ELSKER at stå på ski, men er nybegynder, så hvor kunne det da bare være lækkert at få noget øvelse selvom man bor i et land uden mulighed for dette.

  72. Sara 19. november 2012 hos 11:43 #

    1. Danski
    2. Jeg elsker at stå på ski, og det fedeste for mig er da at jeg ikke kun kan komme afsted om vinteren nu, men også om sommeren! og endda også udendørs, det er super fedt! Så det fedeste for mig er også at kunne stå på ski om sommeren i DK og vinteren i udlandet, da jeg stadig ikke vil stoppe med det 🙂

    Jeg kan også se en fordel på det for nybegyndere, da de ikke skal ofre så mange penge på at finde ud af om de kan lide det, og lære det lidt herhjemme før de tager afsted på skiferie 🙂 Det tror jeg der er mange som vil få glæde af!

  73. Mie G 19. november 2012 hos 09:23 #

    1. Danski
    2. Det fedeste ved projektet er at man nu kan stå på ski året rundt selvom man bor i et land uden bjerge:)

    Ps. jeg følger ikke med via bloglovin, men besøger bloggen dagligt

  74. Mie G 19. november 2012 hos 09:22 #

    1. Danski.
    2. Det fedeste ved projektet er at man nu kan stå på ski året rundt i et land uden bjerge:)

  75. Pernille Sølvhøj 19. november 2012 hos 08:14 #

    1. Danski
    2. Det fedeste er, at nybegyndere og skeptikere kan prøve kræfter med skiene herhjemme. Og for mig personligt er det, at jeg kan komme på ski hvert år, uden at skulle tage ferie og bruge en formue på det.

  76. Marlene 19. november 2012 hos 07:19 #

    Det er Danski og det fedeste er helt klart, at man som fuldstændig nybegynder (som mig!) kan prøve lidt kræfter med det at stå på ski, inden man prøver at tage på skiferie. 🙂

    Hilsen Marlene L. Kristoffersen

    ps. Skøn blog, følger jer på Bloglovin!

  77. Jeppe Nielsen 19. november 2012 hos 00:52 #

    Danski står bag, og det fedeste er helt klart, at min kan tage folk man skal på skiferie med, og ikke har prøvet det før, og forberede sig til ferien! Derudover så skal den da bare bruges på, at have en god dag med sine venner/familie 🙂

  78. Mette 18. november 2012 hos 23:15 #

    Danski !
    Jeg har aldrig nogensinde stået på ski før, så det absolut fedeste er at jeg har muligheden for at stå på ski mere tilgængelig uden at skulle bruge en formue på det. Tænk hvis jeg nu ikke kan finde ud af 😀
    Også synes jeg helt sikkert også det arkitektoniske aspekt er dybt imponerende!
    -Mette

  79. Dina 18. november 2012 hos 23:08 #

    Det er Danski, som står bag dette fede projekt! (håber virkelig virkelig det kommer!)
    Jeg ville synes det er fantastisk, hvis der kommer en sådan dome til DK, og så lige i Randers, som ligger i ok afstand fra hvor jeg bor. Jeg elsker at stå på ski, har jeg gjort siden jeg kunne gå, og savner det alle de mdr. hvor man ikke kan stå. Dog lærte jeg i år som alternativ til skiløbet, at stå på vandski. Men hvor ville det være super skønt, hvis man også kunne stå på “rigtige” ski om sommer herhjemme. Det ville være fedt, at man kunne tage sine venner og veninder med, som aldrig havde stået på ski, og vise dem hvor fedt det er, uden de skulle bruge en masse penge på at tage til eks. Østrig, men at det muligt herhjemme 🙂

  80. Margit Rosenaa 18. november 2012 hos 22:35 #

    Det er Danski der står bag det herlige projekt.
    Super fedt fordi når man har en lille på vej som jeg har er der ikke udsigt til de store udenlands ture mere med meget mere overskueligt med mulighed for at komme ud at stå her i DK! Derfor super fedt
    VH
    Margit

  81. emma christine 18. november 2012 hos 20:24 #

    Det er Danski der står for det overfede koncept! (Y) jeg synes det bedste er, at for os, ikke så gode skiløbere og dem som aldrig har prøvet det før, kan tage en tur til Skidome og prøve at se om det er noget for dem, inden man køber en skiferie. Genialt, hvis du spørg mig! 🙂
    Jeg bruger ikke bloglovin’ men jeg har jeg som foretrukene, så jeg har intet problem i at følge jer, og gør det gerne dagligt, hvis eg har mulighed for det. 🙂

  82. Stella 18. november 2012 hos 19:30 #

    Det er Danski. Det bedste ved projektet bliver jo uden tvivl at man kan komme til at stå på ski hele året i Danmark

  83. Laura 18. november 2012 hos 18:03 #

    Det er Danski der står bag projektet!
    Jeg synes helt klart at det fedeste ved projektet er tiden! Det kan være svært at nå på skiferie oven i studier og SU, hvis man gerne vil af sted er en weekend som regel ikke nok med transport til Norge, Sverige, Østrig eller lignende, derfor gør det tingene meget lettere når det rent faktisk ligger i Danmark og så endda ikke mere end 1 times kørsel væk. det er jo genialt!

  84. Camilla S 18. november 2012 hos 16:44 #

    Jeg følger jer allerede 😉
    Det er Danski, der står bag projektet. Det uden tvivl bedste ved projektet er, at det skal ligge i Randers. Jeg kommer oprindeligt fra Randers og hele min familie er bosat der, så det giver mig mulighed for at udnytte det til fulde (når, og hvis det engang kommer :)) .. og det kunne jeg jo godt lige bruge en varm jakke til!

  85. AK 18. november 2012 hos 11:53 #

    Hej fit4livin 🙂
    I er mit daglige fix til gode træningstips, sund mad og lækre billeder, jeg følger jer på Bloglovin, Facebook og Instagram.
    Danski står for projektet med verdens største skidome og jeg har både delt linket på facebook og nærlæst hver eneste detalje på hjemmesiden der omhandler projektet fordi jeg synes det er så fedt!
    Jeg har været på skiferie siden jeg var 7 og i år skal jeg ikke afsted fordi jeg er blevet studerende og derfor ikke har penge, jeg savner det allerede, både skiløbet, afterski samt det at få kvalitetstid, sjov og hård motion sammen med ens venner, kæreste eller familie. Det bedste ved projektet for mig ville være at have et billigere alternativ til de dyre skiferier udført på den fedeste og mest innovative måde der fanger essencen i hvad Danmark står for både nationalt og internationalt.
    Knus AK

  86. Julie 18. november 2012 hos 11:16 #

    DANSKI står bag 🙂

    …og så er det jo helt fantastisk at man i fremtiden vil kunne stå på ski i flade danmark! SU-budgettet de sidste 6 år har sat en stopper for mine udskejelser på ski, så hvis man kan nøjes med en køretur til Jylland… Ikke dårligt! 🙂

    God søndag!

  87. Amanda Kock 18. november 2012 hos 11:13 #

    Danski står bag projektet 🙂
    Det fedeste er helt klart, at det nu vil være meget lettere at komme på “skiferie”. Jeg elsker at stå på ski, men min familie er desværre ikke afsted så ofte, men jeg er sikker på, at vi nu vil komme til at stå på ski meget oftere. Skide god idé!!
    OG TAK FORDI I BLOGGER, I INSPIRERER MIG!

  88. kezia emilie 18. november 2012 hos 11:13 #

    det er danski der står bag skidomen 😀
    jeg synes det fedeste ved projektet er at den ligger i danmark 🙂 jeg har ikke tid til at tage på skiferie i år men nogle dage på en skidome ville der nok godt kunne blive tid til 😀

  89. MarieFlora 18. november 2012 hos 10:07 #

    Det er DANSKI 🙂

    Det fedeste er, at de pludseligt er så tilgængeligt at stå på ski. Jeg har ikke stået på ski i flere år, fordi at det kun var min daværende kæreste som ville med mig. Jeg kan ikke få familie/veninder med til Østrig eller Norge, men nu virker det pludselig ikke så langt væk (når man bor i Aalborg, hæhæh) og så er det heller ikke nær så dyrt 🙂 (kunne jeg forestille mig ;-))

  90. Natalie Sørensen 17. november 2012 hos 23:12 #

    Skibureauet bag skidome i Randers er danski!
    Synes det er et så fedt intiativ, ikke bare noget der vil være til glæde for os danskere men vil samtidig os give Danmark noget helt unikt! Derudover også bare fedt, at ku’ få lov at stå på ski “i sin egen baghave” 🙂

  91. Simone 17. november 2012 hos 23:10 #

    Danski står bag Skidome!

    Jeg synes, det er super fedt, det er i Danmark, da så kan sådan nogen som mig, der aldrig(!!) har prøvet at stå på ski, kan få chancen uden at betale for en hel skiferie, hvis nu det ikke er noget. Men må indrømme, jeg altid gerne har villet prøve det! 🙂

  92. Anne s 17. november 2012 hos 22:17 #

    Danski…
    helt sikkert at det er herhjemme i danmark…

  93. Lise 17. november 2012 hos 22:06 #

    Danski står bag Skidome 🙂

    For mig kunne det være genialt lige præcis i denne skisæson, hvor jeg nok ikke kan komme på ski, da min kæreste er blevet opereret i foden, og nok ikke kan holde til det. (Foden kunne jo så testes i et skidome, inden rejsen blev bestilt).
    Hvis vi ikke kan komme afsted, så ville jeg kunne få stillet de væreste abstinenser i et skidome 🙂

  94. Anne-Sophie 17. november 2012 hos 21:09 #

    Danski står bag! (eller Oda ski ifølge autocorrect 😀 )
    Jeg synes det er superfedt, det er i Danmark! OG at det ikke går ud over miljøet, som jeg først troede, det ville 🙂

  95. Stinna Pedersen 17. november 2012 hos 21:01 #

    Det er Danski der står bag projektet.

    Jeg synes det er vildt fedt, at der så mange forskellige muligheder, hvis man tager på ferie der. Og selvfølgelig det at kunne få en fed skiløbs-oplevese herhjemme i danmark, gør det muligt at få slæbt sine mange uerfarne venner med på en fed skiferie! 🙂

  96. Camilla 17. november 2012 hos 19:47 #

    Danski står bag det fantastiske projekt!

    Det fedeste er, at det er SÅ stort et projekt; det ser da ud til at man kan få en seriøs fornemmelse af skiferie ved at besøge stedet! Jeg er imponeret.

  97. Agnete 17. november 2012 hos 18:46 #

    DANSKI 🙂 Super lækker jakke!

  98. Signe 17. november 2012 hos 17:36 #

    1. Danski
    2. Nej, hvor fedt! Jeg synes det fedeste ved det er, at dem som rigtig gerne vil prøve at stå på ski, men egentlig ikke rigtigt har ku’ taget sig sammen, eller at pengene ikke lige har ku’ række, til at tage til Norge, Østrig(eller hvor man ellers kan stå på ski), kan få muligheden for at stå på ski. Og så er det da en skide flot og fascinerende bygning! Det gør det hele lige en tand federe!
    – Følger via Bloglovin’

  99. Marie T 17. november 2012 hos 16:24 #

    Det gør Danski !
    Jeg var helt oppe og køre da jeg så, at der kom en SkiDome til DK – mest fordi mine to veninder aldrig har stået på ski, hvilket jeg jo synes er syyyynd. (Jeg er enorm fan både af den luksus motionsform og after-skiing 😉 !)Vi har snakket SÅ meget om at tage en tur sammen, men pengene har ikke været til det, da vi alle er fattige studerende. Så vi skal HELT sikkert afsted og tilbringe kvalitetstid sammen – måske med en ny, lækker skijakke?

  100. phamousmidget87 17. november 2012 hos 15:57 #

    1. DANSKI! ^^
    2. Jeg synes det er fedt, at vi kan få muligheden for at stå på ordentlig ski her i Danmark – så vi behøver ikke at rejse til udlandet for det. Det sparer tid og penge – især for dem med en ikke så stor indkomst – (SU lige her)..
    Håber også det vil trække flere turister til DK, jubiii…

  101. Pearl 17. november 2012 hos 15:19 #

    Det er Danski.
    Det fedeste er da uden tvivl at danskerne kan få lov at stå på ski, uden at skulle ud af landet!

  102. Anne 17. november 2012 hos 15:05 #

    Det er er Danski der står bagprojektet. Og det fedeste ved det er, at vi danskere nu har bedre mulighed for at holde vores skiform i top hele året rundt.
    Jeg bor i Århus, og ville uden tøven have et helårskort til skidome, så jeg kunne stå endnu mere på ski og blive endnu bedre til årets skiferie. 🙂
    P.S. Det er en alt for fed konkurrence, jeg ville sindssyg gerne vinde den jakke til min kommende skiferie. 🙂

  103. Sofie 17. november 2012 hos 14:22 #

    hejsa 🙂
    Fed konkurrence!
    Skibureauet bag skidome i Randers er danski 😉
    Og det fede ved skidome er at man endelig kan stå ordenligt på ski i Danmark, og ikke skulle betale kasse for at rejse syd eller nordpå! Det kan være en dagsudflugt, hvilket jeg helt sikkert ville prøve da jeg bor så tæt på og da skidome i Dubai var super fed!
    Helt sikkert noget folk vil rejse til for at opleve!
    Knus Sofie

  104. michelleberntsen 17. november 2012 hos 13:46 #

    Danski
    Synes konceptet er fedt, da det gør det muligt at stå på ski herhjemme og ovenikøbet året rundt 😀

  105. Louise Andersen 17. november 2012 hos 13:46 #

    Danski står bag.
    Og det fedeste er jo, som flere har skrevet, at det er i DK det bliver.
    Så får vi (blegfede) danskere en super chance for at prøve noget unikt. Jeg kunne i hvertfald godt tænke mig at teste det, for har ikke stået på ski siden jeg var barn.
    Og præmien kunne jo bare være så fed at vinde, nu hvor det bliver koldere og koldere.

    Hav en dejlig dag

  106. Michella 17. november 2012 hos 13:34 #

    Det er Danski der står bag Skidome Denmark..
    Synes det er et fedt koncept, specielt da jeg aldrig har prøvet kræfter med ski før bl.a. pga. SU og prioritering af sol istedet.. Og i videoen siger de, at der bl.a. vil være undervisning til dem som aldrig har prøvet at stå på ski før.. Så det er jo fedt for en nybegynder som mig 🙂 .. Ville ønske den skijakke lå under juletræet i år 🙂

  107. Cecilie Lykke 17. november 2012 hos 13:09 #

    Danski står bag, det fedeste ved projektet er helt klart at man kan stå på ski herhjemme og også om sommeren!

  108. Sara 17. november 2012 hos 12:23 #

    Det er Danski der står bag.
    Det er helt klart det fedeste at man kan holde sine sne-abstinenser i ave, hvis man ikke har mulighed for at komme længere nordpå eller til alperne! Jeg glæder mig i hvert fald til at komme en tur derover når den er færdig!

  109. Ida 17. november 2012 hos 12:22 #

    Uh, god konkurrence!
    Det er DANSKI, der står bag projektet, mens at det er Cebra Arkitekter, der står bag designet.
    Det fedest ved det her projekt er, at det sikkert bliver et super godt alternativ til dem, der måske ikke lige har pengene eller muligheden for at tage til andre lande for at stå på ski, samtidig med, at det er indrammet i god og flot arkitektur.

    /Ida

  110. Trine 17. november 2012 hos 11:51 #

    DANSKI, står bag projektet Skidome Denmark. Jeg synes det er super fedt, at vi nu får mulighed for at stå på ski her i Danmark også. For alle os ski-elskere er det et fantastisk alternativ, fremfor at kører så langt på skiferie hvert år, eller endda flere gange om året. SÅ super fed idé, og vil helt klart glæde mig til det står færdigt!

  111. Lise R 17. november 2012 hos 11:39 #

    Danski er dem som står bag. Og det fedeste ved projektet er da at man kan stå på ski i Danmark!! Yay :p

  112. Tine 17. november 2012 hos 11:38 #

    Sikke en fed og højaktuel konkurrence!!
    Danski står bag projektet, og det er arkitektfirmaet Cebra, der har tegnet det for dem.
    Jeg synes der er to elementer i projektet, der gør det unikt:
    1. Det vil gøre det langt mere attraktivt for turister at besøge Midt/Østjylland. Det er et ambitiøst projekt, der vil tiltrække enormt meget opmærksomhed.Tænk at kunne gå rundt i regnskoven og kigge på eksotiske dyr om formiddagen, og tage til et snemekka og stå på ski om eftermiddagen – det findes der ikke mange steder i verden, man kan 🙂
    2. Det er SÅ FEDT, at alle grønne skiløbere kan prøve at stå på ski, uden at skulle fyre 5000 kr. af på rejsen.Jeg har flere gange været arrangør på skiferier, og der er altid nogen, der egentlig gerne vil med, men de tør ikke satse så mange penge, fordi de aldrig før har stået på ski. Dem vil jeg fremover kunne sende et smut til Randers!

    Uhh jeg håber virkelig jeg vinder den flotte jakke – min egen skijakke er snart 10 år gammel og slidt som bare pokker, men som studerende har jeg ikke en krone på kontoen – har brugt alle mine penge på en skiferie til Canazei i stedet 🙂

    • Tine 17. november 2012 hos 11:44 #

      Åh ja og jeg følger jeres blog her på siden dagligt. Jeg er selv begyndt at træne en masse, både løb og styrke, og bliver topmotiveret af at læse med herinde.

  113. Katrine 17. november 2012 hos 11:38 #

    Det er Danski, der står bag dette fantastiske projekt, som er helt oplagt i lille Danmark, hvor vejret tit er lunefuldt, og vi ikke rigtig har oplagte skibakker. Jeg har kun været på skiferie en enkelt gang – det var i Sverige, og der var ikke noget sne tilbage, men til gengæld en hulens masse is. Så snart man havde fået en ski på, var man allerede på vej ned ad bakken med den anden rutsjende bag én. Det var altså en tvivlsom succes, så jeg kunne godt tænke mig at starte forfra og prøve det i sikre indendørsomgivelser 🙂

  114. Laura G. 17. november 2012 hos 11:14 #

    DANSKI står bag projektet 🙂
    Jeg synes virkelig det er fedt med sådant et projekt, for jeg har aldrig prøvet at stå på ski, og det her er jo en oplagt mulighed for mig at prøve! Jeg er ikke meget for at rive en uge ud af kalenderen for at tage på skiferie, men hvis jeg bare kunne rive en dag ud, så bliver det meget mere overskueligt. Og samtidig får man jo masser af motion 😉

  115. anna 17. november 2012 hos 10:50 #

    virklig en fed konkurrence. jeg står og skal bruge en hvid ski jakke når jeg skal på ski ferie i januar, så det ville da være skønt hvis jeg kun skal ud og invistere i bukser -hvilket jo også er en dyr fornøjelse.
    jeg følger jer via bloglovin og har gjort det i laaaaaaang tid 🙂
    det er DANSKI der står bag.
    har lige et lille forslag nu hvor jeg allerede er ved at kommentere, jeg kunne rigtig godt tænke mig at i lavede i indløb om trænings musik.

  116. Anne Katrine 17. november 2012 hos 10:49 #

    Danski står bag projektet. Det fedeste ved det er, at det nu bliver super let at komme til at stå på ski, man behøver ikke skulle rejse til udlandet, og man behøver ikke vente på at årstiden er den rigtige. Skibakken er der lige når man har tid og lyst 🙂

  117. Ida Dalgaard 17. november 2012 hos 10:40 #

    Det er Danski, der står bag Skidome Danmark.
    Jeg må indrømme, at jeg synes der er mange fede ting ved projektet. Men to ting står ligesom lidt skarpere frem for mig. For det første synes jeg, at det er et vanvittigt spændende arkitektonisk projekt, det må jo være en (ski)aktiv arkitekts drøm, at få lov til at lave sådan noget. Og for det andet, så synes jeg det er skønt, at det skal ligge i Randers, fremfor eksempelvis lige udenfor København. Det skaber mere værdi for Randers og den del af Danmark – jeg pointerer lige, at jeg hverken bor i eller er fra Randers, men jeg synes stadig, at det er godt tænkt!
    Der ud over, så kommer alsidigheden, aktiviteten, ægte sne, græs, osv. osv. osv.

  118. Pernille Jørgensen 17. november 2012 hos 10:24 #

    Svaret er DANSKI – og det fedeste ved projektet er, at der endelig er nogen der tør rykke nogle grænser og tænke kreativt nyt. Danmark er så lille – vi ser ikke tårnhøje futuristiske designerbygninger eller græneoverskridende byprojekter. Vi trænger til den forandring, som projektet her kan give. Det handler om at se muligheder. Det er det vi kan her i landet. Når nu flade DK ikke byder på skijakkevejr, så må vi tænke ud af boksen og være opfindsomme. Det er dejligt at der er nogen der tør!

  119. Katrine Buhl 17. november 2012 hos 10:02 #

    Det er danski der står bag dette fantastiske projekt. Det absolut fedeste ved dette enorme projekt er muligheden for at prøve kræfter med ski inden man bevæger sig syd eller nordpå. Man er fri for spildte dage på skiferien med skiskole, men har teknikken på plads inden. Plus at børnefamilier har mulighed for at give deres børn fornemmelsen af skiferie for en dag, hvis økonomien ikke er der til at tage en hel uge afsted. 🙂

  120. Louise B. 17. november 2012 hos 10:01 #

    Danski står bag projektet. Som andre nok også har nævnt, så er det bedste ved projektet, at os nybegynderen får en nemmere mulighed for at komme på ski:)

  121. Line Frederiksen 17. november 2012 hos 09:03 #

    Det er Danski der står bag projektet, og hold nu op det gør de godt! Det fedeste ved projektet er svært at sige for det hele er jo fuldstændig vanvittigt fedt, men det vil nok i sidste ende være alle de muligheder der kommer til at blive, altså at man udover at kunne stå på ski og også kan shoppe, gå ture, bo der, og at man kan gøre det hele året rundt unden at skulle rejse langt 😀
    Jeg kan ikke vente! 🙂

  122. Amy Dyrholm Kristiansen 17. november 2012 hos 08:44 #

    Danski står bag Skidome Denmark. Ej en fed konkurrence! Jeg har aldrig været på skiferie, så ville da være en oplagt mulighed for mig og for alle andre, som er usikre på ski. Bonus er at jeg selv kommer fra Randers, så det ville jo bare være perfekt!

  123. Anne Sofie Englund 17. november 2012 hos 08:25 #

    DANSKI står bag Skidome Denmark.
    Åh, det fedeste er da, at det sker i Danmark. Randers er jo ikke helt lige så langt væk fra København, som Italien (hvor jeg plejer at stå på ski) er.
    Den jakke vil så gerne ud og afprøve stedet med mig 😀

  124. Mette A 17. november 2012 hos 01:46 #

    det er DANSKI, der står bag Skidome Denmark. For mig personligt, er det fedesre helt klart at det er placeret i danmark! så er der ikke så langt for os skielskere, også måske heller ikke helt så dyrt. det gør det også meget nemmere bare at tage på ski i en weekend evt 😉

  125. sofie madsen 16. november 2012 hos 23:19 #

    Det er Danski.
    Det fedeste ved projektet må være at det (forhåbentlig) bliver i Randers.
    Det kunne være rart at være kendt for noget andet end Randers Regnskov (no offense) 🙂

  126. Malene Sundbøl Jakobsen 16. november 2012 hos 22:51 #

    Det er DANSKI der står bag projektet!
    Det fedeste ved ideen/projektet er helt sikkert, at man så endelig kan stå på ski i Danmark, at få en lille bjergtop i det ellers så flade Danmark også ovenikøbet pryde den med sne, WHAT A GREAT IDEA! LAd sneen falde over vores dejlige land året rundt.
    Ski er en super fed måde at holde lidt ferie/fri på og samtidig få masser af MOTION!
    Elsker jeres blog, især fordi motion og træning er en meget vigtig del af min hverdag. Keep up the good work! 🙂

  127. FieH 16. november 2012 hos 22:37 #

    Det er Danski.
    Og jeg synes helt sikkert det fedeste er at man self kan få lov til at stå ski i Danmark, og at der kommer til at være forskellige type pister i sværhedsgrad, så man kan blive udfordret, at det ikke bare er en lille flad bakke 😉 synes i det hele taget at hele ideen og konceptet er fantastisk! Glæder mig til attrår det af sammen med min far, som elsker ski, og min mand som aldrig har stået på ski før! 🙂
    Fedt fedt fedt initiativ!

  128. Julie 16. november 2012 hos 22:09 #

    Danski står bag Skidome 🙂 det fedeste ved projektet ville være hvis det kom til Danmark. Elsker virkelig at stå på ski – er én af dem der troværdigt drager sydpå en gang om året, så at få mulighed for at stå på ski mere end den ene gang om året ville være lækkert!

  129. Lisbeth 16. november 2012 hos 21:53 #

    Danski hedder firmaet.
    Det fedeste er klart at det er i DANMARK – OG FOR EN GANGS SKYLD I JYLLAND…!!! 😉

  130. Maria 16. november 2012 hos 21:49 #

    DANSKI står bag det.
    Jeg synes at det er super fedt at jeg måske endelig kan få muligheden for at stå på ski. Jeg har aldrig taget beslutningen om at tage på skiferie, fordi jeg ikke gider tage til et sted langt væk, og så risikere at jeg derovre ikke har det særlig godt fordi jeg bare ikke kan finde ud af noget som helst.
    Det tror jeg til gengæld at jeg godt kunne finde på nu, hvor det er et stenkast fra Sjælland 😀

  131. c 16. november 2012 hos 21:36 #

    Danski
    Det ville være for vildt at kunne stå på ski i Danmark 😀

  132. Julie 16. november 2012 hos 21:35 #

    Det er simpelthen den bedste give away, jeg længe har set! Og jeg skal oveni købet holde jul på ski, så en ny skijakke vil helt sikkert gøre mig lykkelig! Der er mange fede elementer i projektet, men den største fordel, er helt klart, at folk, der er lidt usikre på, hvorvidt skiferier er noget for dem, kan få prøvet det af, inden de beslutter sig for at gå all in og tage en uge afsted nord på eller til alperne. Jeg har en veninde, der aldrig havde stået på ski før, og som skulle afsted en uge til Frankrig. Hun brugte hele ugen på at være bange, og slet ikke nyde det. En rigtig skidt oplevelse og rigtig dumme penge. For hende, havde det været en kæmpe fordel at have haft muligheden for at få et par dage i Skidome og finde ud af, hvordan det er at have et par ski på, og om det overhovedet var noget for hende.
    Rejsebureauet hedder iøvrigt Danski – håber jeg vinder 🙂
    Har du iøvrigt ikke termin i dag?? Hvor er det spændende!

  133. Y 16. november 2012 hos 21:04 #

    Danski står bag:)
    Det fedeste er klart, at man ikke skal langt for at få en smule sne under fødderne – det er da for fedt!

  134. o1nielsen 16. november 2012 hos 20:46 #

    Danski står bag ski dome, super fedt projekt, jeg bor selv i sverige og har ikke langt til rigtig udendörs ski sport steder, men skal da helt sikkert til randers og pröve det af, virker som en rigtig fed oplevelse . så kan käresten & hendes veninder shoppe, mens mig og drenge får os en fed drenge tur, 2 fluer med et smäk, det vil jeg klart se frem til 🙂

    Mvh
    Dansken – http://www.danskisverige.wordpress.com

  135. givemesomefashion 16. november 2012 hos 20:25 #

    danski. det er da super fedt at man nu kan stå på ski i dk – ja altså indedørs! man behøver ikke vente til at der kommer sne, man skal nu bare komme til den! rigtig god ide! glæde rmig til at afprøve det

  136. Sofie PH. 16. november 2012 hos 20:20 #

    Danski står bag Skidome Denmark. Det er da en vold fed konkurence! Elsker jeres blog, specielt jeres inspirations-billeder, som har fået mig op af sengen et par weekender nu efterhånden. Lige når man ikke orker at dyrke motion kommer jeres inspiration på rette tid og giver mig et los i røven! 😀
    Det fedeste ved Skidome Denmark er da at man endelig kan stå på ski i lille Danmark, et land uden bakker og derfor ikke har de fedeste muligheder når sneen endelig kommer for at stå på ski.
    xoxo Sofie.

  137. Anna Lise 16. november 2012 hos 20:06 #

    Danski. Det fedeste er, at jeg ikke har mere end en time til Randers, og kan stå på ski hele året rundt 🙂

  138. Rana Alasadi 16. november 2012 hos 20:05 #

    Skibureauet Danski står bag Skidome Denmark. Jeg synes det er mega fedt at man endelig kan stå på ski i lille Danmark uden bjerge! Glæder mig helt vildt til at se hvordan det bliver! og det fedeste er nok vel at der er masser af shopping muligheder lige ved siden af 😀 -og at man bare kan gå ud til ”varmen” når man er færdig med det sjove i kulden. 🙂
    Ps. Jeres blog er en af de mest motiverende blogs jeg læser ud af de hundrede andre blogs:) Glæder mig helt vildt til se jeres oplevelse af at blive forældre! Held og lykke herfra!
    MKH. Rana A

  139. Agnete 16. november 2012 hos 20:02 #

    DANSKI! Fed konkurrence. Sikke en lækker jakke. Og så er det i øvrigt en super god idé med en skitur i Danmark. Jeg vil helt sikkert glæde mig til at besøge det nye Skidome.

  140. Anne-Sofie 16. november 2012 hos 19:47 #

    DANSKI, hvor ville det være dejligt med en varm vinter jakke!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Meet the new member of our family <3 « Fit For Livin - 4. december 2012

    […] da vil jeg anbefale jer, at tjekke konkurrencen ud hvor I kan vinde en skijakke/vinterjakke fra SOS til 4.500 kr. Vinderchancerne er rigtige gode […]

  2. Husk vores giveaway: Vind en skijakke til 4.500 kr. « Fit For Livin - 20. november 2012

    […] I finder konkurrencen lige her. […]

  3. Be inspired on a saturday #35 « Fit For Livin - 17. november 2012

    […] ønske jeg selv kunne vinde den til de lange gåture med barnevognen. I finder konkurrencen her, vinderchancerne er gode og det er meget simpelt at […]

Skriv et svar

