Progress!

9 nov

Så meget kan man opnå på blot 12 måneder! Imponerende og motiverende og blot endnu en reminder om, hvor vigtigt det er at billede dokumentere sit forløb 🙂

Forresten hvor er det fedt I er så mange, der vil deltage i konkurrencen om Froosh smoothies og dele jeres tips til at holde sig sund. Det er faktisk utroligt inspirerende, at læse jeres historier. Til jer, der ikke har deltaget endnu kan I gøre det lige her. Chancerne er stadigvæk gode og det er hele 60 smoothies fordelt på fem smagsvarianter I kan vinde!

9 kommentarer to “Progress!”

  1. L 11. november 2012 hos 22:01 #

    Sejt nok! R-E-S-P-E-K-T.

    Jeg har selv lige taget progress pics – dvs. dem man tager i starten, selvom jeg startede for 2½ måned siden. Gjorde det, efter jeg til min egen store glæde kunne se omridset af en fourpack, da jeg lavede negative pull-ups. Havde lidt en, omend ret narcissistisk, succesoplevelse der…
    Glæder mig til at følge op på det om et års tid!

    • Fit For Livin 12. november 2012 hos 17:04 #

      Fedt du har fået taget billeder, og så skal der være plads til nacissistiske succesoplevelser 😉 Er sikker på du vil se endnu flere resultater om et år, det er motiverende!

  2. Anneli 9. november 2012 hos 21:57 #

    Wow, billeder som disse minder mig om at bare blive ved så kommer resultatet.

    • Fit For Livin 10. november 2012 hos 10:07 #

      Ja lige præcis! Man skal bare være tålmodig.

  3. Madde K 9. november 2012 hos 21:52 #

    Kanske skulle ta foton och se om musklerna syns mer nu när jag börjat träna igen!

    • Fit For Livin 10. november 2012 hos 10:06 #

      Det er i hvert fald en god motivation at følge egen udvikling 🙂

  4. Mie 9. november 2012 hos 19:41 #

    Hej 🙂
    Hvor er det vildt! Har du nogen ide om hvad der er blevet spist og hvor meget hun trænede osv 🙂 kunne være sjovt lige at se synes jeg 🙂

    • Fit For Livin 10. november 2012 hos 10:06 #

      Nej desværre ikke 🙂 Men det er ikke nogen secret når det er udrettet på 12 måneder. Sund kost, masser af cardio/styrketræning, og de fleste vil opnå samme resultater på 12 måneder 🙂

  5. camillastokholm 9. november 2012 hos 18:03 #

    Hold op hvor er det inspirerende!!

Skriv et svar

