Får I lavet jeres daglige planke?

6 nov

Hvordan går det med jeres plank challenge for november? Er I gode til at holde jer selv igang ? Jeg hepper på jer alle, og husk det kun er få minutter I skal tilsidesætte hver dag for at blive stærkere!

Til jer, der ikke ved hvad jeg snakker om, kan I tjekke det her indlæg ud.

34 kommentarer to “Får I lavet jeres daglige planke?”

  1. Frida 8. november 2012 hos 19:15 #

    måske spørger jeg dumt, men får man overhovedet noget ud af det hvis ikke man restituerer en dag? Superfed udfordring, jeg overvejer selv meget at gå i gang. Men de dage der er mine sædvanlige restitutionsdage, må jeg gerne planke på dem?

    • Fit For Livin 8. november 2012 hos 19:25 #

      Det vil jeg klart mene 🙂 Det er jo kun få minutter dagligt, der er tale om. Restitution er vigtigt i henhold til almindelige træningspas så kroppen kan få hvile, men med disse få minutter kan du sagtens lave dem hver dag 🙂 Jeg synes klart du skal overveje det og se hvilke resultater du kan opnå.

      • Frida 8. november 2012 hos 20:11 #

        Fedt, jamen…. så går jeg da bare i gang nu 😀 challenge accepted.

  2. CaMilla 7. november 2012 hos 21:49 #

    Fedt initiativ med en Planke Challenge… Og kan læse at der er mange herinde, som har taget denne challenge til sig og giver den gazzz;) Så fedt at man i fællesskab motiverer hinanden til at udfordre sig selv! Håber det går godt med maven og at du snart kan se frem til en lille ny, som vil bringe liv og glade dage ind i jeres liv…

    • Fit For Livin 8. november 2012 hos 08:51 #

      Det er nemlig super fedt, at så mange deltager og tager udfordringen op 🙂 Vil ønske jeg selv kunne deltage. Det går godt med maven, omend den gerne må forsvinde snart så jeg kan få baby ud 🙂

      • CaMilla 8. november 2012 hos 13:16 #

        Kan jeg skam godt forstå! Kroppen bliver da udsat for en del under de 9 måneder:) Er sikker på at du med din passion og vilje nok skal få din krop tilbage på ny, hvor du samtidig har støtten fra alle din kæreste og alle dine læsere… Hvis du har brug for et spark til den tid, skal jeg bestemt nok give dig et kærligt et;) Hehe… Som du nok kan se på mine videoer bruger jeg selv planken i min træning, dog mere i dynamiske bevægelser, som f.eks. 1 bens walking plank….så hent endelig inspiration derfra, i så fald du mangler alternative planke øvelser at anbefale…:)

      • Fit For Livin 8. november 2012 hos 13:37 #

        Ja, det er noget af en hård fase kroppen går igennem 🙂 Jeg håber og tror på, jeg nok skal komme tilbage, selvom det vil tage tid og koste tårer. Og tak for tip til dine videoer, det kan sagtens være jeg skal bruge inspiration til hjemmetræningen til den tid 😀

  3. Janne 7. november 2012 hos 21:33 #

    Ja! er i gang. Har også delt videre denne challenge:) Bra initiativ!

    • Fit For Livin 8. november 2012 hos 08:50 #

      Fedt du vil deltage 🙂

  4. cecilie 7. november 2012 hos 15:27 #

    jeg starter i dag, skal jeg bare gøre det helt fra starten af med 30 sekunder, eller springe direkte til d. 7? 🙂
    Har endda fået min mor med på den! 🙂

    • Fit For Livin 7. november 2012 hos 15:37 #

      Fedt du er med 🙂 Jeg vil starte ud fra dag 1 af, hvis I ikke er vant til øvelsen, og så bare lave dobbelt de første par dage indtil I har indhentet det resterende. Men I kan også bare starte direkte på den 7. dag 🙂

      • cecilie 7. november 2012 hos 15:59 #

        jeg tror bare jeg starter ud fra dag 1. Så kan jeg måske samle resten op i december, de dage jeg mangler. Jeg må hellere komme i gang med mit pilates, i det mørke efterårsvejr.

  5. Tine 7. november 2012 hos 09:30 #

    Jeg går igang i dag og håber jeg kan nå at følge med 🙂

    • Fit For Livin 7. november 2012 hos 10:10 #

      Du kan sagtens nå at følge med 🙂

  6. Anne-Sofie 7. november 2012 hos 07:27 #

    Jeg har ikke holdt det, men jeg er til gengæld begyndt at træne stram op og flow yoga 3 gange om ugen. På de hold laver vi utrolig meget planken, så jeg håber det går lige op 😉

    • Fit For Livin 7. november 2012 hos 10:10 #

      Ja, så går det vidst lige op 🙂 Så længe man bare får lavet den på den ene eller anden måde.

  7. Simone 7. november 2012 hos 03:12 #

    Har også holdt det! Har allerede besluttet at december skal være armbøjningernes måde! Skal bare have fundet et skema, jeg kan følge! Det er en lidt sjov konkurrence at have kørende med mig selv!

    • Simone 7. november 2012 hos 03:12 #

      armbøjningernes måned*

    • Fit For Livin 7. november 2012 hos 10:09 #

      Det er nemlig sjovt at konkurrere med sig selv 🙂 Jeg skal se om jeg kan finde et skema for armbøjninger til december eller evt. lave et selv 🙂

  8. Lene 7. november 2012 hos 01:02 #

    Jeg gør det også hver dag – starter gerne dagen med det! 🙂 god challenge!

    • Fit For Livin 7. november 2012 hos 10:09 #

      God ide med at starte ud med det om morgenen, så er dagens ligesom startet på en god måde 🙂

  9. Emilie 6. november 2012 hos 22:09 #

    Yes! Jeg har skam også holdt det!! Har endda sat 15 sek ekstra på, hver dag ! 🙂

    • Fit For Livin 7. november 2012 hos 10:08 #

      Hvor sejt!

  10. Health my way 6. november 2012 hos 22:03 #

    Planken er så skøn en udfordring, glæder mig også til tiden stiger, så udfordringen bliver endnu større. Indtil videre har det være rimelig overkommeligt! 😉

    • Fit For Livin 7. november 2012 hos 10:08 #

      Ja, man glæder sig helt til de næste dage hvor den stiger 🙂 Det kan være du skal lægge ekstra sekunder oveni, så du allerede nu bliver udfordret 🙂

      • Health my way 7. november 2012 hos 14:14 #

        Arh ja god idé! Det vil jeg da gøre 😀

  11. Dorte 6. november 2012 hos 22:00 #

    jeg startede desværre først søndag, men jeg har da fulgt med de sidste tre dage 😀

    • Fit For Livin 7. november 2012 hos 10:07 #

      Hellere sendt end aldrig 🙂

  12. Karina 6. november 2012 hos 21:22 #

    Iih, godt du lavede indlægget, havde glemt det i dag – min kæreste har lovet at holde mig i ørerne, men han er ikke hjemme. 1:15 planke, coming up! 🙂 Glæder mig til en treminutters version senere på måneden 😉

    • Fit For Livin 7. november 2012 hos 10:07 #

      Ej hvor heldigt 🙂 Ja 3 minutters bliver pludselig noget man glæder mig til 🙂

  13. Sarah 6. november 2012 hos 21:03 #

    Jeg holder mig pænt til planen! Det er så lækkert, at mærke, at hele ens krop arbejder. 🙂

    • Fit For Livin 7. november 2012 hos 10:06 #

      Sejt du holder ud! Det er nemlig en skøn følelse 🙂

  14. camillastokholm 6. november 2012 hos 20:52 #

    Puha, ja. Er lige kommet hjem fra bla. en times styrketræning for mavemusklerne med bla. planken, gætter på, at min mavse er øm i morgen 😀

    • Fit For Livin 7. november 2012 hos 10:05 #

      Det gætter jeg også på! 🙂 Godt gået!

Skriv et svar

