Bloganbefalinger #4

9 nov

Hermed sidste omgang af inspiration til danske sundheds- og livsstilsblogs. Jeg vil følge op i det nye år, da der stadigvæk er mange gode blogs derude, der bør deles med jer 🙂

Såfremt I mener jeg har overset nogen, må I endelig dele dem i kommentarfeltet.

Liseogtine

Fitskinny&healthy

Rav food

Anna Würtz (sidstnævnte kender de fleste nok, men ikke desto mindre er den klart et besøg værd. Den indeholder både træning, sund kost, mode og livsstil)

12 kommentarer to “Bloganbefalinger #4”

  1. tine1010 10. november 2012 hos 01:34 #

    Tusind tak for henvisningen 🙂
    Blev meget glædeligt overrasket over at du synes min blog er værd at anbefale! 🙂
    Det er jo først for nyligt, at jeg for alvor har ændret bloggens tema, så jeg tager det som et skulderklap at få en henvisning fra min all-time yndlingsblog! 🙂

    • Fit For Livin 10. november 2012 hos 10:10 #

      Det var så lidt, og det er helt fortjent 🙂

  2. MaiaBjerregaard 10. november 2012 hos 00:04 #

    Årh, tusind tak for anbefalingen! Det betyder virkelig meget! 😀
    Blev helt overwhelmed da jeg så mine besøg! Og alle de følger jeg har fået på bloglovin’, tusind tak!
    Btw, har I set hvor mange ”besøgende” I har fra så mange forskellige lande? :O

    – Lige en sidste ting, har lidt i tankerne lave nogen interviews med nogen blogger om noget tid, men er ikke sikker, da mange allerede gør det. Men er det noget I måske ville have lyst til? 🙂 Evt. før og efter barnet er kommet? (-:
    Ha en god weekend! 😀

    Smiles,
    Maia.

    • Fit For Livin 10. november 2012 hos 10:10 #

      Det var så lidt 🙂

      Mange gør det? Jeg har ikke set sundhedsinterviews andetsteds end hos os og så selvfølgelig Skinny Confidential, men mange bliver nok inspireret af at gøre det samme 🙂 Desværre er overskuddet ikke lige til et interview for tiden grundet speciale og baby, der ankommer om en uges tid + vi har allerede nogle interviews undervejs hos andre bloggere. Men måske engang i det nye år, når jeg er igang igen.

      God weekend til dig 🙂

  3. Malin Lundberg 9. november 2012 hos 23:35 #

    Jeg læser http://www.etskridtadgangen.blogspot.dk, motiverende pige som på en meget ærlig måde fortæller om sin kamp med vægten og en depression men det sejeste er følge hendes ironman træning. Hvis hun kan det, så burde jeg kunne tage mig sammen til at træne de 2-3 gange om ugen!

    • Fit For Livin 10. november 2012 hos 10:07 #

      Ja, det er sejt!

  4. anne 9. november 2012 hos 17:01 #

    Lækkert! De ser gode ude 🙂
    Jeg følger jeres planke-udfordring – har printet den ud og krydser over hver dag 🙂 Men har et spørgsmål – er min mave den eneste der “popper ud” når jeg planker? Altså at midten af maven buler underligt ud, hvis i forstår 🙂

    • Fit For Livin 9. november 2012 hos 17:20 #

      Det lyder mystisk. Det er ikke fordi du kommer til at sveje i kroppen og maven derfor buler ud? Det er nemlig essentielt at din ryg er i en lige linie og at du spænder i hele din indre kerne, ellers vil maven nemlig hænge ned 🙂

      • anne 9. november 2012 hos 18:49 #

        Tja, et eller andet må jeg gøre forkert, hehe… Det er sådan midten af maven – så egentlig er det mavemusklerne der er spændte, og så på en eller anden måde gør det… må evt. spørge en i fitness – eller bare suge maven max ind og se om det kan hjælpe 🙂

  5. Leila 9. november 2012 hos 14:49 #

    Skønt med nogle anbefalinger! Tak!

    http://www.leilakrak.blogspot.com

  6. ninarav 9. november 2012 hos 12:10 #

    Åh, jeg er rigtig rigtig glad og smigret over at du har anbefalet vores blog Rav Food! Tusinde tak, det betyder meget for os :).

    • Fit For Livin 9. november 2012 hos 12:41 #

      Det var så lidt 🙂

Skriv et svar

