Vinderen af de 5 kasser Froosh smoothies!

13 nov

Tak fordi I har gidet at deltage i konkurrencen, og ikke mindst bidraget med en masse inspirerende historier om, hvad sundhed er for jer 🙂 Det har slet ikke været muligt, at finde den bedste historie, da sundhed er så individuelt. Jeg vil virkelig ønske vi kunne give jer alle lækre Froosh smoothies!

Vi har derfor trukket lod blandt alle jeres besvarelser (og selvfølgelig taget højde for dobbeltkommentarer og dem, der har deltaget for sent) og vinderen er………………

Dorte med kommetaren:

fed konkurrence!! 🙂
jeg må nok indrømme, at mine sunde tiltag minder meget om alle de andres!!! grøntsager, frugt og vand i spandevis! jeg er vegetar, så jeg fokuserer meget på at få proteiner hver dag og så elsker jeg at træne og gør det flere gange om ugen.
Jeg er dog glad for at jeg er kommet over mit meget strenge forhold til mad og træning, som jeg var underlagt engang – jeg synes det er vigtigt at man kan tillade sig selv lidt hygge eller en bytur en gang i mellem!

Stort tillykke! Vi har sendt dig en e-mail Dorte.

Fortvivl ikke, for om nogle uger poster vi igen en lækker konkurrence  i anledning af juletiden 🙂 Det er et lækkert skønheds- og wellness produkt, som de fleste kvinder vil finde fantastisk. I kan tjekke på Instagram, hvad præmien er (Fit4livin)!

2 kommentarer to “Vinderen af de 5 kasser Froosh smoothies!”

  1. CaMilla 13. november 2012 hos 10:59 #

    Fed konkurrence… Og tillykke Dorthe:)

    • Fit For Livin 14. november 2012 hos 11:24 #

      Glad for I kunne lide den. Der kommer flere konkurrencer løbende 🙂

Skriv et svar

