Be inspired on a saturday #32

29 okt

Jeg beklager forsinkelsen, men jeg har brugt de sidste 48 timer på at færdiggøre mit afsluttende speciale. 9 måneders intensiv research, læsning, frustrationer, øjenåbner og skriveproces, er endelig ovre, og jeg kan derfor aflevere de printede eksemplar i morgen 🙂 Jeg har dog stadigvæk et forsvar, at forholde mig til men det er vand siden af hele den proces, jeg allerede har været igennem.

Som belønning så jeg, at vi nu har nået hele 1400 followers på Bloglovin’. Det er altså enormt stort! Tak fordi I gider læse med.

Og så får I lige en omgang inspirationsbilleder på sådan en våd, blæsende og kold mandag. Det er sådanne dage man mest har brug for dem 🙂

Source: Tumblr

10 kommentarer to “Be inspired on a saturday #32”

  1. Katrine 30. oktober 2012 hos 12:04 #

    Tillykke med afleveringen – der findes simpelthen ikke nogen bedre følelse! Og tak for inspirationen. Nu vil jeg lette min popo og komme igang 🙂

    • Fit For Livin 30. oktober 2012 hos 14:24 #

      Det er den bedste følelse i verden 🙂 Og fedt du kunne blive inspireret 🙂

  2. Pernille 30. oktober 2012 hos 10:01 #

    Tillykke med specialet. Afleverede også selv i går, så ved lige præcis, hvor dejlig en følelse det er 🙂

    • Fit For Livin 30. oktober 2012 hos 14:23 #

      Tusind tak 🙂 Og tillykke til dig, det er en skøn følelse!

  3. Signe 30. oktober 2012 hos 07:59 #

    Tillykke med speciale!! 😀 Må da være befriende ….

    Kan det være at du har nogle sunde og mættede men billige opskrifter på især aftensmad??
    Jeg er på SU (som de fleste :b) men samtidig igang med at tabe mig og kan derfor jo ikke spise pasta pesto og lign. så er lidt på bar bund når jeg bliver træt det normale.
    Tænkte at du lige var den rette person at spørger (:

  4. taburetten 29. oktober 2012 hos 22:27 #

    KÆMPE stort tillykke med afleveringen!! SÅ sejt at du klarede det og oveni er højgravid! Og tillykke med de 1400 følgere – det er da helt vildt.!!! /Ida

    • Fit For Livin 30. oktober 2012 hos 08:36 #

      Ja, det er kæmpe stort, havde heller ikke troet jeg havde klaret den 🙂 Og det er fantastisk folk vil læse med, havde jeg aldrig regnet med da vi oprettede bloggen i februar 🙂

  5. Mette Pedersen 29. oktober 2012 hos 18:59 #

    Elsker inspirationsbillederne – og jeres blog generelt! Den er virkelig motiverende! 🙂

    • Fit For Livin 30. oktober 2012 hos 08:35 #

      Det er jeg virkelig glad for at høre 🙂 Tusind tak 🙂

Skriv et svar

