Servicemeddelse: Spar 50 % på alle beautyproducts!

31 okt

Dette tip er for godt til at undlade at dele med jer! Ezzence.dk holder en gang årligt fødselsdag, hvor der er 50 % på alle produkter (pånær Moroccan oil), og jeg går vitterligt amok hvert eneste år;)

Jeg har allerede fået købt en masse fra John Masters Organics, He Shi, Weleda, Korres og Paul Mitchell. Har I købt noget? Ellers er det bare med at shoppe amok!

NB: For god ordens skyld,skal det nævnes, at dette  indlæg ikke er sponsoreret men blot et rigtig godt tip, som jeg vil dele med jer 🙂

 

20 kommentarer to “Servicemeddelse: Spar 50 % på alle beautyproducts!”

  1. Lin 6. november 2012 hos 10:56 #

    Har i andre fået jeres varer? Jeg har nemlig ikke engang fået mail med at tingene er sendt fra ezzence, og de siger de normalt leverer 1-3 hverdage efter man har bestilt (tænker dog de er lidt mere pressede efter fødselsdagen). Og jeg var ikke smart nok til at lave en bruger, så kan ikke følge min pakke.

    • Fit For Livin 6. november 2012 hos 14:17 #

      Jeg fik det 2 dage efter jeg havde bestilt. Jeg tænker du er nødt til at ringe til dem, det kan jo være din ordre er blevet glemt/væk. De er rigtige søde, så er sikker på de kan hjælpe dig 🙂 Jeg lavede heller ikke en bruger, men pakken kom rigtig hurtigt.

  2. Karina 31. oktober 2012 hos 22:09 #

    Årh, tusind tak for tippet! Nu bliver både jeg og kæresten forkælet når der er post, og der kom styr på flere julegaver! Fantastisk 🙂

    • Fit For Livin 31. oktober 2012 hos 22:10 #

      Ej hvor skønt og din kæreste er da heldig! Jeg fik også lidt julegaver med 🙂

  3. Alberte 31. oktober 2012 hos 19:27 #

    Er utrolig dårlig til sådan noget med posthuse osv.
    Skal man trykke Post Danmark/ u. omdeling, hvis man selv ønsker at hente pakken på posthuset? 🙂

    • Fit For Livin 31. oktober 2012 hos 19:59 #

      Ja, lige præcis:) Uden omdeling betyder bare du får en sms, når den kan afhentes på posthuset 🙂

  4. taburetten 31. oktober 2012 hos 18:54 #

    FEDT – tak for tippet!! /Ida

    • Fit For Livin 31. oktober 2012 hos 19:58 #

      Det var så lidt Ida 🙂

  5. Louise T. 31. oktober 2012 hos 18:40 #

    Tak! Har været der og konstateret, at de fleste af “mine” produkter allerede var udsolgt kl. 10.00 i morges *snøft*
    Hvad gør man så? Finder noget andet at købe *hahaha*

    • Fit For Livin 31. oktober 2012 hos 19:58 #

      Øv, ja det gik hurtigt med helt populære ting.. Men så er det godt man altid kan købe noget andet, det kender jeg alt for godt 🙂

  6. Line 31. oktober 2012 hos 17:14 #

    Perkfekt, tak for tippet 🙂

    • Fit For Livin 31. oktober 2012 hos 17:29 #

      Selv tak, glad for du kun bruge det 🙂

  7. Christine Bonde 31. oktober 2012 hos 15:26 #

    Jeg har allerede købt nogle ting fra Youngblood og Paul Mitchell tidligere i dag – ELSKER tilbud! 😀

    • Fit For Livin 31. oktober 2012 hos 17:28 #

      Yeah! Også mig 🙂

  8. Mette 31. oktober 2012 hos 11:23 #

    Har lige været inde på siden, men total beløbet for varerne passer ikke. Det er som om rabatten ikke er trukket fra. Så har ikke købt endnu, da jeg helst ik vil betale fuld pris 😉

    • Fit For Livin 31. oktober 2012 hos 12:28 #

      Det lyder mærkeligt, det virkede fint for mig 🙂 Du skal dog lige være opmærksom på at rabatten er fratrukket inden du lægger det i kurven. Ellers må du prøve at skrive til Ezzence, de plejer at være hurtige til at vende tilbage 🙂

      • mette 31. oktober 2012 hos 15:29 #

        den fratrukket pris står også der, men total beløbet er dobbelt så stor alligevel- jeg prøver igen senere 🙂

      • Fit For Livin 31. oktober 2012 hos 17:28 #

        Det må være en fejl fra deres side 🙂 Jeg er sikker på de nok skal få det ordnet hurtigst muligt. Siden har vidst også være lidt overbelastet i dag 😉

  9. fitandfashion 31. oktober 2012 hos 10:29 #

    Tak for tippet. Det er jo rigtig god timing når man lige har fået løn 🙂 Kunne godt være man skulle ‘stock up’ på diverse hårkure og lignende 🙂

    • Fit For Livin 31. oktober 2012 hos 10:35 #

      Det er nemlig perfekt timing med løn, men også lidt farligt 😉

Skriv et svar

