Ask us anything!

6 nov

Vi har tidligere holdt en spørgerunde, men eftersom der er kommet mange nye læsere til, tænkte jeg det var tid til en ny. Det behøver ikke udelukkende at være spørgsmål til os, men kan også være mere generelt om jeres træning, kost eller ideer til nye indlæg.

I kan både stille spørgsmål i kommentarfeltet og på e-mail (fitforlivin@gmail.com). Om en uges tid vil svarene så komme online 🙂

// If you have any questions for us or regarding your work out, food, health etc. feel free to ask. We will answer all questions and make a seperate post for the answers.

7 kommentarer to “Ask us anything!”

  1. :) 11. november 2012 hos 19:02 #

    1. Hvor tit spiser I usundt?
    2. Hvad elsker du at træne mest Danica?
    3. Hvor høje er I?
    4. Hvad er jeres holdning til Dukan-kuren?
    5. Er stivelse og gluten godt at undgå, hvis man vil have en flad mave? Ifølge jer?
    6. Hvad gør du Danica, når du vil have din mave til at være flag? mad, øvelser… 🙂

  2. Ida 11. november 2012 hos 15:02 #

    Hvad skal jeg gøre hvis jeg gerne vil tabe mig på lårerne?

  3. Karen 9. november 2012 hos 11:21 #

    Hvilken “opvarmning” er den bedste, når man skal træne?
    Lige nu løber jeg et kvarter/tyve minutter på løbebåndet inden jeg styrketræner, men jeg HADER at løbe. Har I nogle gode alternativer? 🙂

  4. Line - ebayguf 6. november 2012 hos 22:02 #

    Hvordan skriver I egentlig jeres indlæg? Er I fælles om alle indlæg eller hvordan? Jeg har lidt et indtryk af, at det er dig Danica, der skriver mest, men det måske helt forkert? 🙂

  5. mettewerlauff 6. november 2012 hos 20:52 #

    Hvad skal jeres barn hedde?
    Hvor høje er I?
    Hvorfor træner I? Hvor meget tror I, medierne gør på jeres billede af den perfekte krop?
    Har I prøvet Whole 30? Eller bare at spise helt clean i en periode?

    – Jeg vil gerne have flere personlige indlæg!

  6. Anne-Sofie 6. november 2012 hos 19:22 #

    Hvor mange gange træner i om ugen?
    Hvilket hold synes du er det bedste?
    Hvilken person er dit store forebillede kropsmæssigt?
    Hvor længe kan du Maks. stå i planken?

Trackbacks/Pingbacks

  1. The end is near…. « Fit For Livin - 11. november 2012

    […] OBS: Husk I stadigvæk kan spørge om alt mellem himmel og jord i vores spørgerunde. Svarene kommer i løbet af næste uge. I finder den lige her. […]

Skriv et svar

