The end is near….

11 nov

Jeg er ved at forberede det sidste til det mundtlige forsvar af mit speciale, som finder sted i morgen. Nervøsiteten har virkelig sat ind, men sådan er det jo altid med de eksamer. Alligevel er det lidt anderledes denne gang, netop fordi det er den afsluttende eksamen og man derefter er færdiguddannet Cand. Merc. 5 år er fløjet afsted, og aldrig mere skal jeg stresse over eksamer eller opgaver på den her måde igen. Can’t wait!

Samtidigt vil jeg bare gerne slappe af og nyde, at vores søn ankommer om kort tid, for det har virkelig været en hård proces. Jeg har termin på fredag, så det hele er lige lidt tæt men heldigvis var han så sød, at blive derinde indtil jeg var helt færdig med studiet. Fra i morgen af skal jeg bare slappe af, sove når jeg har lyst, se serier, læse blade og nyde min sidste alenetid. Så må vi se hvor mange fridage jeg får..

Kryds lige fingre for mig i morgen, ik? 🙂

OBS: Husk I stadigvæk kan spørge om alt mellem himmel og jord i vores spørgerunde. Svarene kommer i løbet af næste uge. I finder den lige her.

21 kommentarer to “The end is near….”

  1. Cecilie 12. november 2012 hos 12:48 #

    Jeg har virkelig respekt for at du har klaret dit speciale med termin 4 dage efter forsvaret! Super flot! Hvis du ikke allerede har været oppe, så vil jeg lige ønske dig rigtig meget held og lykke. Og selvfølgelig også med den kommende fødsel, det kan jo være når som helst nu 🙂

    Glæder mig til at læse opdatering om både forsvar og ikke mindst fødsel når det er tid!

    • Fit For Livin 12. november 2012 hos 17:06 #

      Ej hvor er du sød, er også lidt stolt over jeg gennemførte trods graviditet. Jeg lover at opdatere med fødsel lige så snart der sker noget 😀

  2. Jonna Boe 12. november 2012 hos 07:37 #

    Held og lykke! Og ja, super sejt med en graviditet ved siden af 🙂

    • Fit For Livin 12. november 2012 hos 17:04 #

      Mange mange tak, det virkede 🙂

  3. Julie 11. november 2012 hos 20:54 #

    Hvor er det bare pisse sejt at du fuldfører dit speciale som højgravid! Kæmpe held og lykke med den afsluttende eksamen 🙂

    • Fit For Livin 12. november 2012 hos 17:03 #

      Tusind tak, er også lidt stolt over jeg klarede det 🙂

  4. Sussi 11. november 2012 hos 20:42 #

    Held og lykke i morgen! Det skal nok gå fint 🙂

    • Fit For Livin 12. november 2012 hos 17:03 #

      Tak 🙂 Og det gjorde det.

  5. Anne-Sofie 11. november 2012 hos 18:50 #

    Held og lykke med det hele! 🙂 Jeg krydser fingere for dig!

    • Fit For Livin 11. november 2012 hos 19:13 #

      Mange tak 🙂

  6. camillastokholm 11. november 2012 hos 17:01 #

    Held og lykke i morgen, jeg er sikker på, at det nok skal gå godt!! 🙂

    • Fit For Livin 11. november 2012 hos 19:13 #

      Tusind tak! Det håber jeg i hvert fald 🙂

  7. :) 11. november 2012 hos 16:32 #

    Held og lykke! Kom med en update!! 😀

    • Fit For Livin 11. november 2012 hos 16:35 #

      Will do, hvis jeg klarer den vel og mærke 🙂

  8. Lise 11. november 2012 hos 15:19 #

    Held og lykke 🙂
    Forsvarede selv mit speciale i maj i år, og det var så dejligt, da det var overstået 🙂

    • Fit For Livin 11. november 2012 hos 16:34 #

      Hvor sejt! Så er du så god til det, at du også kan forsvare mit 😉

  9. Sabina 11. november 2012 hos 14:58 #

    Og hvor er det bare super flot, at du har klaret det samtidig med graviditet!

    • Fit For Livin 11. november 2012 hos 15:07 #

      Tusind tak 😀 Ja, jeg er havde ikke rigtig noget valg, blev nemlig gravid efter mit speciale havde taget afsæt, men jeg bliver nok alligevel lidt stolt, når jeg forhåbentligt i morgen står med mit bevis 🙂

  10. Sabina 11. november 2012 hos 14:57 #

    Jeg krydser bestemt også fingre for dig 🙂

  11. bykhs 11. november 2012 hos 14:55 #

    Jeg krydser fingre for dig. Held og lykke i morgen 🙂

    • Fit For Livin 11. november 2012 hos 15:06 #

      Mange tak 🙂

Skriv et svar

